|

"الناز شاکردوست" چشم جیرانُ دور دیده با بهرام جو میپاشونه؛ مایه تیله خانوم عجب چش درآرِ!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر فیلم ابلق به تازگی در مراسم اکران این فیلم با یه استایل میلیاردی با دست هوتی رو پس میزنه و با پا بهرامو پیش میکشه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر فوق العاده محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا داره مراسمای اکران مختلف رو آسفالت میکنه بس که مدام تو هر جایی که عکاسا جمع میشن ایشون هم حضور داره. الناز شاکردوست از زمانی که با نرگس آبیار شروع به کار کرده، یه جوری داره همه رو عین یاغی میکنه و میره که اگه ببینیش رسما کُپ میکنی. البته الناز شاکردوست بعد از سریال "شبی که ماه کامل شد" یه جوری توانایی هاش رو اثبات کرد به کل دنیا که انگاری تو تموم اون سالای قبلی فقط داشته مار و پله بازی میکرده.

الناز خانوم یه حرکت دیگه ای هم با این کارگردان خوش آتیه سینمای ایران زده و اونم اینه که به جای محمدرضا گلزار که همش با او بازی میکرد، حالا یه پارتنر جدیدی پیدا کرده به اسم هوتن شکیبا که بدجوری هم فازشون اوکیه و جوره با همدیگه. حالا الناز شاکردوست با یه استایل عجیب غیرب از خوشد رونمایی کرد تو یه فیلم دیگه ای که باز هوتن شکیبا نقش همسرش رو بازی کرده به اسم "ابلق" و تو مراسم اکران یه طوری تیپ زده بود که کف آدم میبره.

ولی از این موارد که بگذریم و با کوهی از انگیزه خانوم واسه ادامه دادن با هوتی خان فک کنیم، ولی تو ابلق یه آقای خوشتیپی تشریف آوردن به اسم بهرام خان رادان که کل ایران روی آقا یه نگاه دیگه ای دارن. تو مراسم یه اتفاق جالبی که افتاد این بود که الناز با یه فرم عجیبی دست رد انگاری داشت میزد به سینه هوتن و با بهرام گرم گرفته خفففن. خانوم خانوما با یه مانتو فوق العاده طویل و چروک که معلومه میلیاردی خرجشو کرده و کیفی گربه ایش کل لنز دوربینا رو فوکوس کرده رو خودش!

q

w

الناز شاکردوست با کلی آرا ویرا میلیارد جابجا میکنه!

الناز شاکردوست از اون دسته بازیگراییه که یه مدتی کلا کم کار بود و میشه گفت اصلا در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشت. اما الان افتاده رو دور بازی در فیلمای مختلف و داره عین ریگ پول پارو میکنه. ژستای خاص و عجیب الناز شاکردوست با مانتو و اکسسوری های میلیونیش دلالت داره به همین قضیه و خانومو رسما کرده سوژه همه عکاسا. این بازیگر به قدری داره با برندهای خفن ایرانی و خارجی همکاری میکنه و تو هر مراسمی با یه برندی ظاهر میشه که فقط مخصوص مایه داراس.

jj

edd

الناز شاکردوست خودشو به در و دیوار میزنه تا بشه کُپ آنجل!

الناز شاکردوست علاوه بر اینکه چند سالی میشه واسه استایلاش میلیونی خرج میکنه، میکاپای رو هم انجام میده که مشخصه از شب قبل باهاشون درگیر بوده. اما نکته جالب درباره این مدل آرایشای خانوم اینه که به تازگی بدجوری زده تو فاز میکاپای محو و میخواد خودشو خیلی شبیه به بازیگر هالیوودی یعنی آنجلینا جولی کنه. البته خیلی از کاربرای فضای مجازی معتقدن که میکاپای الناز شاکردوست جدیدا خیلی بد شده و انگاری یه جور میخواد همه مدل مِیکی رو روی خودش امتحان کنه.

ds

r

zss

کمی بیشتر با الناز شاکردوست!

الناز شاکردوست متولد 7 تیر ماه سال 1363 در شهر تهرانه. این بازیگر رشته نمایش رو در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد گذروند، اما برای فوق لیسانس هنر به لندن رفت و در اونجا تجارب بسیاری کسب کرد. پدر الناز شاکردوست تاجر ابزارآلات صنعتیه و مادرش هم خونه داره.

در این خانواده تنها کسی که به سمت هنر رفته، الناز خانوم بوده و برادر بزرگتر، علی و خواهر کوچکترش الیکا زندگی همچون بقیه مردم دارن. الناز خانوم از سن 19 سالگی بازیگری رو شروع کرد و در کمترین زمان تونست به شهرتی باورنکردنی برسه.

dsa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوشگل جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها