|

وقتی "فاطمه گودرزی" یه مانتو ابر و بادی تنیده چین واچین؛ خانوم شده یه پا بلاگررر!

fatemeh goodarzi shayanews

فاطمه گودرزی بازیگر محبوب که این روزا با استایلای خفنش اینستا رو ترکونده، با یه تیپ بادی تشریف آوردن جلو دوربینا رو همه رو گذاشتن تو کف!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فاطمه گودرزی بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپ برداشتنای خفنش داره حسابی تو اینستا میترکونه. فاطمه گودرزی علاوه بر اینکه یه بازیگر فوق العاده حرفه ای و دوست داشتنیه و طرفدارای زیادی تونسته در طی سال های فعالیتش برای خودش دست و پا کنه، به تازگی حسابی افتاده رو دور اینستابازی و مدام با انجام کارهای مدلینگی سعی داره از بقیه خفنای این کار عقب نمونه. درواقع بخش زیادی از کار فاطمه گودرزی در این اواخر مشغول تبلیغ برندهای مختلف شده که البته کلی هم طرفدار پیدا کرده.

فاطمه خانوم این اواخر تو پیجش با کلی تیپ های جدید از خودش رونمایی میکنه و البته بعضی هاش هم با چنان پارچه و فرمی دوخته شده که رسما تمام تصورات شما رو درباره مدل شدن کنار میذاره. چند وقت پیش این بازیگر خوش استایل با تیپی در کنار دختر خانومش یعنی آوا گنجی در مقابل دوربین ها ظاهر شد که اگه ببینینش قطعا میمونین که ایشون چرا این مدلی تیپ زده؟!!

خانوم با یه مانتو ابر و بادی که فوق العاده هم گشاده و لایه لایه شده ژست خندان اومده کنار دخترش خیلی شیک و مجلسی و یه جوری فاطمه گودرزی تو این استایل بزرگ تر از سایز واقعیش  به نظر میرسه که انگاری خانوم خانوما رو باد کردن!

f

فاطمه گودرزی با یه میکاپ ساده هفتصد سال جوون تر میشه!

فاطمه گودرزی با دختر خانومش یعنی آوا گنجی و آقا پسرش یعنی آقا پویان گنجی یه زندگی درست و حسابی و شیک و پیک ساخته که باعث شده این دو فرزندش همیشه ازش تعریف کنن و در کمال ارامش کنار مادر باشن.

اما در این میون فاطمه خانوم که تو مرز شصت سال قرار داره یه جوری به خودش میرسه و فضای مجازی و حقیقی رو با چیتان پیتاناش زیر و رو کرده که حد و حصر نداره و در طی همین تغییرات خانوم بازیگر در برنامه شام ایرانی با یه میکاپ ملیح و ساده عین دختر جوونای دهه هفتادی به نظر میرسید که واسه خیلیا جای تعجب داره.

hh

وقتی فاطمه گودرزی کف همه تبلیغات رو درمیاره!

فاطمه گودرزی از اون دسته بازیگراییه که پس از اینکه تو حوزه بازیگری یکم کمرنگ شد زد تو حوزه تبلیغات راه و بیراه و داره از هر شهرت و محبوبیتش نهایت استفاده رو برای ترکوندن اینستا میکنه. این موضوع نه تنها باعث شده که خانوما اسمش رو همچنان سر زبونا بندازه، بلکه با فازای خفنی هم که میگیره یه سبک استایل فوق العاده واسه خانومای همسن و سال خودش به میون آورده.

البته اصلا فکر نکنین که خانوم خانوما با برندهای کوچکی که چندان مطرح نیستن هم شهرتش رو به خطر میندازه، بلکه با استایلای خاص و تو دل بروش سعی داره از همه دنیا جلو بزنه و مدلای اینور و اونور آبی روبذاره تو جیب بغلش!

Untitled

gg

کمی بیشتر با فاطمه گودرزی!

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است. این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است. فاطمه گودرزی از سال 1341 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذرانده است.

htyh

href

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها