|

تغییر فاحش خانومای بازیگر که موررر موررر میشی؛ یجور عوض شدن خودشونم خودشونو نمیشناسن!

خب تو بازیگری چهره و اندام خیلی مهمه و ما هم بازیگر چاق زیاد داشتیم اما چند سالی میشه که این بازیگران حسابی خودشون رو تکوندن و حالا باربین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا وقتی شما که یک چهره عادی در جامعه و فضای مجازی هستید هرگونه تغییر در ظاهرتون، روی اطرافیان تاثیر داره و شگفت زدشون میکنه. این تغییر ممکنه حالا در افزایش و یا کاهش وزن باشه! ممکنه در عمل های جراحی باشه و یا اصلا حتی یه تزریق ژل و فیلر هم ممکنه تاثیراتی دیدنی در شما ایجاد کنه که برای دیگران جالبه! حالا شما فکر کن بازیگر باشی و مشهور، خب قطعا این تغییرات برای کلی مخاطب جالب به نظر میاد که دوست دارن ببینن طرف چجوری بوده و چجوری شده!

مثلا یکی از اونها داستان لاغر کردن سلبریتی هاست که در این چند سال اخیر خیلی ترند شد و چندین بازیگر تپل سینما و تلویزیون از این رو به اون رو شدند. البته که این موضوع بیشتر در رابطه با کاهش وزن اتفاق میوفته و مردم معمولا از کنار کسانی که لاغر بودن و چاق شدن راحت تر میگذرن تا بلعکسش. مثلا در ادامه میخوایم تعدادی از هنرمندامون رو ببینیم که کلی تپل مپل بودن و با روشای مختلف حالا اندامی متناسب تر دارند اما مشکل اینجاست که بعضیاشونو مخاطب با همون ظاهر تپل دوست داره چرا که یه عمر این مدلی دیدتش و تو ذهنش تپل و بانمک نقش بسته!

Untitled

ملیکا شریفی نیا از بازیگرای مشهور و باحالیه که ابتدا با بازی در سریال "شمس العماره" خیلی شناخته شد که خب اون موقع ها هم حسابی افزایش وزن داشت و ظاهرا به طور ژنی به پدرشون یعنی آقای محمدرضا شریفی نیا رفته اما یهو خانوم خانوما دست به کار شد با رژیم غذایی صحیحی و ورزش توسنت به وزن دلخواهش برسه و حتی بعد از اون پیجی با نام کیلوریزون هم باز کرد تا به اونایی میخوان باربی بشن کمک کنه در این راه.

Untitled

نیوشا ضیغمی بازیگر لوس سینماست که البته بیشتر منظور ما در رابطه با لحن صحبت کردن خانوم بازیگره که بیشتر ایشون رو با صدایی لوس میشنویم و معمولا هم نقشایی که بازی میکنن شبیه به هم هستند و خلاصه علاقمندن تا همیشه اون خوشگل موشگل بودنه حفظ بشه و اهل ریسک در کاراکتر نیستند! حالا از این ها گذشته نیوشا ضیغمی نیز مدتی به شدت افزایش وزن پیدا کرد اما حالا اندامی متناسب تر دارد. به قول برخی از کاربران نیوشا خانوم اون زمان در چاقی داشت به مرحله بهاره رهنما میرسید که یهو جلوشو گرفت!

Untitled

بهنوش بختیاری از بازیگران بسیار پرحاشیه و طنز ایران محسوب میشه که چند سالیه از اون تکاپوی بازیگری و جذابیت افتاده و بیشتر در اینستاگرام سعی داره تا ایجاد جنجال کنه و با این روند دیده بشه! بهنوش بختیاری نیز از دسته بانوانی بود که مدتی چاق به سر میبرد اما حالا اندامی متناسب دارد و طی یک عملیات لاغر کنون کلی وزن کم کرد.

Untitled

خب دیگه بهاره رهنما رو هممون میدونیم و مطمئنیم که روزی روزگاری از چاق ترینهای سینمامون بود اما حالا لاغر کرده و باااربی شده اما خانوم بازیگر حالا یه مشکل دیگه داره و اونم اینه که هرروز رنگ عوض میکنه چه در استایل و ظاهر و چه در اعتقادات و باطن! بهاره رهنما با روش اسلیو وزنش رو کاهش داد و حالا به سراغ مورد دیگری همچجون ابرو و ژل لب و بوتاکس و ... رفته!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها