|

"افسانه پاکرو" با عسلیاش یه زمانی یکِ خوشگلا بوده؛ واسه خانوم چه نور بالایی میزنن!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر خوش چهره که با عکسای اروپایی تونسته اینستا رو مالِ خود کنه و الان داره تو ترکیه حسابی میترکونه اخیرا از زیباییش سخن گفت!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- افسانه پاکرو بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران که مدتیه تشریف برده ترکیه و داره با کارای خفنی که انجام میده تمام تلاشش رو برای رسیدن به شهرت بی حد و حصر و تبدیل شدن به یه سلبریتی تمام عیار انجام میده. افسانه پاکرو اولین بار با بازی در سریال "تکیه بر باد" تونست توانایی های خارق العاده خودش رو در بازیگری به دیگران اثبات کنه و به محبوبیت برسه. اما تا مدت ها از این بازیگر خبری نبود تا اینکه متوجه شدیم افسانه پاکرو یهو سر از ترکیه در آورده و میگه که برای پیشرفت در حرفه ای که داره به اونجا رفته.

اما برسیم به اصلی ترین موضوعی که از اولین بار دیده شدن افسانه پاکرو درباره اش بین تمام مردم ایران بحث بود و اون هم چیزی نیس به جز زیبایی های خانوم خانوما. به تازگی یه مصاحبه ای از افسانه خانوم منتشر شده که چند وقت پیش انجام شده بود و ایشون داشتن با کلی آب و تاب از اینکه تو دنیا شبیهش نیس تعریف می کرد. این بازیگر که رسما زده تو جاده خاکی و بدجور با فوتوهاش اینستا رو ترکونده، معتقده همه محو زیباییش هستن. حتی اون زمانی که زیبایی مد نبود، خانوم تو اینستا داشته با فرم خاص جذابیتش در صدر بهترینا قرار میگرفته!

افسانه پاکرو با جنجال فیگورای اونور آبیش!

افسانه پاکرو از زمانی که رفته ترکیه بدجوری افتاده رو دور مدل شدن و داره راه و بیراه با عکساش اینستا رو به خاک و خون میکشه. البته یکی از نکات جالبی هم که درباره این بازیگر وجود داره، علاقه کلی طرفدارش به اونه که حتی خیلیاشون به وفور دارن تو دایرکت ازش خواستگاری میکنن و حتی وقتی هم اونجا جوابی نگرفتن، به سراغ کامنتا اومدن.

اما رُخ اومدنای خفن خوف افسانه خانوم هم در این زمینه اصلا بی تاثیر نیست و یه جوری با جینگول بازیاش فیگور میگیره که رسما همه باید ماستاشونُ کیسه کنن. این زیبایی به وفور در افسانه پاکرو دیده میشه و خودش هم با  یه میکاپ ساده و آلاگارسون درست و حسابی ثابت میکنه که دیگه واقعا هیچکی رو دستش نیست و نخواهد اومد!

hgg

f

وقتی افسانه پاکرو میشه مایه افتخار و بقیه رو کشوند عقب!

خیلیا از زمانی که متوجه شدن افسانه پاکرو رفته به ترکیه، اطلاع زیاید از اهدافش نداشتن و فکر میکیردن برای خوش گذرونی و تبدیل شدن به امثال روناک یونسی و ریحانه پارسا رفته. اما افسانه خانوم مدتی میشه که ثابت کرده حسابی واسه رفتنش از قبل برنامه ریزی کرده بود و با خواهرش که اون هم تو کار  سینماس، داره کل ترکیه رو میزنه زمین با جوایز راه و بیراهی که واسه فیلم کوتاهاشون دریافت کردن. این بازیگر خوش فیس و ژذاب که حالا رسما شده یه سلبریتی تموم عیار، خودشو به در و دیوار کوفته که بتونه چیزی بشه که الان هست و از همه در این زمینه هم بزنه جلو!

ss

dd

کمی بیشتر با افسانه پاکرو!

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در شهر اهوازه که تحصیلات کارشناسیش رو در زمینه گرافیک انجام داده. افسانه خانوم یه خواهر بزرگتر به اسم سعیده و یه برادر کوچکتر از خودش داره و معتقده بی نهایت به خواهرش وابسته اس. او در مصاحبه ای اعلام کرده که اگه قرار باشه ازدواج کنه باید دو برادر به خواستگاری اون ها بیاد تا هیچوقت از خواهرش جدا نشه.

افسانه پاکرو رو شاید چندان در فیلم ها و سریال ها به عنوان یه سلبریتی مثل الناز شاکردوست ندونین، اما افسانه خانوم تونست در سال هایی که در ایران بود تجربیات خوبی در کنار ستاره های سینمای ایران کسب کنه و با بزرگانی همچون ایرج قادری همبازی باشه. اولین کار او "رویای خیس" بود و بعد از سال ها با "تکیه بر باد" به بازیگر مشهور ایرانی مبدل شد.

q

ew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دانشور ارسالی در

    خانم افسانه پاکرو از نظر تناسب اندام و چهره بسیار شبیه مرلین مونرو است اگر موهایش را بلوند کند میتواند بیوگرافی مرلین را به جای او بازی کند .

  • دوخلی ارسالی در

    این همه خوشگل تو دنیا یکیش خود من،دیگه اینقدر کلاس گذاشتن چیه خخخ

  • سمیرا ارسالی در

    خدا قشنگ نقاشیش کرده هیچ ایرادی نداره چهره اش

  • دریا ارسالی در

    من من یکی که عاشقشم خیلی خیلی نازه فقط اگر پنج سانت قدش بلند تر بود تو دنیا تک بود وووووو متلا نیوشا صغمی و الهام حمیدی کلا هیچ کدوم هنر پیشه هامون ناخن چیده اش نمیشن دوست دارم افسانه خانوم

  • ناشناس ارسالی در

    قربونش برین خدازیباست زیبایی را دوست دارد اما این زیبایی فقط ب ظاهر و اندام نیست خوبه انسان ب خودش اهمیت بده بد نیست اما از زیبایی باید ب راهش ب نحوه احسنت استفاده بشه ن اینک خودتو با نمایش گذاشتن بخوایی ب رخ بکشی ادمایی بدون ارایش و خداد دادی ک خیلی انگشت شمارن کم هستن و ب دید نمیان اونا پ چی باید بگن کمی متانت سنگینی خرج کردن واس خود بد نیست هرکس هر جور ک دلش میخواد میتونه زندگی کنه زندگی شخصی ب کسی ربطی نداره اما چ خوبه هرکاری میکنم قبلش فکر کنیم بد قدم برداریم یاحق

  • افسانه پاکرو ارسالی در

    واااای مرسی از همگی مرسی از شمااا ذوق زده شدم اینکه٨٠ میلیون مردم ایران این همه لطف به من دارن
    عزیزان جان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها