|

فیگور و استایل خارجکی "افسانه پاکرو" همرو شوکید؛ فِنچول روسریتم سر نکنی سنگین تری!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از اونجایی که چهره ای بسیار زیبا و ظریف داره خب با یکم بزک دوزک نظرات بیشتری رو به خودش جلب میکنه و اینبار تریپ خانوم سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای جذاب و خوش چهره ای می باشد که این روزا حسابی سکوت رو پیشه کرده و کلا صداش درنمیاد. افسانه پاکرو البته که قبل از اینها هم کلا از اون دسته هنرمندانی بوده که برا هیچ موردی تقریبا صداش در نمیاد و در سکوت کامل به سر میبره. البته که افسانه پاکرو خیلی وقته در عرصه بازیگری هم دیده نمیشه و کلا انگاری خانوم خانوما قرص سکوت خوردن و چیزی براشون اهمیت نداره!

خب خیلی از بازیگران به خصوص بانوان هستند که از ایران رفتنن و کشف  حجاب کردن و یا اصلا رفتن که دیگه تو ایران نباشن و اونور آب یه زندگی جدید رو شروع کردن و خب سر و صداشونم دراومد و همه فهمیدن مثلا خانوم ایکس رفته و دیگه نیست! اما افسانه پاکرو با وجود اینکه خیلی وقته در ترکیه به سر میبره و حتی در این کشور بازیگری هم کرده اما چندان پر سر وصدا نشد و حاشیه در اطراف خود نساخت!

راه ارتباطی افسانه پاکرو با هوادارانش خب مثل همه از طریق اینستاگرام هستش و فعالیت چشمگیری هم در راستای انتشار تصاویر جذاب از خودش داره. اما مدتی پیش خانوم خانوما تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که سبک ژست و پوشش وی مورد توجه کاربران قرار پگرفت.

afsanehpakroo_1633541318_7

afsanehpakroo_1633541318_6

afsanehpakroo_1633541318_2

کارای عجیب غریب اطرافیان افسانه پاکرو! خانوم اعتماد به نفس داره برگ ریزون!

خب میدونیم که این روزا دیگه خانوما چه بلاگر چه اینفلوئنسر و چه بازیگران، شدیدا رفتن تو فاز و فوز خوشگلاسیون حتی اگه واقعا خوشگلشون نکنه و تنها بر روی خط ترند و مد جلو رفته باشن.

حالا میگین یعنی چی؟ یعنی خیلی از خانوما هستند که یا از روی چشم و هم چشمی و یا کمبود اعتماد به نفس یا شاید هم تنها از روی پیش رفتن رو مد میرن صورتشون رو میبرن زیر هزار فرقه عمل جراحی و تزریقات عجیب غریب! یکی نیست بگه آخه شما همه چیت حله فقط و فقط چال گونت مونده؟!!!

afsaneh-8

خب در میان خانوم بازیگر هم که دیگه نگیم بهتره چون چیزی که عیان است ....!

ظاهرا سر در سینما فردی استخدام شده تا برای ورود خانومای بازیگر ابتدا تست خوشگلاسیون و عمل زیبایی میگیره و اگه زیر تیغ رفته باشن فقط قبول میکنه چرا که در این چند سال اخیر چهره بازیگران زن به شدددت عروسکی و شبیه به هم شده طوری که بینی ها همگی سر بالا و فسقلی هستند، گونه ها تپلی و توپ کار گذاشته شده و پوستا حسابی بوتاکس و لب ها ژل زده شده است!

اما خب این وسط مسطا خانومایی هم هستند همانند افسانه پاکرو که اهل عمل زیبایی نبودن و نیستند و خب از اونجایی که یه فیس بی بی هم داره کم سن و سال تر از سن واقعیش دیده میشه و همین موضوعات باعث شده تا زیبایی خانوم بازیگر بیشتر به چشم بیاد و اعتماد به نفسی باورنکردی به افسانه پاکرو بده جوری که دیگه حد و اندازه خود را اون بالا مالاها میدونن!

fd

افسانه پاکرو و پارتی های اونور آبی!

.افسانه پاکرو در اینستاگرامش نزدیک به 700 هزار کاربر دنبال کنندش هستند که دوست دار خانوم بازیگرند و برای هر عکس و فیلکش حسابی غش و ضعف میکنن. البته که خانوم پاکرو هم کم نمیذاره و با ژست و اطوارهایی عجیب بیشتر نظرهارو به خودش جلب میکنه که در ادامه تازه ترین هاشو مشاهده می کنید.

در این ویدیو که مشخص نیست تافسانه پاکرو در کجا و با چه حالی به سر میبره خیلی ها ایشون رو در مهمونی های ترکیه فرض کردن که خب با توجه به اینکه خیلی زیاد دوربین رو اورده تو صورتش هیچ چیز بعید و مشخص نیست!

نظر عجیب افسانه پاکرو در رابطه با سینما: سینما بازیگر خوشگل فقط میخاد!!

اما یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو بازیگر اهوازی سینمای ایران مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود.

او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

این بازیگر زن جوان می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید!

متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود.

افسانه-پاکرو-بازیگر-سینما

دست نامحرم تو فیلم رو افسانه خانوم پاکرو چه میکنه!

همانطور که گفتیم افسانه پاکرو مدت هاست که به ترکیه مهاجرت کرده و در آن جا فعالیت سینمایی دارد. اما مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو فیلم را مربوط به فیلم کوتاهش خطاب کرده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها