|

فیس زاویه دار "یکتا ناصر" عین لامپِ صد نور میپرونه؛ با تیپ کله غازی رُخ اومده کمرشکن!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر خوش چهره سینما که همسر منوچهره هادی فرزند شهیده، به تازگی در ادامه سفرش به شمال یه فوتو خفن با استایل کله غازی منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر معروف و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا داره با عکسای رنگ و وارنگش اینستا رو به اسم خودش میکنه. یکتا ناصر از طریق ازدواج با یه کارگردان خیلی مطرح و معروف سینما که آقا منوچهر هادی باشن، تونسته تا همین الان حسابی تو دل مردم جا باز کنه و با وجود این همه زمانی که گذشته ولی همچنان داره در صدر بازیگرای زن میدرخشه. یکتا ناصر تو فضای مجازی هم با آقاشون فوق العاده عیاقه و جزو معدود بازیگراییه که با همسرش رابطه خوبی داره و قصد طلاق و این جداییا هم نداره!

یکتا خانوم در پی سفر خفن و دل آب کُنش به شمال عکسایی منتشر کرده که او رو با یه استایل رنگی پنگی و خیلی یاغی نشون میده و خانوم با سبز کله غازیش رسما روی تمام غازا رو کم کرده و با کلی فاز گرفتن اروپایی داره تشریف میاره به سمت دوربین و یعنی که مثلا من حواسم نیست. خانوم با یه شال گل مَنگلی که رخ عقابی داده بهش، یه فوتو گرفته خفن که معلومه چندان هم براش مهم نبوده چه کیفیتی داشته باشه. خانوم با فیس چند ضلعیش تو هوای جالب شمال تموم خوش گذرونیاشو به رخ بقیه میکشه و البته هم حق داره، کی میتونه تو این همه مدت به قدری خوشبخت و پرکار باشه جز خانوم خانوما!

q

البته منظور ما از سفر خوش و خرم خانوم تنها به این عکس ساده ختم نمیشه و ایشون یه سری کامل از فوتوهای جینگول مستونش رو با همسر فوق العاده پایه اش و دختر کوچولوش گذاشته که با استایلای خفن لب دریایی نشونش میده و همه رو شوک کرده از این حجم آرا ویرای خانوم که بعد از این همه سال زندگی کنار آقاشون و خوشی های راه و بیراهش همچنان این حجم شور زندگی درش هست که هر جا میره با شونصدتا فوتو اینستا رو به رگبار میبنده!

w

e

میکاپای تمام و کمالِ یکتا ناصر عین قالب خمیر کردش!

شاید شما هم براتون پیش اومده که با دیدن بعضی از چهره ها یاد قالب های خشک و ماکت های ثابت و راکد بیفتین که زیر یه عالمه میکاپ راهِ نفس کش نداره، و خیلی از کاربرا هم با دیدن فیس یکتا ناصر دقیقا یاد همین موضوع میفتن. از اونجایی که یکتا خانوم معتقده عملی روی چهره اش انجام نداده، که مثلا ما این حجم پروتز و زاویه سازی رو نمیبینیم، ولی واقعا قضیه این حجم میکاپ پر مَلات چیه؟!!!

یکتا خانوم از بازیگراییه که تو فیلماش رسما میشه یکی دیگه و به قدری تو میکاپ فرو میره که حد و حصر نداره. حتی واسه مراسمای مختلف و جشنواره ها هم از دور صورتش برق میزنه بس که میک زده خفن!

ss

وقتی اعتماد به نفس یکتا ناصر بعد کلی عمل میرسه به کهکشون!

یکتا ناصر به تازگی بدجوری زده تو فاز عکس گذاشتنای جورواجور از خودش و یه طوری داره تموم اینستا رو پر میکنه از عکسای جدیدش که گویا از همون ابتدا اینطوری بوده. یکی از سوژه های جالبی که درباره این بازیگر گفته میشه زاویه سازی دقیق و عجیب فکشه که انگاری با گونیا انجام شده و البته خودِ خانوم هم اصلا قبولش نداره. حالا اگه برین و عکسای قبل از عملش رو نگاه کنین قشنگ متوجه میشین که خانوم چطوری رسما کوفته و از نو ساخته.

a

ssa

اما برسیم به همسر یکتا ناصر که بچه شهیده!

منوچهر هادی متولد 28 مرداد سال 1351 است که هنوز محل تولد ایشون مشخص نیس. این کارگردان حرفه ای سینما و تلویزیون اولین بار با سریال "خداحافظ بچه" به طور رسمی وارد فضای تلویزیون شد و تونست توجه بسیاری از مردم رو به سمت کاراهای خفنش جلب کنه.

اما از اونجایی که این آقای کارگردان علاقه زیادی به مصاحبه درباره خودش و زندگیش نداره و فقط درباره اینکه همسرش یکتا ناصر یه بازیگر خفنه و شرط هم گذاشته که باید در تمام کارها همراه شوهرش باشه و تو فیلماش نقشی به عهده داشته باشه، چیزی واسه زندگیش بیان نکرده. اما وقتی که تو برنامه دورهمی درباره اش صحبت شد و مهران مدیری این بحث رو برای اولین بار مطرح کرد، منوچهره خان یهو زد زیر گریه و اعتراف کرد که خیلی خوشحاله از این قضیه و هیچ وقت از این موضوع سوءاستفاده نکرده!!!

as

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها