|

"شبنم قلی خانی" مثِ یه نیسان گل و برگ شده با مانتو عجیبش؛ واسه آرایش غلیظ بهش گیریدن!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر جذاب و دوست داشتنی این روزا حسابی سرش شلوغ شده و یا در تئاتر به سر میبره و یا در اکران های مختلف!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا چه در ایران و چه در جشنواره های خارجی بازیگران خانوم و آقا حسابی رفتن رو بورس و دارن میتازونن. البته که این دیده شدنه ماهیت کارشونه و اصلا اگه بازیگر باشی و مشهور نباشی و یا برای شهرتت کاری نکنی که بازیگر نیستی! اما خب در این میان برخی از هنرمندامون هستند که در این راه از روش های خیلی حاشیه دار و عجیب استفاده می کنند اما برخی دیگر خیر، ترجیح میدن با همون روال نرمال حالا با کمی تا قسمتی شیطنت به ادامه راه بپردازن. شبنم قلی خانی جزو دسته دوم هستش که از خانومای آروم و کم حاشیه در این عرصه میشه محسوبش کرد. شبنم قلی خانی هنرمندی اسم و رسم دار می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم اما سابقه بازی در سینما رو هم داره که خب نکتش اینه شبنم قلی خانی حتی تو اون فضا هم که بازی کنه بازم سادست!

شبنم خانوم البته که این مدلی نیست که مثلا کلا صداش در نیاد یا در ساده ترین حالت و ظاهر ممکن بره بیاد، بلکه اتفاقا دیده شدن رو دوست داره اما جنجالات عجیب غریب رو خیر! همونطور که گفتیم این روزا قشر بازیگر دائما در حال رفت و آمد به اکران های مختلف و یا فستیوال خارجی هستند و به تازگی هم برای اکران خصوصی فیلم "شین" تعدادی از هنرمندان حضور پیدا کردند که یکیشون شبنم خانوم قلی خانی بود. در ادامه تصاویر وی را در اکران مشاهده می کنید.

shabnamgholikhani_1662804715_5

shabnamgholikhani_1662804715_4

shahab.asadi_1662833727

کمال همنشینی با غلیظ ها در شبنم اثر کرد بَددد!

خب همونطور که دیدن شبنم قلی خانی در عین حال که سعی داشته تا لباسی متفاوت از استایل های معمولیش داشته باشه، اما از نامتعارف پوشی دوری کرده و هر چند که شاید این سبک تیپ به مذاق هر کسی خوش نیاد اما مهم اینه که شبنم قلی خانی در اون احساس زیبایی داره و خب همه این ها برمیگرده به سلیقه آدما!

شبنم قلی خانی کلا از اون دسته بانوانی می باشد که از ناجور پوشیدن دوره اما خب تو چند وقت اخیر خانوم خانوما رو با آرایش و استایل هایی به دور از سادگی می بینیم که خب نشون میده کمال همنشینی با بازیگران قرتی طور اثر کرده و  حالا شبنم خانوم نیز میکاپی غلیظ دارند!

shabnamgholikhani_1662804715_1

شبنم قلی خانی سفید برفیه محفله!

شبنم قلی خانی اما تازگیا خیلی کم پیداست و بیشتر تو صفحه اینستاگرامش دیده میشد تا اینکه تصاویری از تئاتر جذابش به نام "پرسپکتیو" اومد بیرون و مشخص شد این کار هم گریم و لباس متفاوتی داره و هم داستانی خاص!

شبنم قلی خانی در نقش سفید برفی ظاهر شده که در نوع خود جالب بود و هفت کوتوله هم داره که خب این قصه میتونه از جذاب ترین تئاتر ها باشه چرا که از اجتماع و واقعیت به دوره.

Untitled

Untitled (1)

تغییرات عجیب و پول لازمه شبنم قلی خانی

شبنم خانوم قلی خانی تو این چند وقته تصاویری ازش منتشر و دیده میشه که کلا با قبل فرق کرده! حالا میگین چه فرقی؟ شبنم قلی خانی شرایط مالی بسیار خوبی دارد و از پولدارای سینماست به همین دلیل گشت و گذاراشم زیاده که خب نکته همینه که جدیدا یه جاهای خیلی لاکچری میره و عکساشم خیلی لاکچری طور شده!

در ادامه ویدیویی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در هتل اقامتی فول امکانات هستن و برای اینکه امتیاز این مرحله از کلاس گذاشتن رو از دست ندن تمام کمال نشون دادن!

وقتی وزارت ارشاد به شبنم قلی خانی گیر میده، جهت ارشاد!!

اما گفته بودیم که شبنم قلی خانی کلا تو نقش ها هم سادست اما خب شبنم خانوم نیز در کارنامه کاریش نقش منفی داشته که البته از نظر بسیاری از کاربران بازم بهش نمیومد اونقدرا بد باشه!

شبنم قلی خانی در سریال شبکه خانگی "مانکن" حضور داشت که با ظاهر و شخصیتی متفاوت و دیده نشده از شبنم دیده شد! اما اگه یادتون باشه این نقش و کاراکتر به سرانجام خاصی نرسید و انگاری بین زمین و هوا موند که خب خانوم بازیگر خودشون در مصاحبه ای دلیل این موضوع رو گیر دادنای ارشاد میگن! 

فعالیت غیر از بازیگری شبنم قلی خانی

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. وی هم چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

shabnamgholikhani_1662705813

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها