|

استایل ضایعی که نوید محمدزاده واسه فرشته خرید فَک چَسبون؛ جلل الخالق سایه چشمو!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی که دیگه واسه خودش شده بازیگری شاخ تو ایران، یه مدلایی لباس میپوشه و آرایش میکنه که برای نوید هم این مراحل قفله!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب میدونیم که دیگه یه یکسالی میشه که نوید محمدزاده با فرشته حسینی ازدواج کرده و هر دوشون هم در حال حاضر از بازیگرای بسیار مشهور اما در عین حال بسیار حاشیه دار می باشند. نوید محمدزاده تا پیش از ازدواجش هوادارای خیلی بیشتری داشت اما درست بعد از پیوستن به جرگه متاهلین از اونجایی که تغییر روند داد در رفتار حرفه ای و عمومیش، خب بسیاری از مخاطبین دیگه جناب بازیگر رو دوست نداشتند و ایشون رو حالا فردی بسیار مغرور که فقط به نفع خودش و زنش حرف میزنه و عمل میکنه میشناسن!

البته که نوید خان تو حیطه کاریش یعنی سینما و بازی و درآوردن کاراکترا خیلیم خفنه اما انگاری شهرت برای بعضیا کمی تا قسمتی چالشیه و وقتی واردش میشن دیگه یادشون میره کی و چی بودن و البته اینکه گرایش خیلی شدیدی نسبت به خاااص بودن پیدا می کنند!

اما از نوید که بگذریم و برسیم به فرشته حسینی باید بگیم که ایشون هم از وقتی با آقای بازیگر میپرن و زیر یه سقف زندگی میکنن شباهتی بسیار زیاد به نوید پیدا کردن که در ادامه مشاهده می کنید. البته عکسی که قراره ببینین از لحاظ ظاهری شبیه نیست بلکه از لحاظ باطن و اینکه انقدر میخواد خاص دیده بشه کُپ نویده!!

fereshtehosseini_

5f30e39b98612

ماچ و موچ نوید محمدزاده در هررر شرایط!

حالا از این ها که بگذریم چند ماه پیش نوید محمدزاده و فرشته حسینی با زدن یه حرکت تو جشنواره کن کلی حاشیه سازی کردن به طوری که انگار همه حواس هارو به سمت خودشون پرت کردن! در همین راستا هم کاربران و هم خیلی های دیگر انتقاداتی داشتند که در همان کن به گوش نوید محمدزاده رسید و در یکی از مصاحبه ها دلیل این کارش را عنوان کرد که :زنمه دوست دارم ماچش کنم، همیشه ماچش میکنم و...!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده را شاید بتوان تنها زوجی نام برد که خیلی از خط قرمز هارو زیر پا گذاشتن به همین جهت فرشته خانوم هم در جهت تاکید این موضوع در صفحه اینستاگرامش استوری هایی از چند بوسه منتشر کرد که قابل انتشار نیست.

_fereshtehosseini_1653563648

اما در ادامه توضیحات نوید محمدزاده رو در اینباره مشاهده می کنید.

فرشته حسینی کِی انقدر فرازمینی شد؟!

خب همونطور که گفتیم و خودتونم قطعا میدونید، فرشته حسینی یه دختر افغانستانی هستش که اصالت ایرانی نداره اما در ایران خیلی ساله زندگی میکنه و در اینجا نیز پیشرفت داشته. فرشته حسینی ابتدا با ظاهر افغانستانی دیده میشد اما به مرور ایرانی شد و حالا حتی از ایرانی ها هم جلو زده و شده عجیب پوش!

مثلا فرشته حسینی تصاویری که با پوشش نامناسب باشن زیاد داره و این طور که مشخصه برای خودش یا همسرش این موارد چندان مهم نیست!

فرشته+حسینی

بیوگرافی جالب فرشته حسینی 

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

فرشته-حسینی-و-برادران-محمودی

کارگری تو بچگی

در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

بازگشت به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند.

frsh-navid-photokade-com-2

مدتی افسرده بودم

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود ندارد.

در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

fereshtehosseini-photokade-com-3

frsh-navid-photokade-com-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کیمیاسنایی ارسالی در

    خدایی من موندم این فرشته چی داره که نوید رفته باهاش ازدواج کرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی