|

"بهاره رهنما" تیپاش کم عجیبه حیوون خونگی فضاییشم رو کرد؛ پَرای آیفون چاردهو ریزوند!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ای می باشد که دائما استوریش پر از عکس و ویدیوهای مختلفه و اینبار هم از حیوون خونگی عجیبش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه این روزا با توجه به شرایطی که فضای مجازی و اینستاگرام ایجاد کرده تو کللل دنیا، خیلی موراد قاطی پاتی شدن! حالا میگین یعنی چی؟ یعنی مثلا خیلی از افراد که شاید اصلا هیچ هنر و جایگاه خاصی هم نداشته باشند در اینستا با انتشار تصاویر خود و یکسری گفته های بی سر و ته شدن بلاگر و یا واینر و اینفلوئنسر و خلاصه شاخی شدن برا خودشون و پول درمیارن! اما در قشر چهره های مشهور هم یکسری موراد قاطی هستش و اونم اینه که مثلا خانوم مجری شد بلاگر، بازیگر شد بلاگر، بلاگر شد بازیگر، خواننده شد بازیگر، و ... خلاصه که همه با ترفندای مختلف جابجا شدن چرا چون فضای مجازی در ابتدا این شرایط رو براشون فراهم کرد و در شهرت هرچه بیشترشون ترکوند.

حالا بهاره رهنما دقیقا از همون چهره هایی هستش که با استفاده از همین اینستاگرام بیخیال دنیای بازیگری شد و حالا او را بیشتر در غالب بلاگر می بینیم تا هنرمند! بهاره رهنما روزانه استوری های بسیااار زیادی منتشر میکنه و خیلی جاها هم میره. اما برای تولید محتوای یک بلاگر مخصوصا، باید مواردی نشون داده بشه که قطعا در واقعیت بی نمک و الکی به نظر برسه ولی چون فلانی گذاشته کلی بازدید میخوره!

در ادامه یکی از همین استوری های تولید محتوای بی محتوا رو مشاهده می کنید که بهاره خانوم استوری کردند! اونم نه یکی دو تا و ...!

بهاره رهنما لایف استایل تتلو رو پیش گرفته بَددد!

حالا جدا از همه اینها بهاره رهنما با حجابی که این روزها داره حسابی شده نقل مجلس و هر بار که عکس و فیلم از خودش به اشتراک میذاره کاربران متعجب میشن و با وجود اینکه مدتیه از این آخرش میگذره اما همچنان برای خیلی ها دیدن چنین تغییری عجیبه!

البته که فکر نکنید بهاره رهنما کلا تغییر عقیده داده و همانند خانوم الهام چرخنده شده خیر! بلکه بهاره خانوم جهت رسیدن به خواستشون که حاشیه سازی و دیده شدن بیشتر هستش چنین هستند و همانند دقیقا امیر تتلو که حاضره حتی فیلم بازی کنه جلو دوربین اینستا اما جلب توجه داشته باشه، بهاره رهنما نیز چنین شده و هر چند وقت یکبار موردی جدید ازش دیده میشه!

بهاره رهنما حالا با توجه به فیزیکی که داره لباس هایی بسیار کوتاه و عجیب استفاده میکنه با میکاپ هایی بسیار غلیظ که خب اینهمه تناقض نشون دهنده اینه که یه چیزی این وسط اشتباهه!

ladyrain.baharehrahnama_1662855247_2

بهاره رهنما حتی پَرای شرکت آیفون رو هم ریزوند!

اما این تغییر استایل در بهاره رهنما تنها مختص آرایش و نامتعارف پوشی نیست چرا که خانوم بازیگر در تک تک آیتم های ظاهر خود تغییر ایجاد کردن و اصلا یه مدلایی شدن که انگار هیشکی این مدلی دوست نداره جز بهاره رهنما!

مثلا در ادامه تصوری جدید از وی مشاهده می کنید که بهاره رهنما با اکسسوری هایی بسیار بزرگ و نه چندتان زیببا هستش و از طرفی هم قاب گوشی آیفون خانوم خانوما باعث شده تا یه مرحله از خود آیفوت هم بزنه جلو و پنج دوربینه باشه!!!

unknown_305792370_173503011899228_667455501156053987_n

تیپ تازه خانوم رهنما با واکنش کاربران پیجش هم روبرو شد که باهم برخی از اون ها رو از نظر می گذرونیم:

- به خدا نصف وزنش که بالاس بخاطرع گردنبند و انگشتراشه.اخع چه خبره

- سادگی چشه که اینهمه اویزون میکنی دوست عزیز بخدا این حرکتا سمبل اسفند دود کنا و نقره فروشاس اه یکم شیک باش

- اناشید ول داد این شد اناشید

ladyrain.baharehrahnama_1662855142

آب بازیه بهاره رهنما یا بهتره بگیم ملکه زیبایی ایران!

بهاره رهنما در حال حاضر پیجش 5 میلیونی فالوور داره و تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره. این به کنار! اگه بخوایم از عجایب بهاره رهنما بگیم، مورد دیگه اینکه رهنما پیج دیگری هم داره که زیر نظر خوش هدایت میشه اما مشخصه که ادمین شخصی هستش که حسابی شیفته خانوم بازیگره چرا که با انتشار عکس و فیلم هایی از بهاره هنما کپشن هایی عجیب غریب میذاره.

مثلا مدتی پیش بهاره رهنما رو پدیده ای بی بدیل خطاب نمود. و یا نوشت بهاره رهنما پیشتاز عرصه مد و مدلینگ اونهم با زیبایی خدادادی می باشد! این نوشته ها که خیلی هم زیاد هستند با تعجب شدید کاربران مواجه هستش اما همچنان ادامه میده!

این پیج به تازگی هم با انتشار ویدیویی از دست بهاره رهنما که خانوم خانوما در استخر بودن متنی عجیب نوشت: زیبایی دستان ملکه زیبایی ایران، بانو بهاره رهنما، جلایی دو چندان به زیورآلات می بخشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امید ارسالی در

    منم پولدار بودم هر شعر ی رو مینوشت م چاپ میکرد ند

  • Mehdi ارسالی در

    کمبودها وحقارتها که در کهن سالی نمود میکنه متاسفانه نه قد نه هیکل نه چهره وکلی نداشتن ها کنار کلی ندانستنها موجودی میسازه بنام ....

  • شیر محمد دالمندیان ارسالی در

    من بازی این خانم رهنمای خیلی دوست دارم خودشم دوست دارم به خصوص بازی در بچه مهندس فکر می کنم مادر مو موی مژگانه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها