|

لیندا کیانی با فیس وارفته وسط خیابون عین روح شد؛ ظاهر ژولیده اونم با برف پیری رو سرش!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر خون سرد که داره با عکسایی که هزار سال پیرتر نشونش میدن حسابی اینستا رو میترکونه، اخیرا یه فوتو بلک و غمناک منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال نمایش خانگی "خون سرد" مهمون خونه های مردمه. از اونجایی که لیندا کیانی سال های زیادیه که در مقابل دوربین داره به ایفای نقش های مختلف میپردازه و همچنان پرقدرت داره در حوزه بازیگری فعالیت میکنه، تونسته طرفدارای بی شماری برای خودش دست و پا کنه. البته باید بگیم که لیندا کیانی فقط به عنوان یه بازیگر مشغول به کار نیست و خانوم تو اینستا به صورت پرشور فعالیت میکنه و حسابی با عکساش اینستا رو میترکونه.

لیندا خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو خیلی غمگین و ناراحت نشون میده. این بازیگر که علاقه زیادی داره در هر شرایطی از خودش عکس بندازه و تو پیجش بذاره تا کلی از فالووراش بیان با کلی کامنت و هی جویای حال خانوم بشن، این بار با یه عکس سیاه و سفید اومده که با دیدنش حسابی متعجب میشی. خانوم خانوما که اخیرا انگاری دیگه به خودش توجهی نمیکنه، با کلی رخ گرفتن و ادا اصول بعد چند روز که از تولدش میگذره اومده تو پیجش اونم با یه فاز افسرده!

q

ظاهر پر و پیمون لیندا کیانی واسه خودنمایی!

لیندا کیانی از اون دسته بازیگراییه که مدت های طولانی یعنی از اون زمان که اینستا و فضای مجازی چندانی نبود، مشغول فعالیت هنری بود. اما دقیقا از زمانی که اینستا شده یه بازار کسب و کار برای خانوما سلبریتی از طرق مختلف، لیندا خانوم هم با دستی پر تشریف آوردن تو اینستا و داره از شهرتی که تو این چند سال به دست آورده حسابی پول پارو میکنه.

حالا از این حرفا که بگذریم و نخوایم به مدلینگ شدن بعضی از بازیگرا مثل لیندا خانوم که رسما باعث مایه داریشون شده بپردازیم، باید بیایم و از میکاپای آنچنانی این بانوی خوش منظر صحبت کنیم. بازیگری که معلوم نیست هر بار برای یه دونه از فوتوهای تبلیغاتیش چند قرن! میشینه زیر دست میکاپ آرتیستا و بعد با آب و تاب فراوون از اونا تبلیغ میکنه!!!

w

y

e

ظاهر لیندا کیانی که با ننه بزرگمون مو نمیزنه!

لیندا کیانی که همه اونو به خوشتیپی و جذابیت میشناسن، چند وقتیه که با ظاهر ضد و نقیضش حسابی داره کاربرا رو شوک میکنه. این بازیگر که نشون داده هیچی واسه اینکه بتونه یه استایل و فیس هالیوودی داشته باشه، کم نداره این بار زده تو فاز پیری و با رنگ نکردن موهاش و ظاهر ژولیده اش اینستا رو بدجوری ترکونده.

خانوم خانوما که بعد از برگشتن از جشنواره کن داره یه کار هنری جدید و البته عجیبی رو شروع میکنه، زده تو خط رخ نمایی هنری و با استایلایی که تا حالا ندیدیشون و قطعا از دیدنشون کفت میبره حال و هواش رو با طرفداراش به اشتراک میذاره. ولی نکته ای که خیلی از کاربرا موندن توش اینه که لیندا کیانی واقعا نمیتونه یکم بیشتر به خودش برسه بعد بیاد مراسم فوتوکال راه بندازه برای خودش!

i

d

کمی بیشتر با لیندا کیانی!

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.

در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

as

s

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها