|

میکاپ عمیقِ "الهام حمیدی" که باس توش شنا کرد؛ مانتو خانوم کُپ قالی کاشونه!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که این روزا داره با تیپای لوکسش اینستا رو میترکونه، جدیدا زده تو کار تبلیغات خفن و حسابی از کلینیک زیباییش تعریف میده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره با با عکسای جورواجورش کل اینستا رو به اسم خودش میکنه. الهام حمیدی که سالیان بسیاری با چهره نچرال و دوست داشتنیش نقش ها و خاطرات بی  شماری رو برای مردم آفرید، حالا مدتی میشه که افتاده رو دور عملای ناجور و از هر وری که صورتش رو نگاه کنین، رسما غرق در میکاپ و پروتزهای رنگ و وارنگه. به همین خاطر هم الهام حمیدی که در گذشته جزو بازیگران بی حاشیه به شمار میومد، حالا واسه خودش یه پا سوتون شده و داره بدجوری تو پیجش میتازونه!

اعتماد به نفس و البته دوری از حرفه بازیگری برای الهام حمیدی باعث شده که بزنه تو کار تبلیغات و با شاخ بازیای خفنش بشه یه کینگی که داره روز به روز بقیه رو به سمت جینگول کردن فیسشون میکشونه. او در همین چند وقت پیش کلیپی از خودش منتشر کرد که او رو در یک کلینیک زیبایی مشغول تبلیغات نشون میداد که البته خود خانوم بازیگر هم گویا تغییرات زیادی روی فیسش در این کلینیک به وجود آورده و یه طوری داره صورتش با تزریقات عجیب و غریب به دو طرف کشیده میشه که رسما یکم دیگه مونده تا فیسش وا بره! ولی انگاری خود خانوم خانوما خیلی از این قضیه راضیه و میخواد طرفداراش بدونن که بانو هیچی واسه پنهان کردن نداره!

الهام حمیدی با تیپای کهکشونیش یه کینگیه واسه خودش!

الهام خانوم که علاقه زیادی این روزا به تیپ زدنای فوق مجلسی پیدا کرده، راه و بیراه با مانتوهایی دیده میشه که کل کاربرای اینستا از دیدنشون شوکه میشن. خانوم بازیگر در کنار حرفه اصلیش الان با شهرتی که پیدا کرده حسابی زده تو کار خفن شدن اونم از راه به نمایش گذاشتن مایه داریش و چه راهی بهتر از تیپ زدنای جورواجور که هر کدومشون معلومه کلی پول بالاش رفته.

الهام حمیدی جدیدا فقط و فقط براساس مد روز دنیا جلو میره و جوری ژست باهاشون میاد که انگاری خانوم خانوما از همون اول مدل بوده و بعدش وارد بازیگری شده! البته این روزا خیلیا دارن تبلیغات مانتو و شال و این جور چیزا رو انجام میدن، ولی از اونجایی که الهام حمیدی دوست داره همیشه خاص و تو چشم باشه، مانتوهای خیلی شیک و سوپر لاکچری رو انتخاب میکنه که کل اینستا واسش به خط میشن!

w

wh

وقتی میکاپای الهام حمیدی اینقدر عمیقه که میشه توش شنا کرد!

الهام حمیدی از اون دسته بازیگراییه که این روزا بدجوری رفته تو فاز میکاپ کردن و از این آتلیه به اون آتلیه کلا در حال رفت و آمده و در این میون هم بعضی اوقات هم به فیسش استراحت میده تا بتونه از نو شروع کنه به شیک و پیک کردن فیسش!

البته بعضی از سلبریتیا براشون فرقی نداره که میکاپ آرتیستشون کی باشه و فقط میخوان تبلیغات انجام بدن، ولی الهام خانوم با همه اینا فرق داره و فقط در جوار کسایی میکاپ میکنه که فوق العاده تو کارشون حرفه ای هستن و عین ملات مواد آرایشی رو سُر میدن رو صورت خانوم!

ds

as

کمی بیشتر با الهام حمیدی آشنا شیم!

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد، اما این وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق انجامید. اما ازدواج دوم خانم بازیگر در 21 سال بعد در سال 97 بود که با آقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

dd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها