|

ادا مَدای "نیلوفر رجایی فر" که خط و ربطش به ملکه الیزابتو تابلو کرد؛ شلوخ جان یکم حیا!

nilofar rajaeifar shayanews

نیلوفر رجایی فر بازیگر زیبا روی تلویزیون می باشد که البته چندان از چهرش استفاده نمیکنه و همیشه با ظاهری بهم ریخته دیده میشه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو این چند سال اخیر خیلی از بازیگرانی که در سریال های تلویزیونی و شبکه خانگی مشاهده می کنید جدید الورود هستند و نوپا! خب البته که این روند کاملا طبیعیه و بایدم به همین شکل باشه اما خب دیگه جدیدا اونقدر زیاد شدن و هر کی رسیده شده بازیگر و از طرفی هم سریع تصاویر خودش رو در اینستاگرام جهت شهرت پخش کرده که دیگه امون به هم نمیدن یکی مثلا بیشتر مشهور بیشه و به بالاتر دست پیدا کنه! اما خب برخیشونم هستند که آروم و کم حاشیه می باشند همانند نیلوفر رجایی فر. حالا شاید بگین نیلوفر رجایی فر کیه؟ این بازیگر جوان رو ابتدا در سریال پایتخت دیدم که نقش دختر داعشی رو داشت و بعد هم در سریال خوشنام که نیلوفر رجایی فر نقش پونه رو داشت و کلی هم باهاش حال کردیم انقدر که بانمک بود!

نیلوفر رجایی فر دختری با استعداد می باشد که چهره ای بسیار بی بی فیس دارد و با بازی در خوشنام نشون داد که میتونه هم در نقشای طنز به خوبی ظاهر بشه و هم جدی. اما از بدیای خانوم خانوما نبود ایشون در فضای مجازی هستش که البته هستنااا ولی خب خیلی کمرنگ به طوری که هر چننند وقت یکبار تصویری از وی دیده میشه در ادامه جدید ترین تصویر نیلوفر رجایی فر رو مشاهده می کنید. 

campec.ir_2924984567212942126_1315567878

فرهنگ اونور آبی که نشسته به تن نیلوفر رجایی فر و هواداراش راضی نیستن!

نیلوفر رجایی فر بزرگ شده ایران نیست اما با این حال به خوبی میتونه نقش بازی کنه. خانوم بازیگر که سالها در خارج از کشور زندگی کرده با همون فرهنگ هم به لباس پوشیدن عادت داره و چندان متعارف پوش نیست اما از نکاتی که در استایل نیلوفر رجایی فر وجود داره اینه که این بازیگر جوان اصلا استعداد خوبی در خوشتیپی انگار نداره و هر تصویری که از استایلاش در میاد چندان مرتب و همخون با سلیقه ایرانی نیستند.

البته که شاید بگین خب هرکسی نظری داره و دوست داره فلان مدل بپوشه اما نیلوفر رجایی فر حتی به درستی و مرتب هم تیپ نمیزنه چه برسه به خوشتیپی! قطعا از خانومی جوان و بازیگر چنین استایل هایی انتظار نمیره و هواداران جذابیت بیشتری رو توقع دارن.

campec.ir_2875603712656079841_1315567878

نیلوفر رجایی فر یه کپی پیست جذاب از خواننده مشهور و ناجوره خارجکیه!

اما از دیگر رفتارهای نیلوفر رجایی فر که چندان به ایرانی ها نرفته آرایش کردنشه. خانوم بازیگر چندان علاقه ای به میکاپ غلیظ نشون نداده و خب از اونجایی که اغلب خانومای ایرانی از مواد آرایشی اون هم به صورت غلیظ استفاده می کنند نیلوفر رجایی فر چنین نیست و به همون چهره خودش بسنده میکنه حالا با یکم رنگ و روی بیشتر.

نیلوفر رجایی فر مدتی پیش هم تصویری از خود نچرااال نچرال منتشر کرد که کپی برابر اصل بیلی ایلیش خواننده می باشد. البته که زاویه دوربین و ژست هم تاثیر زیادی داره اما خب اگه بخوایم راستشو بگیم واقعا شبیه!!

البته که نیلوفر رجایی تنها بازیگری نیست که یه نسخه از خودش اونور دنیا داره و خانوم هایی مثل لیلا اوتادی هم هستند که یه کُپ خودشون دارند. کلا خیلی از کاربران بر این نظرند که لیلا اوتادی خیلی شکل اسکارلت جوهانسون هستش که خب ایشون هم در برخی تصاویر واقعا شبیه!! 

gandom_journal_2855437152365410860_15749537970

نیلوفر رجایی ظاهرش برگ گل، باطنش خوفناک و شاخ!

اما نیلوفر رجایی فر برخلاف اونچه که نشون میده و بسیار لطیف و ظریف به نظر میاد، انگاری یه فاز خوف و خفنم داره که خب این موضوع رو میشه از پیج کوچولویی که در اینستاگرام داره فهمید.

خانوم بازیگر برخی از عکسا و بومرنگاش یه طوریه به اونچه که ما ازش دیدم کلا نمیخوره. در ادامه با یه ورژن اینستایی از نیلوفر خانوم آشنا میشیم که در نوع خودش جالبه و نشون میده ادمارو از رو ظاهر نمیشه قضاوت کرد که چه مدلی هستند!

rajaeifar.niloofar_1661440350

rajaeifar.niloofar_1646077755

rajaeifar.niloofar_1647964719

rajaeifar.niloofar_1653583788

بیوگرافی انگیلسی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر متولد 11 بهمن 1371 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان می باشد که بیشتر با عروس داعشی [الیزابت] در سریال پایتخت به شهرت رسید.

با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم.

فعالیت ام را از 18 سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم.

در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.

از طریق یکی از دوستان به آقای «حسن مصطفی» معرفی شدم و از طریق ایشان دیداری با آقای «محسن تنابنده» (نویسنده) داشتم. ایشان درباره نقش «الیزابت» با من صحبت هایی کرد و در نهایت بخاطر تسلط ام به زبان انگلیسی به گروه بازیگران پایتخت پنج پیوستم.

rajaeifar.niloofar_1650394603

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها