|

دیدی هسته زمین کجاست؟ مریم مومن بدتیپیُ رسوند به اونجا؛ آرایش غلیظ و ژست نیسانی آخه!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای فعال این روزای بازیگری می باشد که جدیدا در نمایشی جذاب ایفای نقش کرده اما تصویری که از خانوم دراومد سوژه کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و دوست داشتنی و البته پرتلاش در سینما و تلویزیون می باشد که مدتیه خانوم خانوما رو در سریال شبکه خانگی "جادوگر" می بینیم اما به غیر از اون مریم مومن به تازگی در نمایشی با نام "تن سایه" ایفای نقش دارد که خیلی هم سر و صدا کرده و مریم مومن یه یک هفته ای میشه که تمااام استوریاش بدون وقفه و مورچه وار شده تبلیغ این نمایش!

مریم خانوم مومن از اون دسته هنرمندانی هستش که با بازی در یک سریال بسیار شناخته شد و شانس و اقبال باهاش همراه بود و تونست خودش رو خیلی زود به جایگاهی بالاتر برسونه! حالا میگین چرا؟ چون خیلی از بازیگران هستند که سالها در تلویزیون می مانند و خاک سریال هارو میخوردند و بعد وارد سینما میشن اما هنرمندانی هم هستند همانند سحر قریشی و یا مریم مومن که با بازی در یک سریال میتونن راهشون رو در سینما خیلی زودتر پیدا کنند و وارد دنیایی جدید در  این عرصه شوند.

مریم مومن یه دختر دهه هفتادیه که البته نیمه دوم این دهه به دنیا اومده و سن و سال بالایی نداره. مریم خانوم در پیج اینستاگرامش این روزا فعال تر از پیش شده و خب چون سعی داره تا خودش رو بیشتر نشون بده فضای اینستاگرام نیز بهترین جا برای این هدف میتونه باشه. اما از مریم مومن و هانیه غلامی به تازگی تصویری منتشر شد که مریم خانوم با استایلی نه چندان جالب هستند. 

honarmandan.6915_2921842924966783325_18158587593

مریم مومن خودش و مارو لِهید انقدر عکس گذاشت، خانوم چشمامون زخم شد!

مریم مومن خب گفتیم که یه دختر جَوونه و علاااقمند به عکاسی و دیده شدن. البته که دیگه اینچیزا سن و سال نمیشناسه و مثلا یکیش خانوم مرجانه گلچین، از صدتا دهه هفتادیم سرزنده تر و اهل عکس و ژیگول بازیه! اما بین خانومای کم سن مریم مومن تو همین چند سال کمی که وارد عرصه بازیگری شده تونسته هواداری زیادی رو جذب خودش کنه. البته که فکر نکنید این هوادارا فقط برای بازیگریه جذابه ایشون! نخیر دلایل دیگه ای هم داره. مثلا مریم مومن عکسای آتلیه ای و پررر ملات و پر آرایش زیاد میذاره که خب این خودش یکی از پایه های جلب توجه هستش! دوم اینکه از استایل های شاخ و گاهی نامتعارف استفاده کنی تا بیشتر دیده بشی که خب این مورد رو هم مریم مومن به خوبی اجرا میکنه.

cinamapersia_1585483575

مریم مومن اینبار با ژست نیسانی! دسته گل کول کرده میبره ...

در نهایت میشه چی؟ میشه پیجی که به سرعت نزیک به 200 هزار فالوور جذب کرده. مریم مومن اینجوریه که یه پاش تو آتلیه هستش و یه پاش تو کل زندگیش! در ادامه تازه ترین تصاویری که مریم خانوم مومن منتشر کردند رو مشاهده می کنید که یانبار از کمبود ژست یه مدل عجیبی با گل عکس گرفتن که نه تنها حس و حال احساسی نداشت بلکه به قول برخی از کاربران مریم مومن شبیه به نیسانی شده که داره گل هارو باربری میکنه!!!

Untitled

وقتی مریم مومن کوچولوعه ولی بزرگونه میپوشه تا بزرگ دیده بشششه!

این روزا انگاری خانومای بازیگر دیگه حواشیشون بیش از اندازه شده. مثلا برخی اجق وجق میپوشن، برخی بزرگتر از سنشون پیش میرن و برخی دیگر هم کوچیکتر از سن و سالشون!

مثلا بهاره رهنما از همون دسته خانومای عجیب پوشی هستش که به عقیده بسیاری از کاربران اصلا خوشتیپ نیست و در تمامی استایل هایی که میزنه سعی داره تا با آیتمی در ظاهر خود جلب توجه کنه! و یا مثلا خانوم مرجانه گلچین از نظر خیلیا چندان با سن و سالش پیش نمیره و گاهی تینیجر طور میپوشه و بیش از اندازه خوشحال و سرخوش به نظر میاد! مریم مومن هم نمونه بارز یک خانوم کم سن هستش که علاقمنده تا با تیپاش بزرگتر از سنش حداقل دیده بشه.

اما خب در این میان خیلی از هنرمندامونم هستند که درست مطابق با سنشون و البته شخصیت یک خانوم با فلان سن لباس خود را انتخاب می کنند. مثلا ترلان پروانه برای این مثال یک نمونه عالی هستش که واقعا استایلاش هم خوشگلن وهم فکر شده و البته متناسب با سنی که داره.

hanieh.zahed_1562946743

کراش قایمکی مریم مومن لو رفت؟!

ولی مریم مومن از اون دسته هنرمندانی هستش که از بچگی سختی های زیادی دید که در مصاحبه خود هم به اون اشاره کرد و گفت: "جدایی پدر و مادر خیلی به من از لحاظ روحی صدمه زد و اعتماد به مردها برای من سخت شده و فکر نمیکنم بتونم روزی دل به کسی بدم."

اما اخیرا یه صحبت هایی تو فضای مجازی پخش شده که خبر از رابطه عاطفی بین مریم مومن با شخصی که فعلا این خانوم بازیگر اسمش رو لو نداده وجود داره و معلوم نیست خانوم خانوما کی قصد داره از این عشق پنهانیش رونمایی کنه!

soroushmn__1640445625_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    عجب صنفی داران این فیلم‌ها هرکی....

  • مهسا ارسالی در

    چه مشکلی با این بازیگر دارین اخه همیشه در مورد ایشون بد مینویسن چقدر حسودین 🙄🙄

  • محمد ارسالی در

    اینا را که همش میزارید تکراری شدن یه چیز جدید بزارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها