|

سنگ تموووم رنگیِ بهرام رادان واسه زنش؛ خانوم چه گرون شیک و پیک کرده ولی نامتعارف!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که تو اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود منتشر میکند و راه به راه ابراز علاقه بهرام خان رو میذاره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مینا مختاری رو شاید به اسم در میان بازیگران و سلبریتی ها نشنیده باشید اما خب خانوم خانوما از بلاگرای اینستاگرام و فعالین مدلینگ هستند. اما اینا به کنار مینا مختاری همسررر جذاب و نونوار بهرام رادان از سوپر استار های سینمامون می باشند که شیش ماهی میشه ازدواجشون رو علنی اعلام کردند.

بهرام رادان رو که قطعا میدونید چقدرررر هوادار داره که خب قطعا ازدواج چنین چهره هایی یه ضربه ناجور به هواداراشونه اما خب زندگی شخصیشه و دوست داشته ازدواج کنه. اما مینا خانوم مختاری از اونجایی که همسر ناصر خان هستند خب خیلیا کنجکاو میشن بدونن لایف استایلشون چجوریه و یا چه مدلی استایل میزنن و کلا تو چه فازی در این کُره زندگی می کنند، به همین دلیل بعد از ازدواج فالووراشون به شدت بیشتر شد.

مینا مختاری خب هم به اقتضای شغلش که مدل و بلاگر، و هم به دلیل زن بهرام رادان بودن تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که همشووونم با دوربین حرفه ای و شیک و پیک کرده هستند با لباس هایی برند و گرون. اما جدا از این ها مینا مختاری از دسته گل هم زیاد عکس میذاره که خب برخی از کاربران بر این نظرند که رادان خان براشون سنگ تموم میذارن.

mimo.by.mina_1661672290

mimo.by.mina_1660811755

mimo.by.mina_1655882231

استایلای گرون مینا مختاری که فقط گرونن نهههه خوشگل!

اگه به پیج مینا مختاری سر بزنید با استایل ها و تصاویر بسیااار متنوعی روبرو میشید که نشون میده خانوم خانوما اهل برند پوشی هم هستند اما اگه بخوایم حقیقت رو بگیم باید در نظر بگیریم که مینا مختاری ظاهرا تنها گرون پوشی رو به خوبی بلده نه خوش پوشی رو!

چرا که مینا مختاری در بیشتر تصاویری که از خود به اشتراک گذاشته تیپی مدرن اما در عین حال عادی داره و سبک استایل و ترکیب آیتم خاصی رو آموزش نمیده!

mimo.by.mina_1656062414_1

مینا مختاری زنِ بهرااام رادانه ولی تبلیغای عجیب میکنه!

خب همونطور که در ابتدای متن گفتیم مینا مختاری بعد از اینکه فالوورهاش زیاد شدن هوس تبلیغ و پول درآورن زد به سرش. البته خوب اسم بهرام خان رادان هم بی تاثیر نیست و خانوم بره هر جا بگه من زن بهرام هستم خوب کیه که دلش نخواد مینا خانوم براش تبلیغ نکنه! خانوم بلاگر هم که از این فرصت گویا دارن نهایت استفاده رو می برن. خانوم به تازگی تشریف بردن به یه کلینیک لاکچری لاغری تو جردن و گویا می خوان با روش های جدید چربی های زیر شکمشون رو آب کنند!

البته پر واضح است که این کار خانوم مختاری بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و ایشون خیلی زیر پوستی و سوسکی دارن برای این کلینیک تبلیغ می کنند و در واقع با یه تیر چند نشون رو می زنن، هم اندک چربی زیر شکمشون رو مجانی آب می کنند و هم پولی میزنن به جیب مبارک!

mimo.by.mina_1657445851_1

دوره در کانادا

در سال 91 بعد از حضور در فیلم »پل چوبی: کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند.

سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت یک فیلم مستند به نام «رویای شهرت» را کارگردانی کرد و در سال 92 به کشور بازگشت.

khdk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها