|

تریپای کت واکی "آزاده صمدی" که مرز اروپای ژیگولم زخمی کرد؛ این مرحله واسه نویدم قفله!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر جذاب ایرانی که از شیفته تریپای خاصه، تصاویری از خود با پوشش های مختلف منتشر کرد که صدای برخی رو دراورد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگرای ماهر و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیونه که در هردو هم فعالیت داره و همانند بسیاری از همکارانش نیست که وقتی پاشون به پرده نقره ای باز میشه دیگه غرور تا نوک انگشتشونو فرا میگیره و یادشون میره از جعبه جادویی و مخاطب تلویزون شروع کردن تا به اینجا رسیدن! آزاده صمدی در مجموع خانومی با ابهت و کار بلده که در عین حال که همانند مثلا خانوم بهاره رهنما شل نیست، لطافتش رو هم داره اما اگه بخوایم واقعیت رو بگیم آزاده صمدی بیشتر به درد نقش های خشن میخوره مثل "پنجاه کیلو آلبالو".

آزاده صمدی حالا به جز چهرش که شاید چندااان لیمویی و لطیف نباشه، استایل هایی این چنینی هم انتخاب نمیکنه که حسابی گنگ خانوم بازیگر رو میبرن بالا. آزاده صمدی از هنرمندان بسیار خاص پوش و عجیب در این عرصه محسوب میشه که البته رو حساب کتاب عجیب میپوشه و مثلا همانند باز هم خانوم بهاره رهنما نیست که هرچی اومد دستش رو با دیگری ست کنه!

در ادامه نمونه هایی از تریپای آزاده صمدی رو مشاهده می کنید که در نوع جالب هستند و البته قابل توجه.

hotfamousface_1564424553_2

style.honarmandan_1638273742

Untitled (2)

البته که قطعا استایل یک شخص نمیتونه برای همه هم مورد پشند باشه و خیلیا ممکنه تا اینجای استایل آزاده صمدی رو دوست نداشته باشن و یا شاید هم تا حالاشو دوست داشتید اما خب در ادامه پوشش هایی از وی مشاهده می کنید که احتمالا هرکسی بهش علاقه نداره که هیچ، مورد هجوم نظرات منفی هم قرار میگیره.

نکته جالب اینجاست که به قول یکی از کاربران قطعا چنین استایل هایی میلیونی هم قیمت دارن و براشون هزینه شده!

babakhassibian_1588098234_1

Untitled (1)

hotfamousface_1489604597

علایق و فاز آزاده صمدی در این سبک پوشش چیه؟!

استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی، لباس‌های بیسیک و ساده با برش‌های منظم و یکنواخت در بین هنرمندان ایرانی بسیار رایجه، اما آزاده صمدی همیشه جزو ریسک پذیرترین‌ها بوده.

آزاده از رنگ‌های درخشان مثل زرد، قرمز، نارنجی، برش‌های مختلف، پترن‌ها و پارچه‌های متفاوت هراسی نداره. رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز در بیشتر پوشش‌های اون دیده میشه. در بین رنگ‌های خنثی هم مشکی رنگ محبوب اوست.

در اکثر اوقات آیتم‌های ترندی در پوشش‌ او دیده میشه و هم‌چنین انتخاب اکسسوری برای او اهمیت زیادی داره و علاقه‌اش به اکسسوری‌های درشت رو نمی‌توان نادیده گرفت.

azadehsamadi__1565417216

آزاده خانوم مجرد هستن حالا چرا از هومنِ کارگردان جدا شد؟

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

azadehsamadi__1488660745

دیالوگ‌ های جنسی و 18+ نوید محمدزاده و آزاده صمدی

با توجه به تصاویری که دیدم شاید به نظرتون بیاد چرا و چطوری بازیگران خانوم در سینما تا به این حد آزاد شدن و هرطوری که میخوان میپوشن و میگردن و خلاصه که جدیدا کسی کماریب به کارشون نداره!

اما از دیگر مواردی که می گوییم ظاهرا در سینما و تئانر خیلی چیز ها آزاد است همین مورد می باشد. چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟

به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها