|

وقتی دیبا زاهدی یه چی رو کرد ماقبلِ نهنگ آبی؛ خانوم بازیگر کلی فیس رو تغییر داد!

diba zahedi shayanews

دیبا زاهدی که با بازی در نهنگ آبی خودش رو بیش از پیش نشون داد و کلی عکسای جورواجور ازش اومد بیرون حالا تصویری عهد بوقی ازش ببینیم ولی جذاب!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیبا زاهدی که دیگه از بازیگرای جَوون و جذاب سینما و تلویزیونه تصاویر بسیار زیادی از خود برای هواداران و فناش به اشتراک میذاره. دیبا زاهدی رو شاید به اسم نشناسید اما قطعا اگه از بیننده های سریال "آقازاده" و یا حتی "نهنگ آبی" بوده باشید خانوم خانومارو به یاد میارید! دیبا زاهدی از هنرمندای خوش فِیس و خوش استعدادیه که راهش رو درست انتخاب کرده و از وقتی که اومده تو این عرصه تونست خیلی زود خودش رو ثابت و البته مشهور و محبوب کنه.

البته که دیبا زاهدی ابتدای ورودش هم با سینما بود و کلا خانوم بازیگر سختیه تلویزیون رو چندان نچشید و با بازی در فیلم "پنج ستاره" در نقش دختری ساده و مظلوم خودش رو تو دل مخاطب جا کرد. دیبا زاهدی چندان  اهل حاشیه سازی نیست و همانند برخی مثل شادی مختاری هم با یک بازی مغرور و خودشیفته نشد که خب این خودش یه نکته مثبته برای بازیگر، اونم بازیگرای این دوره زمونه که با پارتی و عشوه و هزار قلم آرایش و عکس بهشون نقش داده میشه و فکر میکنن قله فتح کردن!!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود خووووده دیبا زاهدی باید بگیم که خانوم بازیگر یه دختر دهه شصتیه که البته بهش نمیاد و فیسی نی نی تر از اونچه که هست داره! اما در ادامه تصویری با استایل دانشجویی وی مشاهده می کندی که در نوع جالب بود و از دید برخی کاربران از اون دسته دانشجو های شیطون دانشگاه بوده!!

Untitled

مدلینگ بازیِ دیبا زاهدی وقتی زیادی خوشگل و خوووشتیپه!

دیبا زاهدی گهگاهی هم تصاویری مدلینگ طور از خود منتشر می کند جوری که گویی ایشون در ایران نیستند و قلب اروپا زندگی می کنند.

خانوم بازیگر حالا که به لطف عمل های زیبایی به چهره ای زیبا رسیده اند فعالیت خود را در بازیگری محدود نکردن اما خب نکته عجیبش اینجاست که چرا مثل خیلی از همکاراش به سمت تبلیغات و درآمد از این طریق کشیده نشده چرا که این روزا میدونید که هر کی اندازه سر سوزن هم مشهور شده باشه با سرعت تمام میره سمت تبلیغ گرفتن چه برسه بازیگری مشهور!

165760386970b0

Untitled

ناگفته نمونه میدونیم که دیگه این روزا تا تقی به توقی میخوره و خانوم و یا آقایی خوشتیپ از آب درمیاد سریعا میشه مدل و مدلینگ که خب چندان جالب نیست تا به این حد همه و همه بشن این کاره!

البته که خیلی از خانوما هم هستند همانند بهاره رهنما که فاز خوشتیپی دارن در صورتی که هیچ آیتمی از جمله اندام و چهره خاصی برای اینکار ندارند!

بهاره+رهنما

بیوگرافی جالب دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در روز 7 آذر سال 1368 در شهر تهران متولد شده است. میزان تحصیلات دیبا زاهدی: خانوم خانوما فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد می باشد. دوره بازیگری خود را نزد مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان و هم چنین کلاس های استاد حمید سمندریان گذرانده است.

اولین حضور او در سینما و هم چنین آغاز فعالیت هنری اش در سال 92 با بازی در فیلم سینمای پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشار زاده بوده است. این بازیگر جوان در این فیلم با بازیگران بسیااار جذابی همچون شهاب حسینی و شیرین بینا و سحر قریشی و ... همبازی بود.

 

تلویزیون رو دوست نداره چون ...

من هیچ گاردی درباره بازی در تلویزیون ندارم اما اتفاقی که در تلویزیون میوفتد، دیده شدن در حد خیلی وسیع تر از سینما و تئاتر است که اصلا دوست ندارم.

دوست ندارم روند مشهور شدنم در زمان کوتاهی اتفاق بیافتد میخواهم با رزومه قابل توجهی بتوانم مشهور شوم و در این عرصه جا بیفتم.

3-69

ازدواج خانوم خانوما

دیبا زاهدی همانند بسیاری از خانوم های بازیگر جوات در سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. دلیل این مجردی ها احتمالا سخت گیر شدن بانوان می باشد و یا به دلیل شغلی که دارند پیشنهاد ازدواج کم است و یا در مرحله آخر اینکه خود شخصی ترجیحش بر اینه که مجرد بمونه و راحتی بیشتری داشته باشه!

unknown_290517761_477874524103994_573272629913376592_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی