|

تیپ فیل کُش "ستاره پسیانی"؛ غش و ضعف طرفدارای جینگولِ خانوم که انگاری جنیفر دیدن!

setareh pesyani shayanews

ستاره پسیانی که این روزا با تیپای خفنش داره کل اینستا رو آتیشی میکنه، حالا با سکانس عشقولانه ای که تو جیران داره کلی سروصدا بپا کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگر حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره تو سریال جیران حسابی میترکونه و با به رخ کشیدن توانایی هاش روی هر چی بازیگر خفنه رو کم کرده. ستاره پسیانی اوایل تنها در تئاترهای پدرش یعنی استاد آتیلا پسیانی بازی میکرد تا اینکه یهو به فیلم های دیگه هم معرفی شد و تونست حسابی سینما رو زیر و رو کنه. ستاره پسیانی در کنار بازیگری یه پیج پر و پیمون هم داره که قراره یه وجه دیگه ای ازش رو ببینین و با تیپای شاه کُشی که داره، تونسته کلی طرفدار پر و پا قرص در همه رده های سنی پیدا کنه!

ستاره خانوم که با نقش آفرینی در سریال جیران تونست دوباره اسم خودش رو سر زبونا بندازه، به تازگی یه سکانس خیلی جالبی رو با پارتنر همیشگیش تو این سریال در قسمت جدید داشت که نشون میده باز هم تو پروژه هایی که این خانوم بازی میکنه باید یه خبری قطعا از عشق و عاشقی باشه که یه وقت مبادا دختر آتیلا خان سرش بی کلاه بمونه. برای همین هم با روشن خان ریخته رو هم و بعد کلی دل و قلوه دادن با هم حالا روشن میگه که خاطرِ خانومو بدجوری میخواد. اونم یه دل نه صد دل عاشق روشنه و دیگه اگه واقعا بخواد حسن فتحی اینجوری ادامه بده رسما میشه سریالای ترکی که نباید خانوادگی نشست پاشون!

تیپ فیل کُش ستاره پسیانی که باهاشون میشه سِت آشپزخونه ساخت!

ستاره پسیانی در کنار بازی خیلی خوبش در فیلمای مختلف، با شرکت در مراسم های اکرانی که چند وقته بازارشون حسابی داغ شده از استایل هاییش رو میکنه که تابحال به عنوان پوشش کمتر سلبریتی دیدین. ستاره خانوم که کلا خیلی تو فاز خودشیفتگیه، همیشه سعی داره طوری باشه که از بقیه بازیگرا یه سر و گردن بالاتر باشه و واسه همین هم یه جوری جلوی دوربین ها حاضر میشه که اگه ببینیش رسما کف میکنی.

البته که این بازیگر به پشتوانه پدر جانش تشریف آورده و اینطوری که معلومه حالا حالاها قراره با استایلاش همه رو زمین بزنه. مثلا یه بار با یه مانتویی از خودش در کنار پدر جان رونمایی کرد که انگاری لامپ صد به خانوم وصل بود و با مانتوی جینگول مستون و یاسی رنگش به همه مدلا گفت بیکیشید کنار! در یه جای دیگه ستاره پسیانی برخلاف بارهای دیگه که خیلی شیک و پیک بود، این بار با یه مانتوی شل و وارفته رونمایی کرد از خودش که مفتکی هم بدن شما حاضر نیستی بپوشیش!

E

fd

ds

غش و ضعف طرفدارای جینگولِ ستاره پسیانی که انگاری جنیفرو دیدن!

ستاره پسیانی از اون دسته بازیگراییه که کلا مطرح نبود و چندان هم کسی ازش حرف نمیزد. ولی تو این مدت حسابی افتاده رو بورس و با تمام توانش در تلاشه تا بتونه خودش رو مطرح کنه و با انتشار ویدیوهایی که کنار طرفداراشه سعی داره بگه که چقدر طرفدارای ریز و درشت داره و به زودی قراره با کلی از سلبریتیای حال حاضر سینما و تلویزیون برابری کنه و حتی ازشون جلو بزنه.

خصوصا تو فیلم علف زار که بازی واقعا درخشانی داشت، تونست در کنار بازیگران خفن بدرخشه و ثابت کنه یه ایطور چیزایی تو خودش داره واسه خودش! البته خانوم خانوما هم ثابت کرده که خیلی خوشش میاد از اینکه هی بخوان دنبالش بیفتن واسه عکس گرفتن و این داستانا و همش هم با یه فاز عجیب غریبی کنار طرفداراش وایمیسته و با خنده و اینا فیلمش رو منتشر میکنه که بگه من خیلی خاکی تشریف دارم!

t

ارتباط ریلکس ستاره پسیانی با آقایونِ سلبریتیای خفن!

از اونجایی که فضا تو بازیگری کلا فضای رفاقتی هست و بازیگر زن و مرد هم نداره، یکی از پایه ترین بازیگرا که تقریبا با همه خیلی صمیمی و گرم میگیره، ستاره خانوم پسیانیه. این بازیگر تو اغلب فیلم هایی که بازی میکنه، هر چی که باشه، عادت داره خیلی رفاقتی عمل کنه و با تریپ برداشتنای خفن بگه که خیلی با بازیگرای مختلف نداره.

مثلا بعد از فیلم دوزیست با جواد عزتی عکسی گرفته که نشون میده کلی با هم جورن یه جور عجیبی هم جورن! قبل از اینکه هم بخواد سریال جیران شروع بشه، بهرام رادان فیلمی از پشت صحنه این سریال منتشر کرده بود که رفتار خیلی ریلکس این بازیگر رو با بقیه مثل امیر جعفری و مهدی پاکدل نشون میده و خب البته خیلی هم بامزه اس!

as

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها