|

استایل دخترونه و یونیک لیندا کیانی واسه تولدش تو فضای باز؛ آرایششو فقط باس گفت واووو!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر زیبارو و جذابی می باشد که بهش نمیاد اما یه بانوی دهه پنجاهیه که به تازگی هم متولد شده و رفیق جانش سورپرایزش کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیندا کیانی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در سینما و تلویزیون می باشد که البته خانوم خانوما از وقتی در جعبه جادویی دیگه دیده نمیشه و رفته سراغ پرده نقره ای و شبکه خانگی، انگاری فاز و نولش کلا تغییر کرده و سریال های تلویزیون رو در حد و اندازه خودش نمیدونه. لیندا کیانی از اون دسته بانوانی هستش که با پیشرفتی که داشت بسیار مغرور شد و حالا این غرور نیز در رفتارش هم خیلیییی تابلو شده! لیندا کیانی حتی در تصاویری که از خود منتشر میکنه هم چندان لطافت خاصی نداره و کلا جوری شده که انگار ایشون ستون یک سینما هستند و بقیه هیچ!

لیندا کیانی اما هوادارن بسیاری دارد و از اون مدل خانوماست که نامتعارف پوشی رو هم دنبال میکنه. لیندا خانوم کیانی که این روزا نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داره دائما در حال انتشار عکس های متنوع و مرموز از خودشه که البته بیشترشونتم با سیِ مثلا حواسم نیست هستند!

در ادامه اما تصویری متفاوت از لیندا کیانی و رفیق جانش مشاهده می کنید که برای تولد این بازیگر شهریور ماهیمون سورپرایزی ریز بوده و البته دلنشین!

lindakiani4_2925822312763612340_1714708791

از خوبیای لیندا کیانی که ایشونو خاص تر از بقیه میکنه!

لیندا کیانی یه دختر دهه پنجاهیه که شاید بهش نیاد سن سالش و خوب مونده باشه اما خب از سپیدی موها میشه فهمید چه خبره!

لیندا کیانی از خوبیایی که داره اینه که چهره ای نچراله و اهل پروتز و عمل و خلاصه صورتای پفکی و عروسکی نیست! خانوم بازیگر اعتماد به نفس خوبیم داره و در عین حال که زیر تیغ جراحی و سوزن نرفته، تصاویر خود را هم بدون فیلترهای اینستایی منتشر میکنه و اهل فیلتر بازی و تغییر چهره و صاف و صوف کردن های این مدلی هم نیست!

در تصویر بالایی هم همونطور که مشاهده کردید بدون میکاپ و یا روتوش خاصی این تصویر رو به اشتراک گذاشته و اغلب هم همینطوره مگه این عکسش آتلیه ای باشه!

lindakiani4_1652901072

lindakiani4_1661922234_2

لیندا کیانی نچراله ولی آرایش میکنه پَر ریزون!

اما فکر نکنید که لیندا کیانی اهل آرایش کردن نیست و دیگه زیادی نچرال پسنده خیر! خانوم بازیگر اتفاقا از اون مدل خانوماست که میکاپ های بسیار غیلظی ازش دیده شده و برای مراسمات سینمایی هم زیر دست میکاپ آرتیستی خفن و درجه یک میره!

لیندا کیانی حتی در این راستا بارها بارها و بارها مدل هم شده و عکاسی کرده. اما اینکه واقعا از رو چه معیاری بیشتر خانومای بازیگر شدن مدل لباس و آرایش خدا داند! این روزا دیگه همه یه پا مدل شدن و بدون در نظر گرفتن این موضوع که همممه همینن و شما خاص نیستی، خیلی مغرورانه هم رفتار می کنند!

lindakiani_12

گفتگوی جذاب لیندا کیانی در رابطه با بازیگر مرد مورد علاقش در سینما!

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همان معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانوم درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود.  لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

grfdxg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ریحانه ارسالی در

    خیلی خوشگله لامصب.جذاب لعنتی کی بودی.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خیلی جذاب وخوشکلی عزیزم دوستت دارم

  • Kamand ارسالی در

    دوست مهربونم،لیندای قشنگ تولدت مبارک زیباترینم بدرخشی عزیزدلم😍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی