|

هفتاد قلم آرایش نیوشا ضیغمی با این مدددل گیس سرشو از تنش جدایید؛ خونس یا قصر!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگراییه که قر و فرش به شدت زیاده حتی وقتی میخواد در رابطه با غم و اندوهی صحبت کنه باز آرایش عروس طورشو عمرا فراموش کنه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو امکان نداره نشناسید چرا که خانوم بازیگر سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و در فیلم و سریال های بسیاری هم ایفای نقش داشته. از نظر برخی از کاربران نیوشا ضیغمی هنرمندی بی هنر است که تنها علاااقمنده تا یه دیالوگی گفته باشه و به هیچ وجه اهل ریسک و چالش در نقش نیس! حالا؟ چون مثلا تا به حال دیدین که نیوشا ضیغمی کاراکتری متفاوت بازی کنه و مثلا با گریمی بد ریخت و یا نقشی خاص دیده بشه؟ خیر! خانوم خانوما در هر کجا که به عنوان بازیگر حضور داشند همیشه نقشی بهشون داده شده که مثلا یه دختر خیلی خوشگله و یسری هم عاشقشن و خلاصه حاضر نیست از خوشگلیش بگذره و یا نقشی بیریخت داشته باشه!

نیوشا ضیغمی سالهاست که به این دلایل داره از کاربران حرف میخوره که مثلا آره تو فقط دنبال آرایشی و همیشه فِیست غلیظه و موهات همیشه عین عروسا درست شدست و این حرفا! از نیوشا خانوم در دنیای مجازی تصاویر بسیار زیادی وجود داره اما یک هزارمشم تو پیج خودش نیست و در این اپ اونچنان فعالیت خاصی نمیکنه اما در عوض فیلم و عکساییه که از خانوم خانوما تو جاهای مختلف پخش میشه! 

اما در ادامه میخوایم تصویری جدید از وی ببینیم که همراه با دخترشه و مثلا با سیاه سفید عکس خواسته بار غم بهش اضافه کنه در صورتی که بازم مورد عنایت کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت!!!

unknown_310967663_139104622193940_3032674771636037974_n

نظر زشت و زننده برخی کاربرا درمورد لنا دختر نیوشا ضیغمی!

البته که نیوشا ضیغمی تنها مدتیه که داره از دخترش عکسای زیادی میذاره و تا هنین چند ماه پیش هیچ جوره حاضر نبود از وروجکش عکسی بذاره که خب دلیلشم چی بود خدا داند! اما اون موقع ها برخی از کاربران که چندان زبان خوبی ندارن و تند و تیز صحبت میکنند بر این نظر بوند که چون نیوشا ضیغمی چهرش به مادر پدرش رفته و خب مامی جان هم کوهی از عمل زیبایی هستند اما دخترشون خیر، به همین علت لنا خانوم چهره زیبایی نداره و نیوشا هم زیاد ازش عکسی نمیذاره که این صحبتا به دور از انسانیته که در رابطه با یه بچه اینجوری حرف زده بشه!

میدونیم که یکسری افراد در فضای مجازی هستند که قطعا خودشون هزاران مشکل ظاهر و باطنی دارن اما تا تقی به توقی میخوره از همه جا و همه کس ایراد میگیرن! 

عکس-های-لنا-دختر-نیوشا

نیوشا-ضیغمی-و-دخترش

استفاده عجیب انوم بازیگر از دخترش واسه دیده شدن خودششش!

خب همه اینارو گفتیم، از طرفی نیوشا ضیغمی هم حالا استفاده درستی از دخترش نمیبره! یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر گهگاهی حتی از لنا کوچولو هم استفاده میکنه که خودش بره تو حاشیه و دیده شدن.

مدتی پیش ویدیویی از لنا پولادخان همراه با مادرش منتشر شد که لنا خانوم رفته بودن سرویس بهداشتی ایرانی و از اونجایی که خیلی زیادی لاکچری هستند انگاری بچه تا حالا سرویس ایرانی ندیده بوده و همیشه از مدل فرنگیش استفاده می کرده به همین جهت ترسیده بوده و حسابی زده بود زیر گریه!

خب حالا این هیچی! چون قطعا اون بچه تقصیری نداره و تو هر محیطی که بزرگ بشه همینجوری به همون مدل زندگی هم عادت میکنه اما سوال اینجاست که چرا نیوشا ضیغمی از این شرایط استفاده کرده و هِییی از بچه میپرسه چیشده تا فیلمبردار عزیز قشنگ بگیره که بچه از چی ناراحته!! 

همین شد تا خیلی از کاربران صداشون دربیاد که بچه های مردم دغدغشون چیه و بچه تو ...!

برخی هم به این موضوع اشاره کردند که خب باشه فهمیدیم شما فقط فرنگی میرین و لنا حتی نمیدونه ایرانی چیه!

مایه داری نیوشا ضیغمی که زیر سایه آقاشون سر  به فلک کشید!

شاید تصور کنین که نیوشا ضیغمی این همه پول و مال و منال رو صدقه سر تلاشای خودش داره، بلکه هم اینطور باشه. اما این وسط نباید از خفن بودن وضع و اوضاع همسر نیوشا خانوم غافل شد. آقای آرش پولاد خان همونطور که از اسمش معلومه یه خان درجه یکه و با تجارت نقره زندگی خانومو رسما طلاکوب کرده و نیوشا ضیغمی هم راه و بیراه با کلی فیس و افاده پُز خوشبختیش رو که با همین پولا به دست اومده، به کاربرای فضای مجازی میده!

q

1642023694-parsnaz-com

نیوشا ضیغمی غول تبلیغات نامنظم!

نیوشا ضیغمی که در تبلیغات عجیب، یَد طولایی داره اینبار ابروهای خود را به دست یک سالن خدمات زیبایی سپرد و مثل بنننز ازشون تعریف و تمجید کرد! خب قطعا وقتیم چنین خانومی که اهل اینجور کارهاست از چیزی تعریف میکنه خیلی ها به سمت اون سالن میرن و اعتماد میکنن. در ادامه ویدیویی که از نیوشا ضیغمی منتشر شده را مشاهده می کنید.

اما این تغییر نیوشا ضیغمی باعث شد تا چهره ای را از اون حالت ظریف و زیبا دربیاورد و بیشتر ترسناک بشه! وی با ابروهایی بسیار پهن و غلیظ عکسی منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران خوش نیومد!

dfcd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها