|

پانته آ سیروس بازیگر بانوی سردار نوکِ کوه فاز اِیکی یوسان برداشته؛ زمین جات نیستا!

pantea sorous shayanews

پانته آ سیروس بازیگر بانوی سردار که برخلاف نقشش خیلی خفن و خوش استایله تو اینستا، به تازگی عکسی بالای کوه از خودش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پانته آ سیروس بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال بانوی سردار تونست به شهرت برسه و بعد از اون تو سریال برف بی صدا می بارد تونست بازی فوق العاده ای رو از خودش به نمایش بذاره. از اونجایی که پانته آ سیروس همواره تو نقش هاش به عنوان یه بازیگر بسیار موقر و ساده به نظر میومد، همه مردم بر این باور بودن که این خانوم بازیگر دقیقا به همین شکله و در زندگی عادیش هم اینطوری استایل داره. اما کافیه بیاین یه سری به پیج پانته آ سیروس بزنین و متوجه بشین که خانوم بازیگر کلا زمین تا آسمون با نقش هایی که تابحال بازی کرده تفاوت داره در حد لالیگا!

پانته آ سیروس که علاقه زیادی به ورزش خصوصا ورزش های تو فضای باز داره، تو پیجش پر از عکساییه که او رو در حال کوه نوردی و دوچرخه سواری و این حرفا نشون میده. خانوم سیروس با استایل های ریلکس و خیلی ساده اش نشون داد که میتونه نقش هایی که فوق العاده با شخصیت اصلیش در تناقض هستن رو به طرز شگفت انگیزی بازی کنه و در عین حال یه ورزشکاری خیلی خفن هم باشه.

jfj

در همین زمینه هم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو در یه فاز خیلی متفکرانه نشون میده و خانوم خانوما با فاز اسپرتی که برداشته حسابی تو فکر فرو رفته. البته پانته آ سیروس تو زمینه کوهنوری حسابی حرفه ای تشریف داره و تونسته قله های زیادی رو فتح کنه. همچنین با اکیپ ترکیبی که دارن چنان فاز میپرونه که اگه ببینینش قشنگ فکر میکنین تو خارج هستین و اصلا این مدل تریپ برداشتنا مال ایران نیس!

w

as

hfhf

وقتی پانته آ سیروس قراره جای مارکوپلو رو بگیره!

پانته آ سیروس شخصیتی فوق العاده استثنایی در زندگی واقعیش داره. او عاشق گشت و گذار و شیفته طبیعته و از این طریق کلی تفریح میکنه والبته در کنارش هم هزاران چیز یاد میگیره. از اونجایی که این بازیگر روحیه چندان لطیفی نداره، اخیرا رفته بود به آفریقا و با عکسایی که در کنار حیوانات خشن و ترسناک مثل کرگدن گرفته بود، نشون داد که حسابی نترسه و دوست داره چیزایی رو تجربه کنه که کمتر خانومی اونم تو این سن و سال سمتش میره.

gf

f

e

پانته آ سیروس شیفته نچرال بودنِ متناقضه!

برخلاف بسیاری از بازیگرانی که حتی سنشون از پانته آ سیروس بالاتره و مدام تو کار تبلیغات جورواجور و میکاپای آنچنانی هستن، اما این خانوم بازیگر در کمال سادگی زندگیش رو میگذرونه و اصلا هم به دنبال حاشیه نیست. از اونجایی که ظاهر این خانوم به دل خیلی از کاربرای اینستا نشسته، استایلای مخصوص او هم تعداد زیادی از انتقادها رو به سمت او کشونده.

مثلا پانته آ سیروس در طول زندگیش اصلا موهاش رو رنگ نکرده و یهو در عین حال با یه تیپ دهه نودی و بسیار جوون پسند ظاهر میشه که از خانوم یه طوری شخصیت متناقض رو به نمایش میذاره. او که چند وقت پیش به اصفهان رفته بود و به مقبره بی بی مریم بختیاری که نقشش رو در سریال بانوی سردار بازی کرده بود سر زد، حسابی فضا رو عاطفی کرد و کل اینستا واسش سر و دست شکوندن که چه خانوم تو دل بروییه پانته آ بانو!

a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها