|

مریم معصومی چه پول ریزون استایل زده؛ لاکچری بازی خانوم با خوشمزه جات باحااال!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای خوش چهره ای هستش که مایه تیله زیاد داره به همسن علت معمولا تیپای جذابی میزنه اما اینبار جذاب تررر!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای جذاب و خوش فیس سینما و تلویزیونه که البته خانوم خانومارو چندان بر روی پرده نقره ای ندیدم و بیشتر تو همون جعبه جادویی ایفا نقش داشته. اما از خوبیای مریم معصومی اینه که تا به حال با کارنامه کوچکی که در این عرصه داره نشون داده به خوبی هم میتونه کاراکترای طنز رو بازی کنه و هم کاراکترای جدی! که خب میدونیم این خودش به نوعی استعداده که شاید هر بازیگری نداشته باشه اما مریم معصومی اون رو دارااااست! مریم معصومی مدتی میشه که از این عرصه دوری کرده که دلیل و چراش مشخش نیست اما خودش مستقیما اعلام کرد که چندان خوشحال نیست از ورود به بازیگری و اگه برگرده عقب انتخابش نمیکنه!

مریم معصومی بین بازیگرای خانوم که دیگه یاد گرفتن هرچی دستشون اومد رو به اسم خاص بودن بزنن و بپوشن نیست، بلکه همیشه و در هر کجا که باشه حتی عادی ترین استایلاشم جذاب و فکر شدست! مریم خانوم از اون مدل سیس بگیراست که البته شرایط مالی بسیار مرفهی هم داره و بچه مایست!

اما در ادامه میخوایم یه سیس نیمرخ از خانوم خانوما ببینیم که لپاشون حسابی زده بیرون و از رنگی جیغ و قناری طور استفاده کردن و مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفتن!

مریم+معصومی (1)

استایلای پول ریزون مریم معصومی که هرررکسی نمیتونه بخَردش!!!

خب قطعا وقتی پول باشه شما میتونی هر چیزی رو بخری و حتی اگه سلیقه هم نداشته باشی از یه استایلیست کمک بگیری! پس چهره هایی همانند مریم خانوم معصومی که پولدارن و هی فرت و فرت پشت بند هم لباس و استایل عوض میکنن کار شاقی نمیکنن، مگه اینکه خاص پسند باشی همچون نوید خان محمدزاده.

مثلا همین چند وقت پیش مریم معصومی تصویری از خودش منترش کرد که یه تیپ لاکچری و در عین  حال جذاب داشت. البته داشتن اندام و هیکل خوب هم تاثیر بسیار زیادی داره که مریم معصومی اون روهم داراست!

unknown

مریم معصومی می خواد بشه نور معصومی!

گفتیم که مریم خانوم یه جورایی فاز تو فاز شده و زده تو خط عرفان و حالا هم گفته آرزو داره اسمش رو عوض کنه! اما خانوم معصومی دوست داره اسمش چی باشه؟

مریم معصومی تو پستی نوشت: وقتی خیلی کوچیک بودم فک میکردم بزرگ که بشم میتونم همه چیو درست کنم، حتی مثلا آدمای بدٌ...اما بزرگ که شدم فهمیدم فقط خودتی که میتونی هی مهربون باشی هی صادق باشی هی خیر برسونی.. فهمیدم باید بی توقع همه این کارارو بکنی... و یه روز یه جایی حتماااا خدا برات بهترین نور رو میفرسته.... میدونستید اگه میشد اسممو عوض کنم میذاشتم .. نور...
صدام کنید.. نور...

unknown_304884116_1286096982215836_7248635700629250469_n

مریم معصومی دنیا دو روزه رو قشنگ اجرا کرده!

مریم معصومی از اون دسته بازیگراییه که به محض کنار گذاشتن حرفه اصلیش، تو زمینه های دیگه مثل مدلینگ میکاپ و لباس شدن شروع به فعالیت کرد. مریم خانوم به دلیل داشتن بیس چهره و استایل خوب، گویا پیشنهادهای راه و بیراه زیادی برای تبلیغات در فضای مجازی داره که عکس ها و تبلیغای متنوعش هم دال بر همین موضوعه.

خانوم بازیگر علاوه بر اینکه حسابی به پوست و ظاهر خودش میرسه، یه پا ورزشکار هم هست و با انتشار پستای انگیزشی سعی داره طرفداراش رو هم به همین راه بیاره. خلاصه که مریم خانوم اصلا بیکار نیست و هر روز با یه اتفاق یا یه تبلیغ تازه در حال ترکوندن فضای مجازیه.

Untitled

gg

مریم معصومی خودشو مارو کشت با خوشمزه‌ی سررردش!

مریم معصومی همش در حال خودنمایی و نشون دادن لاکچری بازیاشه. این بازیگر مدتهاست که این مدلی شده و دیگه راحت و بی آلایش با کاربر برخورد نمیکنه و همش سعی داره تا خیلی لوکس و پولداری دیده بشه.

مریم معصومی که از کافه باز های قهاره، اینبار به کافه ای دیگر رفت و از خوشمزه خنکی که سفارش داده یه سه تایی عکس گرفت و گذاشت! انگاری برای نشون دادن این نوشیدنی تنها یک عکس کافی نبود و خانوم خانوما هی تاکید کردن!!

YY

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها