|

اولین ویدیو از جولووون سحر با تریپ خارجیش تو دبی؛ دُخیه تتلُ چه گیم اوری کرد!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که دیگه امارات داره زندگی میکنه بعد از پولی که با تتلو درآورد حالا در دبی تبلیغات قبول میکنه اما با مبلغی بالا و هنگفت.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- خب هممون دیگه میدونیم که علنی سحر قریشی و امیر تتلو از هم جدا شدن و رفتن سراغ اهداف بعدیشون! البته که هدف ها در این جهان بی نهایته و خب هر کسی یه هدفی داره و برای رسیدن بهشم همه کار میکنه! سحر قریشی و تتلو هم دقیقا از همون شخصیتا هستند که برای رسیدن به خواسته های ناهنجارشون هررر کاری ازشون برمیاد و انجام میدن حتی به قیمتی گرون!

حالا میگین یعنی چی قیمتی گرون! سحر قریشی که میدونیم بازیگری بسیااار شیطون و جنجالی در ایران بود و کلا سر زبونیش، سره زبونا بود تو چند ماهی که کنار تتلو دیده شد انگاری خانوم خانوما رو لال کرده بودن جوری که از دیوار صدا درمیومد ولی از سحر نوچ! البته اینم باز روندی از همون اهداف بود که این بازیگر باید انجامش میداد! تو اون مدت تتلو که کلا هیچوقت خودش رو کم نشون نمیده، حسابی آبروی سحر قریشی رو برد و همه جوره هم توهین بارش کرد و هم مواردی رو افشاگردی کرد که راست و دروغشون مشخص نیست اما خب خانوم خانوما تا اینجای کار زیر چنتاشون زده و حرفای تتل خانو نقض کرده!

حالا سحر قریشی و تتلو جدا از هم زندگی میکنن و شدن همون سحر و تتل قبلی که این دنبال دختراست و اون یکیم دنبال حاشیه سازی و خوشگلاسیون و پول و پول و پول! سحر قریشی که حالا امارات به سر میبره با فالووراش زیاد حرف میزنه اما اینبار ویدیویی استوری کرد که معرفی یک کلینیک بود و خانوم بازیگر با رخی جدید وارد شد!

وقتی سلطونتون جلو دُخی خارجیه گیم اور میشه!

خب حالا اگه بخوایم یکمم از اوضاع احوال تتلو بگیم باید خدمتتون عرض کنیم که تتل خان مثل همون قدیم ندیما دورش رو پر از دخترای ایرانی و خارجی کرده که یا نامتعارفن و یا عجیب غریب!

تتلو روزانه ویدیوهای بسیاری منتشر میکنه و بیشترم از دخیا میذاره که واقعا باید بهشون گفت دُخی! حالا شاید بگین اینهمه ویدیو چیا هستن؟ تتل خان از اونجایی که سیرمونی نداره و کلا بیش فعاله دوست داره تا در هر چیزی سرک بکشه و خب قطعا با هواداراشم به اشتراک بذاره جهت جذب و محتوا سازی! حالا محتوا سازیش چیاست؟ مثلا میاد و برای اولین بار فلان ساز رو دست میگیره و خانوم خانوما هم حسابی کمکش میکنه که خب همین کلمه اولین باره خودش کلی تو ویو تاثیر داره و وقتی خانومی بی حجاب هم قاطیش باشه دیگه بیشتررر! از این موارد زیاده و این تنها مثالی ریز بود.

اما اینبار تتلو اومد و از سرگرمیش به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده میکنید سلطووون گیم اور میشه!

تغیر قیافه غافلگیر کننده سحر قریشی! عجیبن غریبا

گفتیم که سحر خانوم قریشی کلی برنامه داره تو دبی و می خواد کارهای محیر العقول انجام بده حالا خانوم انگار تو اولین قدم موهای سرش رو هم تراشیده او در جدیدترین عکس اینستاگرامی خود عکسی با موهای پسرانه و رنگ بلوند منتشر کرد که با تتوی نصفه نیمه روی صورتش یه استایل خیلی عجیب برای خودش ساخته. به همه این ها اضافه کنید لباس عجیب و تقریباً باز خانوم رو که البته سعی کرد نشونش نده و سانسور کنه! 

iuhuik

سحر و تتل از سلاطین چرت گویی هستند که جاشون تو گینسه!

سحر قریشی این روزا کوئسشن باکس زیاد میذاره که البته بیشترم به قربون صدقه ها و سوالات خوب و مثبت جواب میده و به گفته خودش منفیا اونقدررر کمن که اصلا پیدا نمیکنه! 

اما در این سوال و جواب ها که یکی از فالوورا نوشته بود تتلو گفته باید پولایی که خرج کرده رو برگردونی، خانوم بازیگر با حالتی مسخره کننده جواب داد باشه پول کدو و فلفل دلمه و هویج و ... اینارو پس میدم! 

و یا مثلا در سوالی دیگر ازش پرسیده بودن برمیگردی ایران خیلی صریح و واضح نوشت نه! و این در حالی بود که سحر قریشی تا همین چند روز پیش میگفت چرا برنگردم ایران؟

و یا ازش پپرسیده بودن چرا فلان کارارو کردی ، نوشت  گووول خوردم!! 

باشه ما هم باور کردیم! سحر قریشی و امیر تتلو از سلاطین چرت گویی هستند و در و تخته ای بسیااار جور برا هم بودن که حالا از هم جدا شدن اما اصلا از اول اینکارا برای چی بود؟

Untitled

اما پشت پرده کثیف این رابطه مَشقی چی بود؟!

آرامه اعتمادی منتقد سینما با انتشار توئیتی از پشت پرده مالی کثیف یک رابطه پر سر و صدا در دنیای سلبریتی ها خبر داد. او با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی یک معامله دو ساله و چند صد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. آرامه در ادامه از نقش یک تهیه کننده سینما تو این ماجرا گفت و نوشت: یک تهیه کننده به نام سینما در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد خالص سهم اوست. دبی بودن سحر قریشی هم گویا در راستای همین سناریو است و تتلو هم تو آهنگ جدیدش اشاره به این رمز ارز دارد.

023 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هیچی بهتر از نجابت و اصالت نیست اصلا اینطور روسری سرکردن و لباس پوشیدن در شان یک خانم نیست

  • diana.k ارسالی در

    شماکه‌ انقدر بنظرتون‌ این دو فرد چرت‌گو‌ میان‌ چرا انقدر اخبار مربوط بهشون‌ رو دنبال می کنید؟

  • رمز ارسالی در

    فکر کنم تو این کلیپ تبلیغاتی سحر خانم تتوهای صورت و گردنشو تو خونه جا گذاشته😅😅😅از اولم معلوم بود نقاشیه🤣

  • اوین ارسالی در

    بنظرتون همه اینا به شماها چه ربطی میتونه داشته باشه؟

  • ناشناس ارسالی در

    اخه واقعا چه قدر دنبال ظاهر بودن .زندگی فقط ظاهر ادم نیست .من که حالم بد میشه زندگی خانوم های ایران سده فقط رسیدن به ظاهر

    • ناشناس ارسالی در

      زندگی پسرا چی شده؟

  • ناشناس ارسالی در

    از آدمایی که نمیتونن به خاطر پول و معروفیت خودشون رو نگه دارن و زود وا میدن متنفرم

  • ناشناس ارسالی در

    طناز طباطبایی..زیبا ..جذاب ..باکلاس...به دور از چیپ بازی و حواشی و فوق العاده اصیل و خانم...پایدار باشید بانوی جذاب

  • نسرین ارسالی در

    سحر رفتی با تتلو شدی دفتر نقاشی شدی این چ‌عشقی بود ک زود تموم شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها