|

اوپس سحر کل تتو دستشو به آتیش کشید؛ با این شمایل تتل دیگه ناخون کوچیکشم نیست!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی از وقتی که رفته امارات مدام در حال تغییر فاز و انتشارشونه که تو جلب توجه جدیدش دتای تتو شدش رو به اتیش کشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سحر قریشی بعد از جدایی از تتل خان حالا حواشی جدیدی رو به تنهایی شروع کرده به ساخت که خب البته نباید فراموش کنیم خانوم بازیگر در میان بازیگران حاشیه ساز ایرانی مدال دار طلا بودند جوری که دیگه صدای خیلی از بازیگران خانوم دیگر رو درآورده بود. سحر قریشی البته که در چند ماهی که کنار تتلو سر میکرد و به قول خودشون تتل خان غیرتی بود نمیذاشت ایشون صحبت کنه، در  اصل جزیی از نقشه رو ایفا میکردند تا در زمان درستش این بازی کثیف رو به جدایی ختم کنند.

البته که یوقت فکر نکنید این سناریو تموم شده خیررر! سحر قریشی و تتلو یه داستان دو ساله با هم بستن که توش صدها میلیارد پول براشون داره. سحر قریشی حالا ویدیو و عکس های بسیاری از خود منتشر میکنه که خب چون از ترکیه رفته امارات سر و وضعی عرب طور هم پیدا کرده که خب همینم خودش یه پا حاشیست و میتونه با ظاهر جدیدش نظرات رو به خوبی جلب خودش کنه، حتی بیشتر از تتلو!

سحر قریشی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود منتشر کرد که افکت آتیش زده به دستش و بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که گنگ خانوم داره میره بالا و با مواردی جدید داره نظر کاربر رو به خودش جلب میکنه.

سحر قریشی هم راه و رسم همسر مهدی قائدی رو پیش گرفته جهت صاف کردن کاربر!

ظاهرا هرکی به امارات و دبی میره حتما باااید ویدیوهایی از برج های اونجا بذاره وگرنه امتیاز این مرحله رو از دست میده!! خب مدتی با ویدیوهای ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کلافه شده بودیم که خداروشکر تموم شدن، حالا اینطور که معلومه قراره با ویدیوهای سحر خانوم قریشی هلاک بشیم!

البته که سحر قریشی به این روند عادت داره و تو خونه تتلو هم که بود از ارتفاعات و منظره عکس و فیلم هایی منتشر میکرد و کلا علاقه خاصی به دشت و دمن و برج و خلاصه هرچی که بیرونه داره تا نشون بده و ویو بخوره!

وقتی تتلو با هزار تا دختر بازم به گرد پای سحر نمیرسه!

خب حالا اگه بخوایم یکمم از اوضاع احوال تتلو بگیم باید خدمتتون عرض کنیم که تتل خان مثل همون قدیم ندیما دورش رو پر از دخترای ایرانی و خارجی کرده که یا نامتعارفن و یا عجیب غریب! اما خب اگه دقتی به حواشی این روزاهای این دو چهره داشته باشید متوجه خواهید شد که سحر قریشی با اینکه داره به تنهایی سر میکنه اما همچنان در رقابت با جنجالات تتلو پیشتازه در صورتی که تتل خان تو همین مدت کمی که سحر رفته شونصدتایی دختر آورده اما بازم به گرد پای دیده شدنه سحر نرسیده!

tatalooyeh_2927282367543665973_39999431886

تتل نه تنها جلو سحر بلکه جلو دُخی خارجیه هم گیم اور شد!

تتلو روزانه ویدیوهای بسیاری منتشر میکنه و بیشترم از دخیا میذاره که واقعا باید بهشون گفت دُخی! حالا شاید بگین اینهمه ویدیو چیا هستن؟ تتل خان از اونجایی که سیرمونی نداره و کلا بیش فعاله دوست داره تا در هر چیزی سرک بکشه و خب قطعا با هواداراشم به اشتراک بذاره جهت جذب و محتوا سازی! حالا محتوا سازیش چیاست؟ مثلا میاد و برای اولین بار فلان ساز رو دست میگیره و خانوم خانوما هم حسابی کمکش میکنه که خب همین کلمه اولین باره خودش کلی تو ویو تاثیر داره و وقتی خانومی بی حجاب هم قاطیش باشه دیگه بیشتررر! از این موارد زیاده و این تنها مثالی ریز بود.

اما اینبار تتلو اومد و از سرگرمیش به اشتراک گذاشت که در ادامه مشاهده میکنید سلطووون گیم اور میشه!

سحر قریشی برای ظاهرش چوب جادو داره!

اما سحر خانوم قریشی بعد از رفتنش از ایران تغییرات بسیاری در ظاهر و باطنش داشت که خب ابتدا دست و پاها و گردنشو تتو زد و گیاهخوار شد، بعد از جدایی و رفتن به دبی هم صورتش رو تتو کرد و موهاشو تراشید!

اما این وسط یه تناقضی وجود داره و اون هم اینه که سحر قریشی همین چند روز پیش عکسی از خود گذاشت که کچل مچل بود بعد اومد ویدیویی از خود منتشر کرد که موهاش بلند بود و دم اسبی بسته بود!

حالا باز به تازگی ویدیویی در باشگاه گرفت و به اشتراک گذاشت که انگاری باز هم کچل شده بود! این گنگی و گیجی نشون میده که سحر به راحتی تنها با عکس و فیلم هایی بیخودی و حساب نشده، کاربر رو ناخواسته داره جلب میکنه!

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسی ارسالی در

    سحر قریشی یه بی حیا هست و کسی که طرفدار سحر قریشی هستند یا سحر قریشی نظر کاربرانی جلب میکنه اون کاربران مثل سحر قریشی بی ارزش هستند

  • حسن ارسالی در

    با این میمون بازیاشون مایه آبروریزی هستن لعنت بر شما دو تا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها