|

وقتی "ستایش دهقان" تو ادامه جیران لبارو ژلیده فجیع؛ گل نسا تو اینستا چه باندانا پوشیه!

setayesh dehghan shayanews

ستایش دهقان بازیگر سریال جیران می باشد که تصاویر زوم جذابی از خودش منتشر میکنه و اینبار هم هنرنمایی خانوم خانوما نظر همرو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بین سریال های شبکه خانگی که تو این چند وقته پخش داره میشه دو تا سریال حسابی ترکوند و مخاطب رو جذب و جلب خودشون کردن. یکیش "یاغی" هستش که خب انگاری از نقطه صعودش داره میاد پایین و به گفته بسیاری از کاربران رو به سقوطه و بد داره پیش میره. و دیگری سریال "جیران" هستش که اتفاقا خیلیم خوب داشت پیش میرفت و با وجود نواقص و سوتی هایی که داشت اما خب دل مخاطبو برده بود! جیران اما چند هفته ای میشه که بیننده رو چشم به راه گذاشته و به دلیل شاکی خصوصی که داشت متوقف شده بود. حالا جیران جانِ محبوب رفع توقیف شده و قراره از این جمعه پخش بشه!

حالا اینهمه از جیران گفتیم یکمم از بازیگرای جذابش بگیم که هنرپیشه نوپا و تازه دیده شده هم کم نداشت! مثلا یکیش ستایش دهقان یا همون گل نسا خواهر جیران که یه دختر دهه هشتادیه اما جثه ای بزرگتر از سنش داره به همین دلیل خیلیا فکر نمیکردن گل نسا خانوم تنها 14 سال سن داتشته باشه!

ستایش دهقان اما هواداران بسیاری داره و در اینستاگرام از هنرمندان فعاله که تصاویر جذاب و متفاوتی از خودش منتشر میکنه. ستایش خانوم دهقان تا اینجای کار تونسته 18 هزار فالوور جذب کنه که خب چون یه دختر بی حاشیه و آرومه چندان فالوور بالایی نداره اما مثلا اگه همانند سارا و نیکا فرقانی کمی تا قسمتی شیطونی میکرد و جنجالی میشد قطعا مثل اونها میلیونی بود، اما خب فرقه بین بازیگر و بازیگر نما! در ادامه تصاویر جدید ستایش دهقان رو مشاهده می کنید که جذاب بودند و با کمی چاشنیه هنری طور!

setayesh_dehghan_official_1662982641_1

setayesh_dehghan_official_1662982641_2

ستایش دهقان زمین تا آسمون با گل نسا فرق داره!

ستایش دهقان در جیران نقشش چندان با آب و تاب و شرایط خاصی نیست اما خب به خوبی تونسته اونچه که ماهیت نقشش بوده رو ایفا کنه. این اولین باری نبود که ستایش دهقان جلوی دوربین میره و از بچگی چند باری این تجربه رو داشته اما برای اولین بار با جیران دیده شد و یه جورایی میشه گفت از کشفیات حسن فتحی می باشد.

ستایش دهقان در اینستاگرام چهره ای بسیار شیطون و سرزنده تر داره اما در جیران به گفته کاربرانم همش انگاری حالتی بغض آلود داره و کمتر دیده شده که خانوم خانوما لبخند به لبشون باشه و خب این میمیک صورت بازیگر بوده که چنین حسی رو بیش از اندازه به مخاطب القا کرده.

setayesh_dehghan_official_1648290406_1

ستایش دهقان هم از اَجق وجق پوشای سینماست؟!

اما جدا از این ها بعد از کم شدن کرونا و اینکه دوباره برای مراسمات سینمایی تجمعات ایجاد شد، خب خانوم های بازیگر با استایل هایی مختلف دیده میشدن اما نکته ای که قابل توجه بود ظواهر عجیب اونها بود که انگار رقابتی سخت در نشون دادن خودشون به شکلای عجیب و غلیظ داشتن! ستایش دهقان نیز چنین بود و برای اکران سریال جیران با استایلی عجیبش حضور پیدا کرد که دخترونه بود اما جالب نه!

Untitled (2)

Untitled (2)

ستایش دهقان پشت صحنه چه تنبک بزنیه واسه خودش!

حالا جدا از حواشی که گفتیم جیران داره چند روز پیش ویدیویی از ستایش دهقان در پشت صحنه جیران منتشر شد که خانوم خانوما جز بازیگری در ساز آواز هم هنرمند هستن و وی در حال تنبک نوازی می باشد. این ویدیو که واقعا هم زیبا بود در صفحات مجازی با توجه و نظرات کاربران همراه بود و بونعی ذوق کردن.

حالا داستان جیران واقعیه یا ساخته ذهن تخیلیه نویسنده؟!

جیران این روزا خیلی سر و صدا داره. از برخی از سکانس های مثبت 18 بگیر تا آرایش خانومای حرمسرا و داستانی که کمی تا قسمتی از تخیل نویسنده درش قاطی شده و به کلی تاریخ رو تغییر داده. البته که شاید هم بشه گفت همیشه قرار نیست تاریخ دقیقا همانطور که بوده نمایش داده بشه و با توجه به سلیقه مخاطب دستی هم توش برده شه بد نیست اما خب از بدی هاشم اینه که خیلی از مخاطبین که تاریخ ناصر الدین شاه رو نمیدونند، داستان جیران رو باور می کنند که واقعی بوده!

setayesh_dehghan_official_2780636840991892445_46295844073

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امین ارسالی در

    چقدر الکی همه چبو گنده میکنید
    همشون جلفن و بی حجاب
    کاش الگوی اسلامی بودن نه غربی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی