|

فاز سرخپوستیِ "نفیسه روشن" چفت خوشتیپه تو تگزاس؛ شوهر یاقوتیش چشم همه رو کور کرد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر محبوب این روزا با کلینیکش اینستا رو پوکونده و جدیدا یه فوتو چفت یه سرخپوست منتشر کرد اونم وسط آمریکا!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره اینستا رو با بیزنس جدید و البته فوتوهای غرق در میکاپش حسابی میترکونه. نفیسه روشن آخرین بار تو سریال پرطرفدار "مانکن" بازی کرد و همه بر این باور بودن که خانوم خانوما بالاخره بعد از کلی تغییرات ظاهری برگشته به هنر اصلیش. ولی گویا خود نفیسه روشن چندان علاقه ای به این موضوع نداشت و بیشتر دوست داره مدام با حاشیه سازی های مختلف خودش رو در فضای مجازی بولد کنه و اسمش بیفته سر زبونا!

در همین زمینه هم نفیسه خانوم چند وقت پیش عکسی به همراه یه آقایی با ظاهر سرخپوستی از خودش منتشر کرد که تعجب همه رو برانگیخت. از اونجایی که این مدت هم کلا ازش خبری نبوده و نیست، کاربران فضای مجازی بر این باورند که ایشون تشریف بردن آمریکا و بعد از اینکه این حاشیه ها داشت کم کم از بین میرفت، خانوم روشن از این عکسش رونمایی کرد و دوباره به اون حواشی دامن زد. به همین دلیل هم کلی از کاربرا درباره این فوتو خانوم اظهارنظر کردن و از استایل عجیب غریبش کنار این مرد سرخپوست بدجوری شوک شدن و خانوم هم با گیس گلابتون و کلی زَلم زیمبو که به خودش وصل کرده، گویا میخواسته خیلی خودش رو شبیه سرخپوست توی عکس بکنه!

q

نفیسه روشن بعد از شوهر جدیدش تیپ میزنه خفن!

نفیسه روشن از اون دسته بازیگراییه که یهو فازش رو از حرفه اصلیش عوض کرد و زمانی به عنوان یه سلبریتی شناخته شد که از شوهر اولش جدا شد. حالا دلیلش چی بود، باید بگیم زمانی که نفیسه خانوم از همسرش طلاق گرفت یهو وارد اینستا شد و با فازی عجیب و غریب شروع کرد به توصیه های خیلی خفن به دخترای جوون که گول نخورین و از این حرفا.

همین لایو جنجالی خانوم باعث شد که یهو بیاد در صدر خبرای اینستا و حسابی بترکونه و خودش هم که از این حجم طرفداری حیرت زده شده بود، یهو زد تو همین کار اینستابازی ولی خیلی یواش و ملایم. تا زمانی که یوهو همسر دوم مایه دار و جینگول خانوم تشریف آورد به زندگی نفیسه روشن و زندگیش رو کلا عوض کرد. البته تاثیرات این شوهر جدید تنها روی زندگی نفیسه خانوم نبود و فیس و استایلاشم به طور کامل ترکوند اینستا رو و خانوم که البته هنوز از چهره شوهر دومش رونمایی نکرده، داره هی با استوریاش دل بقیه رو از ثروتمندی همسرش که گویا یکی از سردمداران کشوره آب میکنه!

ffd

چهره نوسازی شده نفیسه روشن که به شیلنگ پروتز وصله بدجور!

نفیسه روشن از زمانی که با شوهر جدیدش آشنا شده گویا امید به زندگیش چسبیده به سقف و تیپایی میزنه که دخترای دهه هشتادی از دیدنش کف میکنن اما این بازیگر به راحتی و با وجود اینکه سن و سالی ازش گذشته میپوشه و چنان ژست میگیره که واقعا میشه گفت فیگورای قبل از اون سوءتفاهم بوده! حتی بعد از تغییراتی که در تیپاش انجام میده، میکاپای پر و پیمونش هم چشم خیلیا رو زوم کرده رو خودش که این حجم ماله کاری روی فیسش دقیقا با چه هدفی انجام میشه واقعا؟!!!

hg

fd

gds

hf

وقتی نفیسه روشن کلینیکش رو کرده کُپ کاخ سفید!

این روزا خیلی از سلبریتی ها زدن تو کار شغل دوم و دارن تمام تلاششون رو میکنن که تا معروف هستن بتونن بار خودشون رو جمع کنن و با مایه تیله های فراوونشون کل طول عمر رو خوش باشن و خوش بگذرونن. حالا بعضی ها در این میون مثل نفیسه خانوم عادت دارن شوهر مایه دار هم میکنن ولی با این وجود قانع نیستن و دلشون میخواد کلی بیشتر پول در بیارن. واسه همین هم میزنه تو کار ساخت کلینیک خفن زیبایی که تو دنیا شبیهش نیست.

حالا واسه چی، برای اینکه اینقدری که این خانوم واسه این کلینیک پول خرج کرده واسه کاخ سفید اینقدر خرج نشده. یعنی میشه گفت تمام درآمدش رو تو این سال ها فقط و فقط گذاشته واسه همین کلینیکش و هر روز هم از دکتر و متخصص هایی رونمایی میکنه که قراره تو توسعه کسب و کارش بهش کمک کنن. یه جوری هم داره واسه بزرگ کردن کلینیکش خودش رو به در و دیوار میزنه که انگاری چه خبره!

w

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها