|

مانتو کهربایی "فاطمه گودرزی" که آدمو یاد جوجه کباب میندازه؛ تبلیغات از بیخ و بُن پاشوند!

fatemeh goodarzi shayanews

فاطمه گودرزی بازیگر خفن ایرانی که این روزا داره اینستا رو با تبلیغات راه و بیراهش میترکونه، به تازگی از استایل جدیدش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگران محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که این روزا به لطف وجود خانواده نمونه اش اسمش همچنان سر زبوناس. از اونجایی که فاطمه گودرزی سال های بسیاری در قاب دوربین به نقش آفرینی پرداخته است، طرفداران بی شمار او نیز روز به روز در حال افزایش هستن. اما شاید تصور کنین فاطمه گودرزی این روزا در کنج عزلت منتظر نشسته تا بیان و بهش پیشنهاد کار بدن، ولی اصلا اینطور نیس. این بازیگر در حال حاضر داره حسابی اینستا رو با عکسا و جنجالایی که درست میکنه میترکونه و کسی هم به گرد پاش نمیرسه.

فاطمه خانوم به تازگی زده تو کار تبلیغات مانتو و اکسسوریای مختلف و به قول قدیمیا سر پیری و معرکه گیری. این بازیگر که حسابی هم بازار تبلیغاتش داغ شده تو این مدت اخیرا از استایل جینگول مستون خودش که واسه یه برند خفن تو شمال تهرونه رونمایی کرد و همه رو تو کف گذاشت. فاطمه گودرزی که از همون اوایل کسی فکرش رو نمیکرد تو فاز این مدل ژینگول بازیا باشه، اما حالا با یه عالمه آرا ویرا تشریف آورده تو اینستا و با تیپای اعیونی که میزنه تمام تلاشش رو میکنه تا از بقیه چند صد قدم جلوتر باشه.

خانوم خانوما که بعد از بازی تو سریال "ممنوعه" مثل اینکه استعدادش در زمینه تریپ اومدن و رُخ گرفتن گل کرده، جدیدا داره واسه یه برند به نام " سوییت دولچه" کار میکنه و با پوشیدن مانتوهای رنگ و وارنگ این برند از جذابیت های بیرونی و درونیش حسابی مایه میذاره. البته که این تنها راه مایه تیله جمع کردن فاطمه خانوم نیست و راه های دیگه ای هم مثل اکسسوری های تو دل برو هست که مدل همشون شده فاطمه خانوم گودرزی!!!

q

خانواده سوپر بیوتی فاطمه گودرزی که حسابی چپش پُره!

فاطمه گودرزی در طول زندگیش با عبدالرضا گنجی ازدواج کرد که البته این زندگی زناشویی در نهایت به طلاق ختم شد و حاصل این ازدواج دو فرزند یکی پویان گنجی و دیگری آوا گنجیه که هر دو اونا بازیگر هستن. البته چند سالی میشه که این خانواده چهارنفره شدن و عروس فاطمه گودرزی هم با کلی آرا ویرا رسما اینستا رو مالِ خود کرده و عکسای پر از میکاپش که انگاری هیچ وقت هم تمومی نداره عجیب و غریب با مادر شوهر جانش در رقابته.

بهتره بدونین این روزا پسر فاطمه گودرزی یعنی آقا پویان گنجی داره حسابی با سریال "بی نشان" میترکونه و به عنوان اولین سریالی که داره از شبکه های رسمی تلویزیون پخش میشه میزنه رو دست هر چی خفن تو دنیا است!

hg

href

تیپ برق برقی فاطمه گودرزی که چشم همه رو بلعید!

فاطمه گودرزی از اون دسته بازیگراییه که خیلی به جو موجود در اینستا و حال و هوای بازیگرای دیگه اهمیت میده و تو این یه سال اخیر که دیده خیلی از سلبریتیا دارن از راه تبلیغاتِ هر چیزی که میتونن کلی مایه تیله به هم میزنن، ایشون هم میگه چرا من نتونم و با کلی چیتان پیتان تشریف آورده به مزونای شمال تهرون و با استایل زرق و برق دارش که چشممونو کور میکنه، داره تبلیغات مانتو انجام میده. او حتی با میکاپ آرتیستای خفنش هم کلی عکس میگیره که ثابت کنه از همه سلبریتیای هم رده خودش سرتره.

ff

jgj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها