|

نگا پردیس پورعابدینی چه رررخی گرفته جلو دوربین؛ خانوم رسما هرچی مدله گذاشته جیب بغلش

پردیس پورعابدینی از اون بازیگراست که بلده چطور بدون تزریق و ادا اطوار های عجیب غریب خودش و تو دل طرفدارهاش جا کنه فقط با چندتا عکس می ترکونه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها دنیای سینما و فضای مجازی پر شده از سلبریتی ها و بازیگر های جدید و قدیمی ای که فقط به دنبال حاشیه و جنجال هستند تا اسمشون سر زبون ها بیوفته اما با این حال وسط این بلبشویی که بوجود اومده پیدا میشن بازیگر های تازه کاری که مثل حرفه ای هایی نظیر طناز طباطبایی چسبیدن به کارشون و خودشون رو از هر چی حاشیه است دور نگه داشتن؛ یکی از این بازیگر های تازه کار و درست درمون حال حاظر سینمای ما خانوم پردیس پور عابدینی است.

پردیس پورعابدینی علی رغم این که بعد از سریال آقازاده حسابی خوش درخشید و اسمش سر زبون ها افتاد می تونیم بگیم اصلا جو زده نشد و خوب تونست موقعیت پیش روش رو هندل کنه و بر خلاف چیزی که انتظار می رفت و همه گمان می کردن که حالا راضیه ی آقازاده قراره خودش رو تو کلی فیلم و سریال جا بده و اسمش تو تیتراژ های مختلف پخش بشه، ترجیح داد عقب بایسته و با فکر و حساب شده نقش بعدی خودش رو انتخاب کنه. با این حال پردیس پور عابدینی حواسش حسابی جمعه که نباید بگذاره از یاد ها بره و به خاطر همین هم هر از گاهی چند تا عکس خوب و حرفه ای تو صفحه اینستاگرامش منتشر می کنه که حسابی دل طرفدار هاش رو هم میبره و اون ها هم کلی قربون صدقه اش می رند. در ادامه چند تا عکس هایی رو که پردیس خانوم به تازگی از خودش منتشر کرده با هم میبینم.

پردیس پورعابدینیپردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی و ذات مدلینگش 

همون طور که مشاهده کردید پردیس پورعابدینی استعداد خوبی هم تو مدل شدن داره و چیزی از بلاگر های استایل اینستاگرامی کم نداره اما برخلاف خیلی دیگه از سلبریتی ها که دیگه نمیشه اسمشون رو گذاشت بازیگر و بیشتر دارن از فعالیت و تبلیغ تو اینستا پول در میارن تا سینما و تلویزیون، پردیس خانوم علاقه ای نداره تا جلوه جذاب و دوست داشتنی ای که د ره رو با این کار ها خدشه دار کنه.

پردیس پورعابدینی

از طرف دیگه بعد از سریال پر طرفدار آقازاده که پردیس پورعابدینی هم حسابی رنگ و وارنگ و با انواع و اقسام تیپ های خفن جلوی دوربین حاضر شد کلی پیشنهاد مدلینگ داشت، که هم به خاطر اندام رو فرمش و هم به خاطر چهره معصوم و زیبایی که داره اصلا چیز عجیبی نیست، اما این طور که به نظر میرسه پردیس خانوم دوست داره فقط به چند تا عکس حرفه ای که گه گداری از خوشد منتشر می کنه اکتفا کنه و نمی خواد تمرکزش از بازیگری منحرف بشه.

مانلی

پردیس پورعابدی دختر کم کاری که  هربار خوش میدرخشه

قبل تر هم اشاره کردیم که پردیس پورعابدینی علاقه ای نداره که همین جوری تو هر فیلم و سریالی که بهش پیشنهاد میشه بازی کنه و سعی می کنه که این کار رو کاملا حساب شده انجام بده همین هم هست که از بعدِ آقازاده تا به الان فقط توی یکی دو پروژه شرکت کرده که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند از جمله بی مادر و خائن کشی.

اما نکته جالب توجه در رابطه با سینمایی بی مادر و پردیس پورعابدینی اینه که علی رغم این که این فیلم سینمایی اصلا به مزاج منتقدین خوش نیومد و کلی مورد انتقاد منفی قرار گرفت اما بازی درجه یک و عالی پردیس خانوم پورعابدینی به عنوان نقطه عطف این سینمایی معرفی شد که خیلی جالب توجه و جای تحسین داره. همینه که میگیم پردیس پور عابدینی بر خلاف خیلی از بازیگر های همسن و سال خودش و حتا قدیمی تر ها حواسش هست که چطور خودش رو تو اوج نگه داره و اجازه نده که از چشم بیوفته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ...... ارسالی در

    شما ب زندگی این و اون چی کار دارین؟ 🙄😐

  • ناشناس ارسالی در

    پس چراگشت ارشاد با هنرمندان وسلبریتی ها کاری نداره مگه اونا تو این مملکت زندگی نمیکنندوایرانی نیستند؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی