|

مهدی قائدی زنجیر طلا گرفت کادو داد به زنش گرووون؛ خانوم انتحاری زد برا آقاش!

مهدی قائدی واسه تولد خانمش ستاره یه کادوی خیلی خفن و گرون گرفت و حسابی سورپرایزش کرد. از اون طرف ستاره هم یه کار کرد کارستون!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهدی قائدی این روزها تیم ملی رو از دست داده و در آستانه جام جهانی داره تموم تلاشش رو می کنه که هر جور شده نظر کارلوس کی روش رو جلب کنه و راهی قطر بشه. تو این مسیر البته همسر مهدی قائدی هم داره کمکش می کنه و سعی می کنه محیط آروم به دور از حاشیه ای رو فراهم کنه تا آرامش ذهنی قائدی بهم نخوره و بهترین عملکرد رو داشته باشد.

ستاره خانوم معصومی و مهدی قائدی بعد از درخشش مهدی تو پیراهن استقلال با یه قرارداد خیلی خوب راهی امارات شدند و اونجا یه زندگی تازه و مرفهی رو شروع کردن. ستاره و مهدی تو یکی از برج های خیلی خفن و لوکس دبی ساکن شدند برای اینکه به همه نشون بدن چقدر لاکچری و خفن هستن راه به راه عکس و ویدیو منتشر می کردند و یه جورایی به عالم و آدم فخر می فروختن!

203287748_1405816093129362_4242053707955839643_n

حرکت انتحاری ستاره معصومی به خاطر آقاشون

ستاره معصومی برای اینکه مهدی قائدی براش حاشیه درست نشه پیج نزدیک به میلیونی ش رو هم بست. این در حالی بود که خانوم تو صفحه اش تبلیغ می کرد و حسابی هم برنامه ریزی کرده بود اما خوب چه چیزی مهم تر از حضور آقاشون تو جام جهانی!

setareh.masoumi_2819017454610541070_14424276718

در واقع قائدی که با قرارداد قرضی از شباب الاهلی راهی استقلال شده اگه فرصت حضور در جام جهانی و احتمالاً بازی کردن نصیبش بشه احتمال اینکه دوباره به بهشت دبی برگرده خیلی بیشتر میشه در غیر این صورت به نظر قائدی و ستاره خانومش باید خودشون رو به زندگی دوباره تو تهران عادت بدن.

آخرین محتوای ستاره معصومی قبل بستن پیجش

ستاره معصومی، همسر بلاگر مهدی قائدی قبل از اینکه پیج اینستاگرامش رو ببنده با انتشار پستی به وضعیت این روزهای کشور در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داده بود.

ستاره خانوم  در این رابطه با استفاده از ایموجی قلب شکسته و مشکی به نشانه ناراحتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

586

کادوی شاخی که قائدی واسه زنش خرید!

زنِ مهدی قائدی یعنی ستاره معصومی از زمانی که اومده ایران و موندگار شده بی شک دیگه نمیتونه فاز بازیگرای هالیوودی برداره و با استایلایی که خود مدلای خفن هم میموندن تو کفش، تشریف بیاره تو خیابونا و با آقاشون جولون بده. اما حالا تنها راهی که براش مونده اینه که ثابت کنه آقا مهدیشون هنوز عاشقانه دوستش داره و چیزی بینشون عوض نشده.

واسه همین هم یه استوری گذاشت که یه باکس هدیه از طرف مهدی قائدی گرفته بود و داشت باهاش پز میداد. البته واقعا هم دل خیلی از کاربرای اینستا واسش میسوزه. چون وقتی خانوم خانوما دبی تشریف داشت، آقاشون با یه دسته گل پر از گل های رز قرمز میومد استقبالش و حالا رسیده به یه شاخه گل فسقلی! البته ناگفته نمونه که تو این ویدیو ستاره یه زنجیر سنگین و قطور با چند تا انگشتر تو دستش داره که اونا هم احتمالاً کادوی مهدی بوده که براش خریده
 

مهدی قائدی و ستاره معصومی قراره به زودی بچه دار شن؟

از این ها که بگذریم ستاره معصومی چندی پیش باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد و خانم خانما هم خیلی ریز می پیچونه.

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

ezgif.com-gif-maker+(1)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی