|

نیکی نصیریان بازیگر بلبل زبون بزنگاه رو یادته؟ شده یه پا مدلینگ که خوشگلارو قورتیده!

niki nasirian shsyanews

نیکی نصیریان بازیگر سریال بزنگاه که یه کوچولوی نمکی بود حالا شده یه شاخ تمام عیار که فیس خوشگلارو قورت میده خفن!

لینک کوتاه کپی شد
20

شایانیوز- نیکی نصیریان از بازیگرای دهه هشتادیمون محسوب میشه که اگه یکم سفت میگرفت الان کم از ترلان پروانه نداشت و شاخی برای خودش تو زمینه بازیگری شده بد. حالا شاید اصلا بگین نیکی نصیریان کیه؟ قطعا سریال "بزنگاه" رو به یاد دارید که سالها پیش نشون میداد. از اون سریالا که توش رضا عطاران بود و برای ماه رمضون باهاش حال میکردیم، نه مثل حالا که تو سریالای تلویزیونی دیگه رد و نشونی از امثال آقای عطاران و مرجانه گلچین و ... نیست و اتفاقا خیلی هم دلتنگشونیم! 

اما نیکی خانوم نصیریان در این سریال که سال 87 پخش میشد نقش دختر کوچولوی رضا عطاران رو داشت که اگه یادتون باشه خیلیم بلبل زبون و باحااال بود. اما حالا خانوم کوچولو تبدیل به بانویی جذاب شده که هنوز اول جَوونیشه و خب به طبع همانند بسیاری از هم سناش تصاویر جذابی هم از خودش منتشر میکنه.

مثلا در ادامه یسری از عکسای نیکی خانوم نصیریان رو مشاهده می کنید که البته رنگ موهاش چندان به فِیس بی بیش نمیومد!

nikinasirian-photokade-com-6

Untitled

نیکی نصیریان کَل سارا و نیکارو خوابوند بَددد!

نیکی نصیریان تو بچگیش استعداد بالایی داشت چرا که مثلا برخی از بازیگران کودک هم هستند همانند سارا و نیکا فرقانی که تو بچگی بازی کردن اما انگاری استعداد درست حسابی ای در این زمینه ندارند و به خوبی نمیتونن دیالوگ و یا حرکاتی طبیعی در کار داشته باشند.

هنرمندانی همچون نیکی و ترلان پروانه این شغل تو خونشون هست اما خب بستگی داره چقدر پرورشش بدن یا کمرنگ باشن!

Untitled (2)

نیکی نصیریان تو کدوم قید و بند سِیر میکنه؟!

این هنرمند جذاب کشورمون اصلا تو قید و بند دیده شدن از طریق حاشیه و سر و صدا نیست و انگاری ترجیحش بر اینه که همینجوری دلی عکس بذاره و دیده بشه، اگرم نشد نشد!!

اما نیکی نصیریان هنوز سن و سال زیادی نداره و ممکنه حالا بعد ها سمت مواردی مثل جراحی های زیبایی بره ولی خب تا اینجای کار که نرفته و چهره نچرال خودش رو نگه داشته. خانوم بازیگر فیس زیبایی داره و با وجود اینکه هنوز زیر بیست هستش و تو اوج جَوونی و طراوت و شیطونی به سر میبره اما از فیلتر های اینستاگرامی استفاده نمیکنه. حالا چرا اینو میگیم؟ چون دیگه این روزا پیر و جوون نمیشناسه و مخصوصا خانومای این سنی از فیلتر خیلی زیاااد استفاده می کنن اما نیکی نصیریان چندان اهل این تغییرات فیک نیست و اعتماد به نفس خوبی داره!

Untitled

315692746-parsnaz-com

نیکی نصیریان بهش نمیومد ولی یه خارج نشین پولداررره!

نیکی نصیریان یه مایه دارِ به تمام معناس که از زمانی که رفته اونو دنیا داره مدام از خوش گذرونیای تنهاییش پست و استوری میذاره و کف همه رو برونده. این بازیگر که از زمان بازیگریش حسابی تو کار اروپایی کردن زندگیش و با پیرسینگای خفنش داره رو دست هر چی دهه هشتادیه میزنه، داره کارای مدلینگی هم انجام میده و سعی داره با این کاراش بتونه اونور یه شغل نون و آبدار واسه خودش دست و پا کنه.

البته نباید از طرفدارای رنگ و وارنگ این خانوم هم غافل بشیم که با یه فوتو ساده هزاران کامنت  ابراز علاقه نسبت بهش یهو پدیدار میشه!

Untitled (3)

نیکی نصیریان و روند جذاب زندگیش!

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در شهر تهرانه و تا دیپلم رو گرفت شروع کرد به کارای بازیگری و البته به واسطه آقای نصیریان بزرگ با سن کمی که داشت تونست در یکی از ماندگارترین سریال های رضا عطاران اسطوره کمدی ایران بازی کنه و همه ازش یه خاطره خوبی داشته باشن. نیکی خانوم به تازگی یه برند جدیدی از عطر رو برای خودش راه انداخته و گهگداری هم کارای مدلینگی انجام میده که خب میشه گفت به واسطه نچرال بودنش طرفدارای زیادی هم داره.

نیکی-نصیریان-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دوست عزیز مدلینگ مصدر هست. چرا میگید: فلانی مدلینگ شده. به جای اینکه خیلی راحت بگید: فلانی مدل شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها