|

مریم مومن فخری بانویی که یهو شد ژگول؛ اینی که پوشیدی ما میتَنیم واسه جا نونی!

Maryam Momen Shayanews

مریم مومن بازیگر جذاب سینما و تلویزیون تو اینستاگرام هم حسابی برای خودش برو بیا داره و با عکس و استوری هاش حسابی لایک و کامنت بارون میشه

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جوان و جسور سینما که با حضور در سریال بانوی عمارت گل کرده و همه ایشون رو شناختند البته مریم خانوم لیسانس بازیگری دارن و با وجود اینکه بچه طلاق هست و زندگی سختی داشت اما با تلاش و پشتکار تونست به اون حرفه ای که علاقه داره راه پیدا کنه البته درباره خانوم مومن این صحبت هم وجود داره که ایشون گویا دیگه به تموم اونچه که می خواست رسیده چرا که بعد از بانوی عمارت ما دیگه خیلی نقش و بازی درخشانی رو از مریم خانوم مومن شاهد نبودیم و در عوض خانوم بازیگر تا دلتون بخواد تو اینستاگرام دلبری می کنه و خیلی پر قدرت تو او مدیا حضور داره.

وقتی مریم مومن پا می زاره رو قانون نانوشتش!

مریم مومن از اونجایی که دختر جذاب و زیبایی هست تو اینستاگرام همه جور عکسی داره از عکس های جشن و تولد بگیر تا عکس های فاز افسردگی خانوم که به تازگی نمایش تن سیاه رو روی پرده داشت یه سری عکس و تصویر جذاب از این تئاتر رو تو پیجش منتشر کرد که خوب البته با اونچه که تا به حال از مریم خانوم دیده بودیم فرق داشت.

unknown_306403587_163644082921305_7812975670838256461_n

حتماً می پرسید چه فرقی؟ مریم خانوم بعد از بانوی عمارت و وقتی که دیگه همه شناختنش برای ایفای نقش جدید یه شرط نانوشته داره و اونم اینه که باید تو فیلم و سریال خوشگل باشه! همین موضوع هم احتمالاً باعث کمی کار شدن خانوم بازیگر شده است.

unknown_131308363_116445770304684_2930312746208827758_n

سمت راست مریم مومن در جادوگر- سمت چپ مریم مومن در شب های مافیا

رخ نمایی مریم مومن از نمایی خیلی نزدیک!

مریم خانوم البته بلافاصله بعد از اینکه عکس های تئاترش رو منتشر کرد برای اینکه یه وقت خدای نکرده مخاطب چهره جذاب و زیبای ایشون رو از یاد نبره و به عکس معمولی تو نمایش عادت نکنه یه سلفی از نمای خیلی نزدیک از خودش منتشر کرد و حسابی هم روش فیلتر زد و یجورای چش همه رو به خودش خیره کرد!

152

مریم مومن و مانتوی گل گُلی طرح سنتیش!

مریم خانوم به تازگی یه عکس جدیدی منتشر کرد که او رو با یه استایل خاص و عجیب غریب دیگه نشون میده. این بازیگر تو تمام مدتی که به محبوبیت زیادی نزد مردم رسیده، ثابت کرده که علاقه بسیار زیادی به استایلای متفاوت و چشم گیر داره و همیشه یا با تیپ هاش میخواد تو چش باشه و بگه من با همه فرق دارم، یا با ژستای خفنی که میگیره.

ولی این بار دست گذاشته روی یه مانتو عبایی گل گلی که اگه بببینینش واقعا یاد قندون گل سرخیای قدیمی خونه مادربزرگا میفتین. اما در همین شرایط هم مریم مومن به قدری میکاپ کرده و رهایی در استایلش دیده میشه، که گویا خانوم اومده یه تیپ فوق العاده اروپایی و ژذاب زده و بس! البته میکاپ های پرملات خانوم همیشه سوژه خیلیا بوده که البته کاربرا رو به سمت این فکر برده که حتما واسه بالاتر نشون دادن سنش این کارا رو انجام میده!

a

مریم مومن و پسر جوونی که احتمالاً فامیله

چندی پیش عکسی از میرم مومن دوشادوش یک پسر جوان منتشر شده بود که در ابتدا خیلی ها گفتند احتمالاً مریم خانوم در شرف ازدواج هستند و ایشون نامزد خانوم بازیگر هستن اما با گذشت چندی هیچ خبری نشد و مریم خانوم مومن همچنان مجرد ماندن بعد گفته شد که شاید این آقای جذاب برادر مریم هست اما خانوم مومن تک فرزنده و اصلاً برادر نداره پس این آقا پسر که اینقدر با خانوم راحته و دست انداخته دور کمر خانوم بازیگر کیه؟ در پاسخ باید گفت که احتمالاً ایشون یا دایی یا عموی مریم مومن باید بشه و بعید کسی دیگه اینقدر با مومن اوکی باشه!

unknown_280050654_416075969940350_5417731864893002208_n

داستان مریم خانوم با آق صفا تو مافیا چی بود؟

مریم مومن اون جور که عکس ها نقش هاش نشون میداد یه دختر مظلوم بود اما اون چیزی که تو شب های مافیا و کَل کَلش با ایمان صفا نشون داد در واقع یه روی دیگه از خانوم بازیگر بود که البته هنوز معلوم نیست واقعی بوده یا یک سناریو از پیش چیده شده برای جذاب تر شده برنامه.

مریم مومن و رفقای نابش چِفت هم تو اتووول!

مریم مومن گفتیم که فرزند طلاق هست و انگار مجردی داره زندگی می کنه البته خانوم سن و سال زیادی هم نداره و فقط 24 سالشه و شاید مجرد زندگی کردن خیلی منطقی نباشه اما به هر روی خانوم بازیگر رفقای ناب تر از آب روانی داره که بیشتر تایمش رو با اون ها می گذرونه و بعضی اوقات از اون ها تو پیج شخصیش هم عکس و استوری منتشر می کنه تا نشون بده که چقدر واسش عزیزن.

maryam-momen-va-dostanash-1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها