|

سرووضع پریشون "آزاده صمدی" که همه رو گُرخوند؛ خانوم با پرده خونشون چه شلواری ساخته!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر خوش استایل و محبوب که این روزا با فاز جدیدی از خودش فوتو میندازه، تازگیا تیپ کوهستانی زده حظ کنی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که آخرین بار با سریال پرطرفدار "می خواهم زنده بمانم" مهمون خونه های مردم بود. آزاده صمدی اولین بار با بازی در سریال جذاب "راه بی پایان" موفق شد توانایی های بی نظیرش در بازیگری رو به خوبی به نمایش بذاره و توجه افراد بسیاری در این حوزه رو به سمت خودش جلب کنه. از اونجایی که آزاده صمدی همواره جزو تطبیق کنندگان فیسش با مد روز بود، مدتیه که تیپ های خاصش رو هم به این سمت برده و داره با اروپایی بازیاش کل اینستا رو زیر و رو میکنه!

آزاده خانوم که شیفته ظاهر جذاب و متفاوتشه، همیشه دوست داره تو فاز خودش باشه و کلا به حرفای کسی کار نداره و هر جوری که عشقش بکشه زندگی میکنه. این بازیگر خوش استایل یه چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرده که او رو با گنگ پر و پیمونی نشون میده که آدم رو یاد سلبریتیای هالیوودی و ژستای خاص و بامزشون تو فوتوها میندازه و البته یکم ترکیب رنگ جذابی که در ظاهر این عکس هست، چشما رو روش زوم میکنه. خانوم خانوما با ابروهایی که سمت شمال دادشون و میکاپ عجیب و غریب لباس سفر بربسته و تو کمپ کوهستانی رفته و با این فاز خفن خوفش عکس انداخته بنز!

qq

استایلای نامیزونِ آزاده صمدی که کف زمین مراسمو جارو میکنه!

آزاده صمدی علاوه بر فرم های متفاوتی که تو عکساش داره همواره با استایلای خیلی دیده نشدنی و باورنکردنی در مراسم های اکران ظاهر میشه و طرفداراش هم حسابی واسش غش و ضعف میرن. آزاده خانوم با تیپ هایی که تابحال زده ثابت کرده که کلا اهل تناقضه و تعادل رو خیلی تو ظاهرش نمیپسنده.

مثلا یه بار با یه شلوار فوق العاده کوتاه میاد تو مراسم و تو یه جای دیگه به قدری شلوارش بلنده که کل زمین رو جارو میکنه. همین موضوع باعث شده که خیلیا بر این باور باشن که این بازیگر خوش چهره واسه خودش یه سبک استایلی متفاوت داره و چندان مد و این حرفا واسش اهمیتی نداره و البته نباید از ترکیب رنگ های متناسب و جذاب غافل شد!

e

fh

DS

آزاده صمدی با عینک فاز میگیره کل اینستا میمونن توش!

آزاده صمدی از اون دسته بازیگراییه که همیشه با تیپای خفنش همه رو شوکه کرده و دوست داره در کنارشون از اکسسوری های جذاب و تو دل برو هم استفاده کنه تا بتونه نظر افراد بیشتری رو به سمت خودش جذب کنه. به همین خاطر هم خیلی از فازای جوون پسند استفاده میکنه و از هر سنی این بازیگر طرفدار داره. یکی از این اکسسوری ها که خیلی هم عادت داره باهاشون میره تو فاز، عینک آفتابیه که در میون پریشون حالی سر و وضعش تقریبا جالب و بامزه میشه و ظاهر خوبی ازش میسازه.

df

sd

r

ازدواج موفق آزاده صمدی که به طلاق منجر شد!

آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد.

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاغ تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

aas

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها