|

جواهر سنگین مینا زنِ بهرام رادان که با کامیونم نمیشه کشیدش؛ طنازی واسه آقاش عین جیران!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که از بلاگرای اینستاگرامه و پر حاشیه اما اینبار با جواهری که رادان براش گرفت بیشتر رفت تو چشم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان رو قطعا میشناسید حتی اگه از طرفداراش نباشید! بهرام رادان از سوپراستار های مرد سینمای کشورمونه که واقعا بازی خوبی داره و علاوه بر اون استایل و برخورد یک جنتلمن رو هم داراست! حالا چرا اینو میگیم چون مثلا نوید محمدزاده ممکنه برای استایلای عجیبش بره قاطی حواشی و یا مثلا محمدرضا گلزار به دلیل رفتار و اموال عجیب زیادی که داره بره قاطی جنجالات! اما بهرام رادان تا به حال حتی آخم نگفته چرا که میدونه چه راهی رو باید پیش بگیره!!

البته که این ها دلیل بر این نمیشه که مثلا گلزار و یا محمدزاده هنرشون بره زیر سوال اما خب بهرام خان یه چیزه دیگست. بهرام رادان در چند سال اخیر ثابت کرده که هم میتونه نقشای طنز رو به خوبی در بیاره و هم جدی رو! اما از کار و بار شاه ایران که بگذریم و برسیم به خونه زندگیش باید بگیم که چند ماهی میشه از سوگلی و همسری که اختیار کرده رونمایی کرد. 

مینا مختاری بلاگر و مدل ایرانیه که تونست مخ بهرام سینمای ما رو بزنه و حالا همسر ایشونه! مینا مختاری تصاویر بسیاری از خودش در اینستاگرام منتشر میکنه به خصوص بعد اینکه ازدواجش با بهرام رادان علنی شد و حالا تعداد فالوور بسیار بالاتری داره. در ادامه نمونه ای از عکس خانوم خانومارو مشاهده می کنید، با استایلی باز و گردنبندی گرون و شاخ که حسابی چشم دراره برای عشاق بهرام خان!

unknown_292914249_1385812168582213_925639241873320848_n (1)

بهرام رادان شاه ایرانه؟ چجوری!

حالا چرا در ابتدای متن گفتیم بهرام خان شاه ایرانه؟ چون این روزا سریال شبکه خانگی "جیران" خیلی ترند شده و پیگیر داره. در این سریال بهرام رادان نقش ناصرالدین شاه قاجار رو بازی میکنه که اون زمان شاه سرزمین بوده.

جیران از سریال های به شدت گر طرفداریه که البته از هوش بالای کارگردان نشات گرفته چرا که حسن فتحی کارگردان این سریال هم اومده بخشی جذاب از تاریخ رو داره نشون میده و هم تخیلات باحال نویسنده رو زده تنگش و هم از ظواهر و آرایش های بسیار جذاب برای بانوانش استفاده کرده و داره حریم شاه رو نشون میده.

بهرام رادان در جیران گهگاهی شوخ و بانمک میشه که نشون میده بهرام رادان برخلاف چهره جدی که داره استعداد بسیار خوبی در طنز داره و میتونه کاراکتر رو همچون خیارشور دراره!

311657728

مینا مختاری صاحبکار و مدلی جذاب

اما برگردیم سراغ خاتون جذاب بهرام رادان تو عصر حاضر!

مینا مختاری طراح لباس و صاحب مزونی با نام میمو است. مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

unknown_275973513_1560200507683662_4107373328905267465_n

تبلیغات برندای خفن به دست مینا خانوم مختاری...

اما مینا مختاری نیز همانند همه کاربران مشهور اینستاگرامی از صفحه خود استفاده کرده و درآمد دارد. البته کخ خانوم خانوما دیگه از طرف برند های شاخ درخواست تبلیغات و خب قطعا در مقابل هم پول شاخی دریافت می کند، حالا چرا؟

 چون مینا مختاری حالا دیگه یه بلاگر و یا مدل نیست و همسر یکی از سوپراستار های ایران است که اعبار خاصی پیدا کرده. وی معرفی های کمی نداره اما جذاب تریناش یکی برند نیمانی بود که مدتی پیش تبلیغش رو انجام داد و حالا هم چای گلستان!

آشنایی قبلی با بهرام رادان که شد ازدواج!

ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار در سال 98 به دلیل اینکه این دو نفر در مسافرت های زیادی در کنار هم دیده شده اند در فضای مجازی پیچید. سابقا هم بسیاری از عکس های منتشر شده از این دو چهره در اینستاگرام در محیط و لوکیشن یکسان اما در زاویه های متفاوت خبر رابطه آنها را برای اهالی رسانه مشخص کرده بود.

در اخر روز سیزده بدر سال 1401 بهرام رادان و خانم مینا مختاری با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی خود این خبر را تایید کردند.

ug7u

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوبه من بهرام رادان وتحسین میکنم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها