|

"الناز شاکردوست" کنار هوتی هفت قلم آرایش کرد و شد کُپ جولی؛ این شلواره یا جاروبرقی!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر محبوب و زیبایی که این روزا داره با استایلای اروپایی و میلیونی اینستا رو میترکونه، اخیرا به اکران فیلم ابلق رفت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا داره با اکرانای راه و بیراهش تو شهرای مختلف حسابی میترکونه. الناز شاکردوست که حالا در صدر بازیگرای زنی که دارن مدام تو فیلمای مختلف بازی میکنن قرار داره، میشه گفت قد یه شاهی الناز شاکردوست واسه خودش تونسته مایه تیله جمع کنه و حسابی هم با همه بازیگرای آقا و خانوم جوره که از اقای شکیبا گرفته تا پارسا خان خوشتیپ!

نکته جالبی که درباره الناز شاکردوست وجود داره اینه که علاوه بر اینکه سرش خیلی شلوغه و هی داره با طرفداری از کارایی که توشون بازی کرده کل اینستا رو دو قبضه کرده، حسابی هم به خودش میرسه و وقتی میخواد جلو دوربینا بیاد با کلی آرا ویرا تشریف میاره که کلا یه فیس متفاوتی ازش رو به رخ میکشه و بعضی اوقات هم یه جورایی واسه خودش استایل میسازه که همه طراحای مد میمونن تو کفِش!

اگه تو اینستا رفته باشین قطعا با کلی تبلیغ که واسه فیلم "ابلق" میشه روبه رو شدین. این فیلم حالا در اکران مردمی قرار گرفت که با حضور تعداد بی شماری از بازیگران انجام شده. البته میون تمام بازیگرایی که بودن همه چشما روی الناز خانوم و هوتن خان بود که یه جدیدا نشده یکیشون بره که اون یکی پشت سرش نباشه. حالا این بار الناز شاکردوست با یه تیپ خیلی شیک و پیک و بی حاشیه تشریف آورده بود به اکران مردمی و البته میکاپ خیلی خفنش هم نشون میداد خانوم بدجوری تغییر کرده و عملای رنگ و وارنگش حسابی بهش ساخته و ه جوری کنار بهرام رادان فاز گرفته که نگو!

dds

ادا اصولای عجیب غریب الناز شاکردوست جلو دوربینا تمومی نداره!

الناز شاکردوست از اون دسته بازیگراییه که کلا فاز و نولش در حال قاطی کردنه و نمیدونه باید چطوری استایل بزنه و چطوری تو عکسا ژست بگیره. حتی تو این مدت اخیر یه طوری داره جلو دوربینا با فیس و افاده هاش هی حاشیه سازی میکنه که کاربرا واقعا حال و هوای این بازیگر رو متوجه نمیشن و این حجم تغییرات یهویی اصلا براشون  باورپذیر نیست.

الناز خانوم این بار به جای اینکه مثل دفعه قبل با فیگورای خزش بیاد با هوتن خان فاز برداره و یهو بزنه زیر خنده، کنار گلاره عباسی یه جوری یهو میپره بغلش میکنه که انگاری چه خبره. البته از دید کاربرا خانوم میخواد با این مدل فازپرونیا بگه که با همه خیلی رابطه خوب و مسالمت آمیزی داره و دوست داره این ارتباطات قویش رو مدام به رُخ بکشه!

zss

الناز شاکردوست با کیفای میلیونیش چه میتازونه!

الناز شارکدوست این روزا حسابی داره هم تو اینستا و هم تو سینا میترکونه و فعلا کسی نیست که قد و قواره این بازیگر باشه تو تنوع تیپ و رفتن به مراسم اکران با استایلایی که هر کدومشون یه رنگ و بوی تازه ای دارن. خانوم خانوما البته فقط در استایل نیست که میتونه خیییلی شاخ ظاهر بشه، او در میکاپ های جینگول که یه بار خیلی برنز میکنه و یه بار میشه سفید برفی هم دستی بر آتش داره و میشه گفت واسه یه مراسمی که میخواد بره میلیاردی خرج میکنه. حالا چرا میلیاردی؟

چون فقط تیپ نیست که... بانوی زیبارو با کلی چیتان پیتان اکسسوری و کیف هایی رو در دست میگیره که پولش سر به فلک میکشه. حالا تصورش رو بکنین که واسه یه مراسم این کارو میکنه، این روزا که همش داره از این اکران به اون یکی اکران میره، چقدررر مایه تیله خرج میکنه!

ddd

jj

edd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ستاره ارسالی در

    به ما چه هر کسی هر کاری میکنه خوش باشه

  • نننن ارسالی در

    چرا الکی این آدمای تازه به دوران رسیده رو اینقدر بزرگشون میکنید .به ما چه .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها