|

تیپای توری "یکتا ناصر" که راه به راه میتَنه و میپُزه؛ انگاری زمین و زمان ارث دَدیشه!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر محبوب که این روزا داره با ماله کشی روی زاویه های صورتش مجسمه آزادی میسازه، حالا با فیگور جدیدی تو اینستا خودنمایی میکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که این روزا با خوش گذرونیای راه و بیراهش داره اینستا رو خاک و خولی میکنه. یکتا ناصر که همسر کارگردان خفن سینما یعنی منوچهر هادیه، با دختر کوچولو و بامزه اش یعنی سوفیا خانوم یه زندگی فوق العاده جذاب و تو دل برویی داره که البته تو فضای مجازی هم خیلی باهاش پز میده. یکتا ناصر از زمانی که تو سریال "دل" بازی کرد به شهرت بیشتری رسیده و حالا هم با بازی در سریالای همسرش کل فضای سینما رو دو قبضه کردن!

یکتا ناصر که مدتیه افتاده رو دور سیس اومدنای خفن که یعنی خیلی میتونه ژستای متفاوت نسبت به بقیه بگیره، به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو پشت یه شیشه عجیب نشون میده و با یه کپشن درباره آزادی و این حرفا کل اینستا رو به هم ریخت.

خانوم بازیگر که داره حسابی زمان شهرت بی حد و حصر خودش رو تجربه میکنه، دیگه با هر حرکتی که انجام بده کلی طرفدار واسش پیدا میشه. همین موضوع هم باعث شده که خانوم خانوما حسابی اعتماد به سقفش بره بالا و بزنه رو دست هر کی که فکر میکنه خیلی خفن و بی نظیره!

ada

یکتا ناصر تیپایی داره که ملکه انگلیس از اون دنیا تو کفِش مونده!

یکتا ناصر از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه دید تو اینستا همه کارا حسابی رو رواله و سلبریتیا دارن همینجوری پول پارو میکنن، تصمیم گرفت مثل همونا بشه و شروع کرد به تیپ زدنای رنگ و وارنگ و البته میشه گفت که واقعا هم در این زمینه حرفه ای و کاربلده مثل بازیگریش و قلب خیلیا رو با این تیپای اروپایی و شیک و پیکش، اکلیلی کرده. یکتا خانوم گویا طراحان خیلی خفنی داره و البته با پولای هنگفتی که در این زمینه خرج میکنه خب حق هم داره که یه جوری ژست بگیره که انگاری همه از گل ساخته شدن و ایشون از طلا!

یکتا ناصر که همراه همسرش تو نود درصد مراسمای اکران فیلمای مختلف شرکت میکنه و سعی داره یه خودی نشون بده، همیشه با تیپ و استایلای جذاب ظاهر میشه و جوری مانتو و استایلای خاصش رو با میکاپاش ست میکنه که انصافا باید به طراح این ژینگول تیپا آفرین گفت! خانوم خانوما به شدت در آرایش دستی بر آتش داره و با زاویه عجیبی هم که تو چهره اش داره، سعی میکنه از سلبریتیای دیگه بزنه جلو و با تبلیغ میکاپای جوجوش هم کلی واسه خودش مایه تیله ساخته در حد تیم ملی!

d

scdz

Untitled

یکتا ناصر با فیگورای ژینگولش اینستا رو پاشوند!

یکتا ناصر در کنار تیپ های بی نظیری که داره، علاقه زیادی به ماله کشی روی فیسش داره و جدیدا هم بدجوری معتاد شده به اینستابازی و حتی وقتی تو خونه نشسته هم مدام از خودش عکس میندازه. این بازیگر از زمانی که تو نیسان آبی بازی میکرد که حسابی به خودش میرسه و همش تو فضای مجازی در حال گشت و گذاره که البته گویا این اواخر بانو خستشون شده و تصمیم گرفته بره شمال و تو جنگلای اونجا کلی بترکونه و دل همه کاربرا رو آب کنه.

تو این سفر یکتا ناصر با همسر بسیار پایه اش هم تشریف برده که بتونه بلکه بیشتر پز خوشبختی ژذابش رو بده و از اونجایی که در هر موقعیتی تمام تلاشش رو میکنه تا بتونه در هر شرایطی از خودش عکس بندازه، این بار هم با ژستای جینگول کنار آقاییشون ژست اومده در حد لالیگا!

sfv

w

afs

شاهزاده یِ یکتا ناصر اینجوری اومد تو زندگیش!

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهرانه و پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه داره. او فرزند دوم خانواده اس و یه خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خودش داره و اینقدی که عکس از خواهرش منتشر میکنه از داداش کوچیکه نمیذاره!

یکتا خانوم تو یکی از مصاحباتش گفته بود که پیش از ازدواج با منوچهر هادی ازش خواسته که باید تو تمام فیلما و سریالایی که میسازه او هم بازی کنه. درواقع دلیل اینکه یکتا ناصر تو تمام فیلمای منوچهر خان هست همین شرط قبل از ازدواجشه و البته میشه گفت به غیر از فیلمای شوهرش تو هیچ فیلم دیگه ای بازی نمیکنه و شده حتی تو نقش چند دقیقه ای ولی همیشه حضورش باید احساس شه!

as

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها