|

خوشمل ترین بازیگران زن ایرانی که سِن نوح دارن ولی اوپس عجب ژیگری موندن؛ کیوتم هَسدنااا

اینجا قراره با بازیگران زن زیبارویی که با نیم قرن تجربه هنوز در حال بازیگری هستن آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- این روزها که بازار سریال های نمایش خانگی حسابی داغه و همه کارگردان ها زدن تو کار آوردن بازیگرای قدیمی که مدتی بود همچین خبری چندانی ازشون نداشتیم، خیلی از سلبریتیای ایرانی رو بعد از مدت های طولانی دیدیم که با قدیمشون مو نمیزنن و حتی جذابتر هم به نظر میان.

این بازیگرای زن که خیلی تو حرفه خودشون خفنن، به خاطر اینکه الان دیگه کاملا شناخته شده هستن و کم و کسری تو ظاهرشون دیده نمیشه و روز به روز دارن جوون تر از قبل میشن، با کلی آرا ویرا تشریف آوردن واسه تبلیغات و دیگه نه تنها عکسشون رو در پوسترهای فیلماشون، بلکه در سطح شهر هم به وفور با تصاویر ویژه اونا روبه رو میشیم. در این مقاله میخوایم تعدادی از مشهورترین بازیگرای زن که علاوه بر زیبایی همچنان در صحنه مشغول بازی هستن رو به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

fds

1. نیکی کریمی؛ عروسی که هیچوقت پیر نشد!

نیکی کریمی یکی از بازیگران فوق العاده مطرح در سینما و تلویزیونه که در 19 آبان 1350 در شهر تهران متولد شد. این بازیگر اولین بار با فیلم "عروس" در کنار ابوالفضل پورعرب به نقش آفرینی پرداخت و توانایی های خارق العاده اش در این حرفه رو اثبات کرد.

فیلم عروس در سال 1369 روی پرده سینما رفت و نیکی خانوم هم اکنون هم داره در سریال پرمخاطب یاغی بعد از 32 سال بازی میکنه. علاوه بر این نیکی خانوم بخاطر داشتن چهره زیبا و دلنشین، در تبلیغ محصولات خانگی دِوو نیز شرکت داره و پوسترهای او در مغازه های این برند به وفور دیده میشه.

a

2. هدیه تهرانی؛ بازیگری که در درخشیدن بی همتاس!

هدیه تهرانی بازیگر خوش چهره و خوش استایل ایرانی و فعال در امور خیریه در کل جهان محبوبیتی وصف ناشدنی داره که با بازی دوباره او در سریال "هم گناه" به واقع نمایان شد. او متولد 4 تیر ماه 1351 در شهر تهرانه که از شروع حضور او در فیلم جذاب "قرمز" در کنار محمدرضا فروتن تاکنون 24 سال میگذره.

هدیه تهرانی مدت طولانی بود که به کانادا سفر کرده بود و در ایران سکونت نداشت و در کنار آموزش کلاس یوگا، به انجام امور خیریه بی شماری نیز می پرداخت. این در حالی است که هدیه خانوم در کمال سادگی و بی حاشیه بودن همیشه مشغول گذران زندگیه و به عنوان یکی از کاریزماتیک ترین چهره ها در جهان شناخته میشه.

ffd

3. لعیا زنگنه؛ بازیگری خوش چهره از در پناه تو تا آقازاده

لعیا زنگنه بازیگر خوش چهره و چشم رنگی ایرانی که متولد 14 مرداد 1344 در شهر تهرانه و داره با زیباییش حسابی دنیا رو شوکه میکنه. لعیا خانوم که اولین بار در سریال "در پناه تو" در سال 1373 بازی کرده بود، حالا با شمایلی ورای اون چیزی که فکرشو میکنین، در سریال "آقازاده" در این اواخر نقش آفرینی کرد. از اونجایی که ظاهر خانوم با بازی در سریال پدر به طرز عجیب و غریبی جوون شده بود، کلی بازتاب مثبت و منفی نیز با خودش به همراه داشت.

ee

4. مهتاب کرامتی؛ زیبایی باشکوه در یک سلبریتی تمام عیار!

مهتاب کرامتی بازیگر و خیر پرآوازه ایرانی، عضو سازمان جهانی یونیسف متولد 25 مهر ماه 1349 در شهرستان ملایر است. این بازیگر اولین بار در سال 1376 در سریال پرمخاطب "مردان آنجلس" به صورت حرفه ای وارد فضای بازیگری شد و نکته جالب توجه این بوده که مهتاب خانوم با رفتن به کلاس های بازیگری امین تارخ تونست مهارت های یک بازیگر فوق العاده رو کسب کنه. این بازیگر خوش چهره که بیشتر به بازیگرای دهه هفتادی شباهت داره، در این اواخر با بازی در سریال "میدان سرخ" به واقع نمونه یک بازیگر خیییلی خاص و جذاب رو بازی کرد.

fsd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیاوش ارسالی در

    خوشگلهای عملی

  • دنیا ارسالی در

    مگه چندسالشونه,مگه قرارنیست خودتونم سنتون بره بالا,,سن نوح؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    مینا وحید خوشگل و باوقار.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها