|

فاطمه معتمد آریا کشف حجاب کرد ؛ فیلم صحبت‌های آتشین سیمین خانومو ببین!

فاطمه معتمد آریا کشف حجاب کرد. این اتفاق با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شده و یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات چندساعت گذشته است.

لینک کوتاه کپی شد
2

کشف حجاب فاطمه معتمدآریا در مراسم تشییع پیکر امین تاریخ و صحبت‌های جنجالی او بسیار بحث‌برانگیز شده است. 

مجلس یادبود امین تارخ، چهارشنبه ۶ مهر با حضور جمعی از هنرمندان و دوستداران او در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) و با اجرای چندین قطعه موسیقی برگزار شد. بر اساس ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما، بدون حجاب برای حضار سخنرانی کرد.

فاطمه معتمد آریا کشف حجاب کرد!

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، فاطمه معتمد آریا بازیگر زن در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری امین تارخ که برای تجلیل از مقام هنری این چهره معروف سینما پشت تریبون رفته بود، حجاب از سر برداشت.

فاطمه معتمدآریا در بخشی از سخنان خود گفت:

این روز‌ها همه حال‌شان بد است و حال ما بدتر از همه. امین، پدر فرزندانی بود که این روزها یکی‌یکی پرپر می‌شوند. (او) نه رانت‌خوار بود، نه میلیون‌ها ذخیره داشت.

ویدیوی صحبت‌های سیمین معتمد آریا را در ادامه ببینید:

گفتنی است، طی چند روز گذشته برخی بازیگران زن سینمای ایران به دلیل آنچه حمایت از مهسا امینی عنوان کرده‌اند کشف حجاب کرده اند. موضوعی که البته با واکنش های زیادی مواجه شد.

پیکر امین تارخ استاد دانشگاه و بازیگر تئاتر, سینما و تلویزیون که به دلیل ایست قلبی روز شنبه از دنیا رفت روی دست خانواده هنر و طرفدارانش تشییع شد.  وی به عنوان هنرپیشه و عضو هیات داوری در جشنواره‌های ملی بیشمار و همین‌طور به عنوان عضو هیئت مدیره خانه سینما حضوری فعال داشته است. تارخ همچنین به عنوان میهمان به جشنواره‌های مسکو، ژاپن و آلمان دعوت شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها