|

خوش گذرونی دلچسب "آزاده زارعی" تو سوییس؛ واسه چندتا عکس پوستشو رنگ قیر کرده!

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی بازیگر آوای باران با عکسای گنگ بالاش اینستا رو بمبارون کرده و به تازگی سر از سوییس درآورده و تو دهکده هایدی عکس بارون کرد پیجشو!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده زارعی از بازیگران محبوب ایرانیه که این روزا حسابی کم کار شده و بیشتر زده تو کارای دیگه مثل اینستابازی که خیلی بین بازیگرا مد شده. آزاده زارعی که اولین بار با بازی در نقش باران سریال "آوای باران" تبدیل شده بود به یه سلبریتی بی مثال، به یکباره بخاطر بیماری کنار رفت و بعد از مدت ها هم که برگشت کرور کرور بازیگر بودن که اومدن به جای آزاده زارعی و جایی برای این خانوم خوش استعداد باقی نذاشتن. واسه همین هم خانوم خانوما زد تو کار دور دور تو اینستا و با فوتوهای عجیب و جنجالیش سوژه خیلی از کاربرا شد.

آزاده زارعی که جدیدا خیلی به سفر عشق و علاقه نشون میده و تنهایی رفتن به اینور و انورو خیلی نمیپسنده، یهو عکسی منتشر کرد که او رو در سوییس نشون میده که معلوم نیس این هم جزیی از سفر خانومه یا اینکه واقعا برای مهاجرت رفته. آزاده خانوم تو پستایی که گذاشته به خونه یکی از قصه های کودکیشون رفته که اسمش هایدی بود و خیلیا هم باهاش خاطره دارن.

خانوم بازیگر با یه استایل خیلی ریلکس و البته ساده رفته به خونه واقعی هایدی و با فیلم گرفتن از اونجا نشون داد که حسابی داره بهش خوش میگذره و اینکه این همه مایه تیله رو خانوم از کجا میاره که مدام در حال گشت و گذاره هیچ معلوم نیس. البته باید گفت طبق معمول از بردن یه دوربین عکاسی با خودش غافل نشده و فوتوهای رنگ و وارنگش هم نشانی از همین قضیه است. خانوم بعد عمری که از نبودش تو اینستا دوباره برگشت به میدون، از سفر خوش و خرمش عکس و ویدیو گذاشته که دل آدمو حسابی آب میکنه!

w

وقتی آزاده زارعی واسه چندتا فوتو سیاه سوخته میشه!

آزاده زارعی رو شاید فقط از "آوای باران" بشناسین و قلدری عجیب و غریبشُ که البته به وقتش خیلی هم طرفدار داشت و شاید براین باور باشین که آزاده خانوم فقط تو سریال اینطوری بود. ولی کافیه برین تو پیج اینستا ایشون و با سیر باورنکردنی فوتوهای خانوم خانوما که غربی شرقی زده ترکیبی اونم بدجور آشنا بشین.

این بازیگر که علاقه زیادی داره مدام استایلای خفنش رو به رخ بکشه، یه عکاس گرفته و تمام ایرانو زیر پا گذاشته که بتونه کلی عکس چشم گیر وفالوور جمع کن از خودش بگیره. آزاده زارعی چند وقت پیش عکسایی از خودش منتشر کرد که اگه ببینیش باورت نمیشه این همون باران خانومه و اصلا میتونه یه بازیگر ایرانی باشه که داره اینقدر رله تو کویر با تیپایی باورنکردنی عکس میندازه! اینقدر این عکسا هم واسه خانوم بازیگر مهمه که حتی بخاطرش رفته زیر دستگاه سولاریم و شده یه پا سیاه برزنگی!

e

t

r

آزاده زارعی عجیب همه فن حریفه!

آزاده زارعی از اون دسته بازیگراییه که در کنار حرفه اصلی خود به سلامتیش هم خیلی اهمیت میده و عاشق فوتسال و ورزش های خشنه. این خانوم بازیگر مدت هاست که به صورت حرفه ای فوتسال رو دنبال میکنه و قبلا هم در فوتبال داخل سالن سپاهان بازی کرده و الان هم تمرینات سخت بدنسازی انجام میده که وقتی پستی ازشون میذاره حسابی غوغا به پا میکنه.

علاوه بر این آزاده خانوم در کنار ورزش، هنرهای ظریفی مثل قلم زنی روی مس و طلا رو هم خیلی درست و حرفه ای انجام میده و نمایشگاه های بزرگی هم برای فروش آثار خودش تو ایران و حتی بعضی کشورهای خارجی راه انداخته که از نظر کاربران بیشتر درآمدش رو از این راه درمیاره.

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها