|

وقتی تریپ مینا دلشاد تو کافه با همه فرق داره؛ بازیگر ساده ستایش چه زود عوض شد!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش می باشد که این روزا در اینستاگرام همچون آفتاب پرست رنگ و رخ عوض میکنه و کاملا متفاوت از نقش دیده میشه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مینا دلشاد از بازیگرای کمی تا قسمتی مشهور سینما و تلویزیونه که در چند سریالی ایفای نقش داشته اما خب چون تو همشونم چندان کاراکتر اصلی نبوده و تنها چند قسمتی ایفای نقش کرده، هنوز به جرگه هنرمندای خیلی مشهور جوین نشده!! مینا دلشاد رو اگه بخوایم یادتون بیاریم باید به سریال "ستایش" اشاره کنیم که نقش همسر حمید آقا راننده پری سیمارو داشت و با لهجه جذابش خیلی از مخاطبین رو طرفدار خودش کرد. 

البته که مینا خانوم دلشاد در سریال دیگری همچون "ماه و پلنگ" نیز ایفای نقش داشته که اتفاقا در این کار هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. مینا خانوم اما بر خلاف اینکه در کار و عرصه بازیگری کمرنگه، تو صفحه اینستاگرامش به شدت پررنگه و عکس و فیلم هایی بسیااار متفاوت از اونچه که ازش دیدم منتشر میکنه. 

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانوم خانوما همراه با رفیق جانشون هتسند و با دو کیلو فیلتر و یه نیسان آرایش نیز می باشند.

مینا دلشاد اگه اینجوری جلو حمید آقای ستایش میچرخید ول نمیشد!!!

البته که مینا دلشاد اولین بازیگری نیست که چنین راهی رو داره پیش میره و بسیری از خانومای بازیگر دیگر نیز هستند که با زیادی ترند شدن اینستاگرام و فیلترای جورواجورش چنین شدند و ظاهرا این اپ جذاب اعتماد به نفس رو از خیلی از بانوان گرفته.

ولی چیزی که مشخصه اینه که استفاده از فیلتر و میکاپ انگاری همانند اعتیاد میمونه و شخص رو تا جایی پیش میبره که دیگه بدون اون موارد حس خوبی نسبت به خودش نداره. نمونه بارزش هم خانوم مینا دلشاد هستند که نه تنها استوریاشون این مدلیه بلکه تمام پستاشون به این روال جلو میره!

ناگفته نمونه که میان تیتری که مشاهده کردید کامنت بسیاری از کاربران بود که به شوخی نوشته بودند اگه این مدلی پیش حمید آقا میچرخیدی ولی نمیکرد بره دنبال پری سیما!!

وقتی مینا وحید از روی اعضای بدنش میخواد نشون بده مااایه دار هستن!

خانوم بازیگر اهل ورزش هستند و مشخصه از خانواده ای پولدار اومدن. مینا دلشاد گهکاهی استوری و یا ویدیوهایی کوتاه منتشر میکنه که همیشه ام از قسمت پاهاش بر روی دستگاه میگیره تا هم نشون بده ورزش میکنه و هم جلب توجهی ریز بشه.

از طرفی هم خانوم خانوما با هشتگی که بر روی ویدیو زدن نشون میده که در خونه این حرکتارو میرن و احتمالا این هم نشونه ای دیگه برای نشون دادن مایه دار بودن او و خانوادش هستش!!

Miha-Delshad-6

وقتی فِیس مینا دلشاد آرایشو میخوره و خانومو از این رو به اون رو میکنه!

البته درسته که مینا دلشاد در تصاویر اینستاییش آرایش های بسیار غلیظی میکنه و فیگور هایی داره که باعث تغییر چهرش میشه اما برخی از خانوما هم هستند که با آرایش هایی که همه انجام میدن چهرشون خیلی با فیس نچرالشون متفاوت میشه و مینا دلشاد نیز یکی از همین چهره هاست.

اما با توجه به اینکه این روزا خیلی از خانومای بازیگر جَوونمون تنها با کمی شهرت و بازیگری فورا میرن تو اینستا جهت جذب فالوور و شهرت بیشتر عکس هایی عجیب منتشر میکنند، مینا دلشاد نیز چنین است برخی از سکانس هایی که بازی کرده رو هم به اشتراک گذاشته تا کاربر به راحتی ایشون رو بشناسه.

دلشاد-3

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

287

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها