|

"لیلا بلوکات" جوری فیگور گرفته که سلطان سلیمان کم آورد جلوش؛ چه ابروهاشو مسواک زده!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر سریال از سرنوشت که این روزا داره با تیپای خفنش اینستا رو میترکونه، اخیرا یه ژست خان طور از خودش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که آخرین بار با بازی در مجموعه "از سرنوشت" مهمون خونه های مردم بود. لیلا بلوکات علاوه بر کارهای بازیگری، یه موسسه خیریه هم داره که اسمش مهر لیلاس و اونجا رو داره به همراه کمک های بی شماری که از سلبریتی های مختلف دریافت میکنه، میگردونه. از اونجایی که لیلا بلوکات از اولین باری که در سریال "یوسف پیامبر" بازی کرد، ظاهر و استایل خوبش نظر بسیاری از مردم رو به خودش جلب کرد، حالا با تیپای جینگولش داره هر روز اینستا رو میترکونه.

لیلا خانوم که این روزا عجیب و غریب داره با تیپاش غوغا میکنه، اخیرا یه عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل خیلی خفن و اسپرت نشون میده. خانوم تو این فوتو یه جوری دست گذاشته رو پاش رو خانی نشسته که انگاری سلطان سلیمانه و کلی آدم ازش دستور میگیرن. ست مشکی و قرمز لیلا بلوکات که یه ترکیب اسپرت به شمار میاد، چشم خیلیا رو زوم کرده رو خودش و از دید کاربرا خانوم واقعا تو پوشش فازش معلوم نیست و برخلاف این اواخر که خیلی زده بود تو کار ست های خانومانه، حالا رفته اسپرت پوش شده و نشون داده تو هر تیپی میتونه یکِ بینُل باشه!

ss

وقتی لیلا بلوکات با تیپاش غوغا میکنه!

لیلا بلوکات از اون دسته بازیگراییه که چندان با میکاپای عجیب و غریب دیده نمیشه و برخلاف خیلی از سلبریتیای امروزی که همش تو آتلیه ها دارن دنبال یه جایی میگردن که با کلی میکاپایی که عین ماله به صورتشون کشیده شده، جلو بقیه پز بدن و بگن ما از بقیه قشنگ تریم، لیلا خانوم همیشه سعی داره با چیزای دیگه پُز بده. این بازیگر خوش چهره کلا همیشه تمام اصولی که در ظاهرش انتخاب میکنه براساس مد روزه و براش نظر هیچکی در این زمینه مهم نیست.

برای همین هم بدون اینکه دنبال جلب رضایت بقیه با آرایش های آنچنانی باشه، فقط ابروهاش رو طبق جوری که این روزا ترند شده، میده تا سقف آسمون که بیا وببین. خانوم به قدری این مدل ابرو داشتن رو دوست داره که هر کاری هم نکنه و بخواد میکاپاشو با فیلترای اینستا جمع و جور کنه، ولی ابروهاش رو که عین فرچه میچِسبونه به سقف رو هیچوقت فراموش نمیکنه.

ssf

s

a

اروپایی طورای لیلا بلوکات حتی تو حرم تو کربلا!

لیلا بلوکات بازیگر فوق العاده خوش پوشه که عادت داره تو هر مراسمی حتما یه استایل خاص و جذاب داشته باشه تا همه از دیدنش کُپ کنن. اینقدر هر دفعه یه چیز جدید میپوشه که میشه گفت تمام رنگ های دنیا رو تابحال تو استایلاش امتحان کرده تا بتونه بهترین خودش باشه. از اونجایی که لیلا خانوم خیلی هم مایه دار تشریف دارن و هر جای این کره خاکی که باشه، دلش میخواد در چشم همه متفاوت به نظر برسه دیگه بی تردید میزنه تو خط تیپا و استایلایی که با دیدنشون بدجور همه رو میگُرخونه.

حالا چند وقت پیش بود که یه سلفی از خودش گرفته بود که با موهای گیس شده جلو آینه تیپی داشت خاص و عجیب که انگاری یه دختر هجده ساله به نظر میومد. حالا اما خانوم سر از کربلا درآورده و حتی وقتی چادر پوشیده یه طوری با فیلتر صورتش رو صاف و صوف کرده و ژست اومده که قشنگ مشخصه کربلا رو با اروپا اشتب گرفته!

uu

hg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها