|

بین ستاره و تاجی الحق که جیران باس باشه سوگولی؛ مشاعره سلطان عاشق با خاتون حرمسراش!

پریناز ایزدیار که این روز ها یه سر داره و هزار سودا روز به روز با محبوب تر شدنش خوشگل تر و خوشتیپ تر میشه اما نه فقط جلو دوربین و این حرفا

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پریناز ایزدیار سوگلی این روزهای ناصرالدین شاه هنرمند محبوب سینمای ماست که الحق و الانصاف سوگولی بودن هم حسابی بهش میاد راستی راستی جیرانیه واسه خودش. پریناز خانوم ایزدیار که اساسا جزو هنرمندهای کم حاشیه و به دور از جنجال سینما به حساب میاد این روز ها به خاطر سریال جیران حسابی سر زبون ها افتاده و میشه گفت جیران خاتون یه جورایی براش حاشیه درست کرده. 

به تازگی سکانسی جذاب از مشاعره عاشقانه جیران و ناصرالدین شاه در درشکه منتشر شد که حسابی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و توفضای مجازی هم وایرال شد.

آرایش های کَف بُر پریناز ایزدیار که جذاب بودن رو صرف میکنه

جدای از بحث جیران و حرم سرای رنگاوارنگ ناصرالدین شاه پریناز ایزدیار جزو بازیگر های نسبتا پرکار سینما به حساب میاد، البته از اون دست پرکار هایی که کار های الکی پلکی و هردمبیل رو قبول نمی‌کنند، همین موضوع هم باعث شده که پریناز خانوم حسابی تو چشم باشه و مورد توجه و تحسین مخاطبین قرار بگیره. از طرف دیگه چیزی که پریناز ایزدیار رو از اکثر بازیگر های هم دوره ای خودش متمایز می‌کنه نحوه حضور و نوع لباس پوشیدنش در مراسم ها و جشنواره های مختلف است. در ادامه عکس های خانوم پریناز ایزدیار رو در مراسم آیین سپاس تهیه کنندگان میبینیم که موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن هم شده. اما آنچه که حسابی توجه همه رو به خودش جلب کرد استایل ملیح، ساده و البته دوست داشتنی پریناز بود که معصومیت و زیبایی طبیعی چهره اش رو دو چندان به رخ همه کشیده بود. 

IMG_20221005_222846

IMG_20221005_222543

پریناز ایزدیار همیشه خوشتیپ اما ساده 

خیلی از سلبریتی ها هستند که جلوی دوربین و دنیای سینما و تلویزیون یه رنگن اما وقتی به صفحه اینستاگرامشون نگاه می‌کنی و عکس های روزمرگی هاشون رو میبینی یه جوری تغییر رنگ دادن که اصلا باورت هم نمیشه اما پریناز ایزدیار اصلا جزو این دسته نیست و همین چند وقت پیش که تولدش بود با استایل سبزش و آرایش نچرالش برای بار هزارم دل طرفدار هاش رو برد و ثابت کرد که اهل خود نمایی و احق وجق پوشیدن نیست و همیشه همین قدر ساده و جذابه، البته این اولین باری هم نبود که پریناز همچین عکس های طبیعی و دوست داشتی ای از خودش منتشر می‌کرد. 

IMG_20221005_222556

IMG_20221005_222514

استایل های پریناز ایزدیار نه از خوشگلی از تکراری بودنه که سر زبون هاست

حالا یه نکته سوپر جذاب در رابطه با اوت فیت ها و تیپ های جیران خاتون وجود داره اونم اینه که در کنار همه خوشگلی و برازندگی، پریناز خانوم علاقه زیادی به پوشیدن لباس های تکراری داره و بارها ثابت کرده که طرفدار مصرف گرایی نیست و حتا اگر یک هنرمند معروف هم باشی همچنان میشه از یک لباس بیشتر از یک بار استفاده کرد و این هم یکی دیگه از مواردیه که باعث میشه طرفدار های پریناز خانوم بیشتر عاشقش بشند. در ادامه هم مانتو گل گلی پریناز ایزدیار رو می‌بینید که اولین بار برای اکران سینمایی سرخپوست به تن کرد و بعد ها هم اون رو با آیتم های متفاوت دیگه ست کرد و همچنان ازش استفاده کرد. 

IMG_20221005_222456

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها