|

شایعه ازدواج سحر قریشی با یه مرد عرب؛ خانم بعد کات با تَتل داره میشه کُپ تبر!

سح قریشی با شکل و شمایل عجیبی که تو اینستاگرام برای خودش ساخته حسابی همه رو متعجب کرده و از اون طرف تتلو واسه مردن دنبال همراه می گرده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر قریشی این روزها در دبی ساکن شده و گویا قصد آمدن به ایران را هم ندارد. بازیگر زن سابق سینمای ایران سعی دارد از طریق ارتباط گرفتن با دنبال کنندگانش در اینستاگرام از شایعات دور شود اما خوب گویا اسم سحر قریشی با حاشیه عجین شده و خانوم خودش دلش می خواد که با انتشار عکس های مبهم و خبرساز بیاد تو حاشیه! مثل همین عکسی که سر در مسجد در امارات منتشر کرد و اینستاگرام شایعه شد که سحر قریشی قرار است به عقد یک مرد عرب و ثروتمند اهل امارات دربیایید!

البته بررسی ها نشان می دهد ماجرای برگزاری مراسم عقد سحر قریشی و همسر عرب جدیدش در مسجدی در دبی امارات صحت ندارد و عکسی که خانوم قریشی منتشر کرده بازنشری از یک عکس قدیمی است.

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

پیاده روی سحر قریشی تو شب تاریک دبی!

سحر خانوم قریشی تو دبی برخلاف زمانی که استانبول بود همش درحال گشت و گذار و قدم زدن تو پارک و خیابون هست. خانوم به تازگی تو دل شب زده بیرون یه استوری جالب از ماه کامل و آسمانخراش های دبی منتشر کرد که در نوع خودش جالب بود. 

شباهت عجیب سحر قریشی به سحر تبر؛ خانوم زیبایی اش را نابود کرد!

عکس منتشر شده از سحر قریشی در اینستاگرام و شباهت عجیب این بازیگر زن سابق به سحر تبر با واکنش های منفی کاربران مواجه شد.

سحر قریشی در پی جدایی از امیر تتلو به دبی امارات مهاجرت کرده و فعالیت خود در فضای مجازی را بیشتر کرده است.

عکسی های جدید سحر قریشی در شبکه های اجتماعی تصویری به دست می دهد که حاکی از شباهت زیاد این بازیگر زن سابق سینمای ایران به سحر تبر است.

sahar-tabar-5

فاطمه خویشوند مشهور به سحر تبر در فضای مجازی از شاخ های اینستاگرامی بود که مهرماه سال ۱۳۹۸ بازداشت و محاکمه شد.

کاربران در واکنش به تصاویر سحر قریشی که شبیه به سحر تبر شده، معتقدند این بازیگر زن سابق سینمای ایران با دستان خود زیبایی اش را نابود کرده است.

تتوهای دست و صورت خانم قریشی در مدت زمان کوتاهی که او با امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه در رابطه بود نقش بسته اند.

586

امیر تتلو همچنان در رویای خودکشی!

از سحر که براتون گفتیم حالا بریم سراغ تتلو، آقای رپر قرار است تا حدود یک ماه دیگر کنسرتی برگزار کنه که طبق گفته خودش آخرین حضور و مواجهه طرفدارها با اوست در انتهای کنسرت قراره با خودکشی به زندگیش پایان بده! البته تتلو برای مُردن دنبال یک همراه هم می گرده نشسته زیر پای پیشرو که تو هم بیا باهم بریم!

هنوز مشخص نیست که آیا حرف تتلو و پیشرو برای فضاسازی تبلیغاتی است یا واقعیت دارد ولی اگر چنین اتفاقی بیفتد در تاریخ رپ جهان بی سابقه خواهد بود.

گفتنی است پیشرو هم مانند تتلو بارها از رفتن و خستگی گفته است. وی در پاسخ تتلو در مورد خودکشی گفت "برو بریم"

f524

وقتی تتلو با این همه ادعا کااپی می کنه!

تتلو و پیشرو به تازگی آهنگی به نام مرگ منتشر کردند که در طرح روی جلد آن از اسطوره یونانی مرگ استفاده شده است و گویا این طرح کپی شده از یک طراح مصری بوده است! این گرافیست مشهور مصری در پستی کاور آهنگ مرگ تتلو و طرح اصلی خود را در کنار هم منتشر کرد و گفت این کار بدون اجازه او بوده است.

البته امیر تتلو هم در یوتیوب گفت کپی بودن کاور به او ربطی ندارد و کارها را به طراحان سپرده است.

سحر+قریشی
سمت راست طرح گافیست مصری- سمت چپ کاور آهنگ تتلو

تلاش امیر تتلو برای خوشحال کردن اعضای بندش

امیر تتلو از وقتی سحر رفته تو بند و گروهش چند تا نوازنده خانوم آورد و حسابی به اون ها توجه می کنه و هواشون رو داره. به تازگی هم برای خانوم نوازنده ترکش یه ویالون سِل خیلی خفن گرفت و کلی خوشحالش کرد.
 
fearmaster-tataloo
 
امیر تتلو با انتشار این عکس نوشت: هیچ لذتی از خوشحال کردن یه آرتیست و رسوندن یه هنرمند به جایگاه واقعیش نیست !! دیگه تقریبا اولا تمام سازهای رو استیج خاص هستن! دوما همه با هم سِت هستن. سوما همه سازها واسه خودِ نوازنده ها هستن و هیچی اجاره نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بینام ارسالی در

    توروخدا شما بجز سحر کار دیگه ای ندارید همش سحر عشقم سحر جون به حرف هایشان گوش نده

  • کیوان ارسالی در

    خدایا سحر قریشی را از دست این فضولها نجات بده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها