|

تیپ فشرده "مینا وحید" وقتی تو مووود انتظاره؛ خانوم یه دورانی کلاً شطرنجی لازم بود!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر پرحاشیه سینما که این روزا با تریپ اومدنش کل اینستا رو آتیشی کرده، اخیرا از نظرش نسبت به سریال افرا پرده برداشت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مینا وحید بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که البته کل هم تو این چند سال واسه خودش حاشیه ساخته و از این رو به شهرت بیشتری نسبت به قبل دست یافته. مینا وحید اولین بار با بازی در فیلم "دوران عاشقی" که همبازی شهاب حسینی در اون فیلم بود تونست به چشم تعداد بی شماری از  اهالی سینما خوش بیاد و پس از اون راهش برای بازی در پروژه های فیلمبرداری دیگه باز شد. مینا وحید نه تنها در بازیگری بلکه در ظاهر و استایلش هم فوق العاده کاریزماتیکه و آینده ای درخشان برای او پیش بینی میشه.

اما چند وقت پیش مینا خانوم عکسی در ماشینش منتشر کرده بود که او رو در وضعیت نابسامانی نشون میداد. این بازیگر که پارسال در همچین موقع هایی مشغول به تصویر کشیدن نقشی متفاوت در سریال افرا بود، یک سال پس از اتمام این سریال که البته خیلی هم به دل مخاطبانش نشسته بود، با انتشار یه استوری از نحوه فیلمبرداری وعدم برنامه ریزی کارگردان گلایه کرد. اما چیزی که در این تصویر خیلی به چشم میاد پوست نافرم و عجیب غریب این بازیگره که کلی از کاربرا رو شوکه کرد و از اونجایی که خانوم خانوما عادت داره تو فوتوهای خفنش از آرایش زیاد استفاده کنه، گویا اینجا یهویی از دستش دررفته!

df

ژیگولاسیونِ مینا وحید با تیپای اروپاییش که همه شطرنجی لازمن!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه کمی به شهرت رسید و دیده شد به ناگهان رویه اش رو تغییر داد و یه جوری تیپ میزد که اگه ببینینش رسما فکتون میفته زمین.

از اونجایی که مینا خانوم با کلی آرا ویرا حالا داره تو اینستا حسابی پیجشو میترکونه بعضی اوقات با ظاهرهایی از خودش رونمایی میکنه که انگرای اصلا ایران نیست و تو اروپا رفته فشن شو! مینا خانوم چندی پیش با یه تیپ خیلی اونوری پسند رفته بود برای دریافت جایزه ای که برای یکی از فیلم هاش بود تو لس آنجلس با تریپش کلی ترکوند!

0926

gf

g

خراب کاریِ مینا وحید با حال شنگولش وسط کنسرت!

اما اگه بخوایم یکم از حاشیه های مینا وحید براتون بگیم بی تردید یکی از مهمتریناشون رفتن این خانوم بازیگر به کنسرت زمستون پارسال بود که به قدری حال و هوای عجیبش تو اینستا وایرال شد که حد و حصر نداره و حتی در خیلی از سایت ها بر این باور بودن که خانوم بازیگر قراره ممنوع الکار بشه.

قضیه از این قرار بود که مینا وحید تو کنسرت ماکان بند وقتی امیر مقاره او رو به عنوان مهمون معرفی میکنه با یه ظاهر نامناسب میپره روی استیج و یه جوری بالا پایین میشه و ادا اصول درمیاره که اگه ببینینش قطعا متوجه میشین کلا خانوم حالی به هولی بوده و همچین حال مناسبی نداره!

ff

این موضوع تا اونجایی پیش میره که طرفدارای مینا خانوم دوست دارن از وضعیت تفریحات معمول او سر دربیارن و با سیگار کشیدن بحث رو باز میکنن که متوجه میشن خانوم خانوما کلا تو هیچ جا تو حال خودش نیست و یه جوری با آب و تاب قضیه سیگار کشیدنش رو میگه که همه شوک میشن.

کمی بیشتر با مینا وحید!

مینا وحید متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشته و همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست.

او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است. او به واسطه حرفه ای بودن در کارش تونسته در طی این سال ها در سریال های موفقی همچون "افرا"، "برف بی صدا می بارد" و "جزیره" بازی کرده و شهرت بیشتری نسبت به قبل کسب کرده.

r

kk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها