|

نفیسه روشن بازیگر ساده قدیما حالا شده یه فرست کلاس امروزی؛ خانوم گیسش رو خرگوشی بسته!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرای مشهوریه که یا با استایلاش سوژه میشه و یا با رفتار و حواشی عجیبش اما اینبار موهای خرگوشی خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای مشهور و خوش فیس تلویزیونه که بیشتر در قاب جادویی دیدیمش نه سینما چرا که اصلا برخی از بازیگران هستند که انگاری برای بازی تو جعبه جادو به دنیا اومدن جوری که حتی اگه برن سینما هم باز انگاری یه چیزی سر جاش نیست. البته که نفیسه روشن خیلی وقته کلا از این عرصه دور شده و حالا داره از شهرتی که از قبل جمع کرده برای شغل دیگه ای استفاده میکنه اما انگاری چندان جواب نداده! نفیسه روشن در حال حاضر مدیریت سالنی بزرگ در شمال ایران رو بر عهده داره و انواع و اقسام خدمات زیبایی برای خانومارو ارائه میده.

نفیسه روشن تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته و البته رابطه ای عاشقانه با نفر دوم که خودش شفاااف و راحت بیانش میکرد اما دست آخر هیچوقت آقارو معرفی نکرد. اما نفیسه روشن با وجود اینکه اصلا سن و سال کمی نداره ولی همچنان مادر نشده و ظاهرا علاقه ای هم به این موضوع نداره. ولی جالبه که خودش روحیه ای بسیار بچگانه داره که خب این موضوع رو راحت میشه از مدل رفتار و مدل استایلش فهمید.

مثلا در ادامه نمونه ای از اون رو مشاهده می کنید که خانوم خانوما موهاشون رو خرگوشی بستن و با شال عکسم گرفتن برای انتشار! 

نفیسه+روشن

نفیسه روشن بین بازیگرای خانوم مثل آفتاب پرست میمونه!

البته که این تنها استایل کوچول موچول از نفیسه خانوم روشن نبود و کلا این بازیگر علاقه وافری به رنگی پنگی پوشیدن داره. تو دنیا میلیون ها سلیقه وجود داره که خب این یه چیز ذاتیه و پنج انگشت شکل هم نیستن. پس اگه نفیسه روشن یا هر کس دیگه ای سلیقش با ما فرق داره دلیل بر بد بودن نیست اما یکسری قوانین و یا شاید هم هنجارها در هر کشوری وارد ذهن مردمش شده که اگه مخالف با اون موارد کسی پیش بره شاید چندان جالب به نظر نرسه!

به همین جهت مثلا نفیسه روشون که دوست داره زیادی رنگی باشه و مثلا شلوار براق بپوشه و یا مانتوهای خیلی گل گلی و حتی شلوار  منگولی بپوشه خب قطعا خیلیا مسخرش میکنن اما چه بخوایم و چه نخوایم این سبک علاقه نفیسه خانومه!

nafisehroshan-vaghtesobh

خانوم برا دیده شدن انقدر ناجور نپوش!! لطفاااا

از دیگر دلایلی که خانومای بازیگر انقدر متفاوت میپوشن روحیه بازیگر شدنست که انگاری فکر میکنن چون بازیگرن پس بااااید متفاوت بپوشن و حتی عجیب، در غیر این صورت از قافله عقب موندن! فقط قسمت عجیبش اینجاست که چجوری همه همممشون تا قبل از بازیگری عادی استایل میزنن و به محض اینکه تو یه فیل و سریال دیده میشن یهو علاقمند به این سبکا میشن!!

نفیسه روشن علاوه بر مواردی که گفتیم گهکاهی هم نامتعارف میپوشه که خب مشخصه تاثیر خوبیم در جلب توجه داشته!

Untitled

نفیسه خانوم روشن با یک مونوکروم سرخابی پیش آقای 6 صبح!

نفیسه روشن گویا خیلی تو بیزینس جدیدش موفق نبوده و اونجور که باید و شاید نتونست از پس کار بربیاد و مشتری جذب کنه حالا خانوم برای اینکه بتونه تو کارش موفق بشه و کسب و کارش رو توسعه بده مشاور کسب و کار و بیزینس انتخاب کرده و با یه آفایی که خودش رو آقای 6 صبح معرفی کرده و شعارشم اینه که "هایلایت معجزه ۶صبح رو ببین" جلسه گذاشته البته که به نظر این جلسه و این دیدار بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و طرفین بر سر دیده شدن تفاهم کردن!

256

یه سورپرایز چشمگیر واسه نفیسه خانوم روشن! از جیب خودش؟!

اما نفیسه روشن یک دهه شصتی است که البته اوایل این دهه به دنیا اومده و سن کمی نداره. به تازگی روز تولد این بازی زن بود به همین جهت دوستانی که در کلینیک کار میکنند و همراهانش برای وی تولد گرفتن و سورپرایزش کردن. نفیسه روشن به تازگی ویدیوی این حرکت رو منتشر کرد که در آن موهای بلند و باز خانوم بازیگر و چهره نچرال و زیبایی که داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت اما خب برخی هم شلوار گل گلی خانوم بازیگر رو مسخره کردن و نظراتی منفی دادند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها