|

عاشقانه های دو نفره بهرام رادان و مینا مختاری با استایلای گرووون (+ عکسای جدید)

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که از بلاگرای اینستاس و چندان با همسرش تصویری منتشر نمیکنه اما اینبار متفاوت ابراز علاقه ای جذاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب تو سینمای ما خیلی از آقایون و خانوما هستند که هنوز مجردن و با وجود اینکه سن و سال کمی هم ندارند و یه جورایی دارن میشن پیر پسر و پیر دختر، اما همچنان به جرگه متاهلین جوین نشدن و ترجیحشون بر این بوده که به تنهایی سر کنند و همراهی به عنوان همسر نداشته باشند. البته که برخی هم هستند که طلاق گفتن و حالا یا برای بار دوم ازدواج کردن و یا اصلا مجرد موند! برخی دیگر هم هستند که از دسته اول بودن اما جدیدا مزدوج شدن و دارن جذاب زندگی می کنند. بهرام رادان از این دسته هنرمندان می باشد که چند ماهی میشه به طور علنی همسر خود را معرفی کرده و اگه بخوایم دقیق تر بگیم بهرام رادان، ناصر خانِ سینمای ایران در روز سیزده بدر همین امسال از خانوم مینا مختاری رونمایی کرد.

مینا مختاری از بلاگرهای مشهور اینستاگرام بود که در زمینه مد و لباس نیز فعالیت داشت اما خب قطعا همسر بهرام خان شدن خودش یه امتیاز شاخه که نصیب هر کسی نمیشد و در نهایت مینا خانوم این خوشبختی نثارشون شد. این زوج اما از کم حاشیه ترین ازدواج ها ایرانی هستند و همانند مثلا خانوم بهاره رهنما نیستند که تو بوق و کرنا پر کنند!

آقای بازیگر و همسر بلاگرشون اینطور که معلومه زندگی جذابی هم دارن اما چیزی که خیلی سواله اینه که حالا چرا جدیدا بازیگرای مرد میرن به سراغ خانومای مدل و بلاگر؟! چرا که پژمان جمشیدی هم همینطور بود. 

عطش جیران طورِ «مینا» همسر بهرام رادان تو جمع به آقاشون

 مینا مختاری اینفلوینسر و صاحب برند میمو کالکشن mimo.by.mina.collection و بهرام رادان با انتشار یک ویدیو ازدواج رسمی خود را اعلام کردند. مینا مختاری تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که خب هم اقتضای کارشه و هم برای دیده شدنه بیشتر و درآمد بیشتر چنین است.

اما بهرام و مینا دقیقا باز بلعکس بهاره رهنما تصاویر بسیار کمی در کنار هم منتشر می کنند و این طور که معلومه اهل ندید بدید بازی هم نیستند. اما خب نمیشه که بی عشق هم سر کرد! در نتیجه خانوم خانوما گهگاهی پست هایی همانند پستی که به تازگی منتشر کرده میذاره که در ادامه مشاهده می کنید.

mimo.by.mina_1663073737

مینا مختاری در کپشن پست نوشت:

ز جان خوش تر چه باشد؟

آن تو باشی...

Untitled

استایلای گرووون اما الکی پلکی مینا مختاری!

اگه به پیج مینا مختاری سر بزنید با استایل ها و تصاویر بسیااار متنوعی روبرو میشید که نشون میده خانوم خانوما اهل برند پوشی هم هستند اما اگه بخوایم حقیقت رو بگیم باید در نظر بگیریم که مینا مختاری ظاهرا تنها گرون پوشی رو به خوبی بلده نه خوش پوشی رو!

چرا که مینا مختاری در بیشتر تصاویری که از خود به اشتراک گذاشته تیپی مدرن اما در عین حال عادی داره و سبک استایل و ترکیب آیتم خاصی رو آموزش نمیده!

mimo.by.mina_1659096390_1

هجوم کاربرا به پیج مینا مختاری واسه این عکس!

در حال حاضر پیج مینا مختاری نزدیک به 400 هزار دنبال کننده داره. حالا شاید بپرسین چجوری به این تعداد تونست خیلی زود فالوور بگیره! در دنیای سلبریتی ها و معروفیت و چهره های عمل کرده تنها کافیست تا دو نفر عکس هایی راحت و قرتی طور منتشر کنند تا همه چیز تمام شود!

مدتی پیش هم مینا مختاری عکسی همراه با همسرش بهرام رادان منتشر کرد که وِلو رو زمین هستند و با تخت جمشید عکس گرفتند. همین شد که کاربران زیادی برای دیدن تصاویر بیشتر و شناخت وی هجوم بردند و به سرعت فالوش کردن! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

279310938_517498489846510_9149606740116072653_n

حرکتی که بهرام رادان زد و دل هواداراشو شکوند!

اما بهرام رادان سالهاست از هنرمندان خفن و پرطرفدار سینماست که خیلی خیلی عاشقشن. رادان اما همیشه از بی حاشیه ترین بازیگران هم بوده و همانند آقای رضا گلزار علاقه زیادی به جنجال و دیده شدن های اینجوری نداشته.

بهرام خان رادان سن و سال کمی نداره اما خب از مجردای سینما بود تا اینکه با خانوم بلاگر ازدواج کرد و آشیونه امید و عشق رو بر روی سر هوادارای شیفته خراب نمود!!

جدا از اینها انگاری بین آقای معروف ازدواج با بلاگر ها و چهره های شاخ اینستایی مد شده چرا که پژمان جمشیدی هم بعد از کلی مجرد موندن با خانومی که بلاگر بودند در نهایت ازدواج کرد! اما اینکه اینا حالا کجا همو می بینن که بینشون جرقه ای عشق صورت میگیره خدا داند!

mimo.by.mina_1651657578_1

مینا مختاری کیه و چجوری شد بلاگر؟!!!

مینا مختاری همسر بهرام رادان از مزون داران معروف و طراحان لباس تهرانی است. 

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند. به همین دلیل او زمانی که از دبیرستان فارغ‌ التحصیل شد، در کلاس های متعددی ثبت نام کرد و در نهایت به صورت حرفه‌ ای در فشن و مد فعالیت خود را آغاز کرد و حتی امروزه توانسته برند خود را راه اندازی کند و از این که توانسته بر روی پای خود بایستد و به آرزوی چندین ساله اش برسد، بسیار خوشحال است و امیدوار است که پیشرفت خوبی در آینده داشته باشد.

هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود به مخاطبان و فالوورانش بیان کرد که اگر هدف و آرزویی دارند، بهتر است که برای رسیدن به آن تلاش کنند، چرا که با تلاش و پشتکار به هر آرزو و خواسته ای که داشته باشند می رسند.

mimo.by.mina_1631447235_1

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند

mimo.by.mina_1633333832

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرشته ارسالی در

    قبول

  • هموطن ارسالی در

    ادم درباره این غربتی ها هیچی نگه بهتره

  • rahim bomoghinemi ارسالی در

    خوب بازیگرا و دوره کردید.اونا ر وحشون حبر نداره.شما جاشون عکس می.گیریدوپست میکنید یعنی مثلا خانم فلان آقای ملان؟ خجالت یه کمیش بد نیست.این قدر تهمت به مردم نزنید.انشالا روزی خودتون که بفهمید چه در دی به دیگران زدید.حسبی الله

  • ناشناس ارسالی در

    علت حریس شدن زنها چیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها