|

ظاهر شوک کننده گلشیفته فراهانی بعد عمری آلاگارسونی؛ برندِ برندا شد شیفته گلی!

golshifteh farahani shayanews

انتشار یه عکس از گلشیفته فراهانی حسابی همه طرفدارای خانوم بازیگر رو غافل گیر کرد. هم داستان این عکس چی بود با ما همراه شوید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- گلشیفته فراهانی رو شاید بشه بین المللی ترین بازیگر ایرانی دانست. خانوم بازیگر زمانی که در ایران هم بود با ایفای نقش های درخشان توانست به اوج قله های بازیگری تو ایران برسه و بعد از اون تو یه تصمیم ناگهانی از کشور مهاجرت کرد و راهی فرنگ شد. با وجود اینکه تصور می شد مهاجرت گلشیفته فراهانی به معنی تموم شدن دوران بازیگری اوست اما داستان برای رهاورد سینمای ایران جور دیگه ای رقم خورد و خانوم فراهانی اینقدر خوب بود که خیلی زود تونست تو سینمای هالیوود هم برای خودش به اسم و رسم برسه حالا دیگه همه تو هالیوود گلشیفته فراهانی رو به عنوان یه خانوم بازیگر توانای ایرانی می شناسند.

گلشیفته فراهانی هنوز 40 سالش نشده اما به تازگی انتشار یک عکس از خانوم بازیگر که موهای سفیدش رو نشون داد خیلی ها رو تو فضای مجازی و اینستاگرام به واکنش واداشت.

563

وقتی گلشیفته هنوز زیر چهله ولی چنتااا شوهر کرده!

گلشیفته فراهانی تا به حال 3 بار ازدواج کرده البته یکی از این ازدواج ها تو ایران بوده و باقی مربوط به سال هایی است که خانوم تو خارج حضور دارند.

اولین همسر گلشیفته فردی بنام امین محمد مهدوی بود. او متولد سال 1350 و یک مترجم مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه، عربی و اسپانیایی بود. آنها در سال 1382 و قبل از خروج گلشیفته از ایران در جریان فیلم بابا عزیز با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی به ازدواج منجر شد. اما زندگی گلیشفته و همسرش دوام چندانی نداشت و دو سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

در سال 2015 بود که عکسی از گلشیفته در کنار کریستوس دورجه واکر Christos Dorje Walker با عنوان همسر گلشیفته منتشر شد. دورجه واکر دومین همسر گلشیفته فراهانی است. او متولد 1970 است، ملیتی استرالیایی دارد و گفته می شود که یک روانشناس است.

همسر-گلشیفته

اما این ازدواج نیز دوامی نداشت و براساس اخبار منتشر شده، این دو به دلیل وجود برخی مشکلات دو سال بعد از زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده اند.

و اما مدتی نیز خبرهایی از ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی، مجری معروف تلویزیونی مقیم نیویورک به گوش می رسید و تصاویری از این دو در کنار هم منتشرشده بود البته نه خود گلشیفته و نه کامبیز خان این رابطه رو تائید نکردند.

شوهر چهارم خانم یه عربه؟

تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک جوان جذاب عرب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که برخی رسانه ها برای توصیف این عکس تیترهای عجیبی استفاده کرده اند نظیر شوهر عرب گلشیته فراهانی یا حتی گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب.....اما داستان این عکس پرحاشیه چیه؟ اول اینکه این عکس مربوط به 10 سال پیش است و در حاشیه فستیوال فیلم ابوظبی است که گلشیفته فراهانی تو این فستیوال حضور داشت.

Golshifteh+Farahani+Mohammad+Sultan+Al+Habtoor+4J8R1F8u9uWx

این مرد جذاب عرب هم محمد سلطان الحبطور اهل امارات است که جزو اینفوئنسرها و شخصیت های مهم و تاثیرگذار صنعت مد در کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می شود.

همکاری جذاب گلشیفته با برند معروف جواهر

یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت.

کارتیه سال گذشته کالکشنی به نام حس ششم ارائه کرد که در آن از طرح ها از بافتِ سنگهای کوه، طلوع آفتاب در مناطقی خاص، بیابان و مواردی دیگر الهام گرفته بود کارتیه امسال هم مرکز توجهش به طبیعت و زیبایی های اون بوده که به نظرم خیلی زیبا نظر همه رو به سمت زیبایی های جهان هستی جلب کرده. کارتیه برای کالکشن زیبایی های جهان مانند سال گذشته گلشیفته فراهانی را به عنوان مدل انتخاب کرد.

گلشیفته یا رهاورد فراهانی؟

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

گلشیفته فراهانی خیلی وقته به ایران نیومده اما به گفته خود هرگاه که از اسمان ایران عبود میکنه بغضی گلوش رو میگیره و همیشه هم خودش رو ایرانی میدونه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها