|

چهره سوپر جذاب "آزاده صمدی" بعد عمل بینی خوشگلارو پکوند؛ هِی بابا خفن چه ورزش لاکچری!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی از بازیگرای مشهوریه که با ظاهرشم حسابی مشهوره و اینبار عکس خانوم با یه سیس و آرایش مجهول الحال مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده صمدی از دسته هنرمندان محبوب و باحال ایرانیه که استعداد خوبی در این عرصه داره و ثابت کرده که میتونه و توانایی این حرکت رو داره که در کاراکترای مختلف با گریمای مختلف به راحتی بازی کنه و نقش رو به خوبی از آب دراره. مثلا آزاده صمدی رو در فیلم "سیزده" به یاد دارید که نقشی کاملا جدی و البته خشن داشت! و یا مثلا سریال "دیوار به دیوار" که یه کار طنز بود و آزاده خانوم تو جذاب ترین حالتش بازی کرد و نشون داد این مدلیم میتونه باشه! شاید هم فیلم و کاراکتر خیلی خشن "پنجاه کیلو آلبالو" که خانوم خانوما ظاهر و گریم و لحن و رفتاری بسیار متفاوت داشت و بازم ثابت کرد این مدلیم بهش میاد! و ....

برخی از بازیگران هستند همانند نیوشا ضیغمی که در بیشتر مواقع و نقش ها تو یه حیطه دیده میشن فقط اسم فیلم و دیالوگ براشون تغییر میکنه اما آزاده صمدی که یه تئاتر باز حرفه ای نیز هست، تو چند سال اخیر در قامت یک بازیگر به خوبی دیده شده است!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به ظاهر و شخصیت آزاده خانوم باید بگیم که ایشون از خاص های جامعه هستند و سبکشون رو در استایلشون کاملا واضح نشون میدن. مثلا در ادامه نمونه ای بارز از علایق این بزیگر خفن سینما رو مشاهده می کنید که با بینی عمل کردشون معمولا مورد توجه قرار میگیرن چرا که زیادی سر بالا عمل شده!!!

unknown_64686753_1054753974729856_4763380041916289151_n

وقتی آزاده صمدی رو صورتش موکت کاشت زده عجیییب!

خب دیگه میدونمی که این روزا داشتن ابروهایی ضخیم و پرپشت شده از ترندهای پرطرفدار بین خانومای بازیگر جوری که انگاری هرچی ضخیم تر باشن با کلاس تره! البته این روند در همه جای دنیا رواله که موضوعی ترند میشه و خب خیلیا ازش استقبال میکنن و خیلیام خوششون نمیاد اما موضوع اینجاست که مثلا آراده صمدی همونطور که در تصویر بالا مشاهده کردید یجور ابروهارو لیفت کرده که دیگه داره میرسه به رویش موهاش!

unknown_67120577_2289923351103929_1836342924030805221_n

وقتی خانومای بازیگر شب قبل بازی تو فیلماشون ابتدا مثل مواد جوجه تو لوزم آرایش میخوابن!

این روزا در سینمای ما، هم در فیلم هایی که بر روی پرده نقره ای میره و هم در مراسمات سینمایی خانوم های بازیگر بسیاری هستند که بی پروا بدون هیچ خط و محدودیتی لباس میپوشن و بریا خودشون استایل انتخاب می کنند.

این روند اونقدری پیش رفته که حتی در سریال های صدا و سیما هم بازیگران زن رو به شدت آرایش می کنند و دیگه مثل قدیم نیست که تنها گریم داشته باشند بلکه رسما میکاپ دارن! 

آزده صمدی نیز یکی از خانوم هاییست که شاید کمتر نامتعارف بودن رو در ظاهرش ببینیم اما عجیب و شاخ پوشی رو هم در فیلم و سریال و هم در مراسمات سینمایی به راحتی میشه ببینیم. در ادامه ابتدا میکاپ بسیار غلیظ خانوم بازیگر رو در "پنجاه کیلو آلبالو" مشاهده می کنید.

file

آزاده صمدی و استایلای جورواجوری که تا ته دنیام بری نمی بینی! 

اما گفتیم که آزاده صمدی در استایلش بی پروا و آرادانه عمل میکنه و تو قید و بند خیلی خاصی مثل برخی از خانومای اتوکشیده نمیره جلو!

استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی، لباس‌های بیسیک و ساده با برش‌های منظم و یکنواخت در بین هنرمندان ایرانی بسیار رایجه، اما آزاده صمدی همیشه جزو ریسک پذیرترین‌ها بوده.

آزاده از رنگ‌های درخشان مثل زرد، قرمز، نارنجی، برش‌های مختلف، پترن‌ها و پارچه‌های متفاوت هراسی نداره. رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز در بیشتر پوشش‌های اون دیده میشه. در بین رنگ‌های خنثی هم مشکی رنگ محبوب اوست.

در اکثر اوقات آیتم‌های ترندی در پوشش‌ او دیده میشه و هم‌چنین انتخاب اکسسوری برای او اهمیت زیادی داره و علاقه‌اش به اکسسوری‌های درشت رو نمی‌توان نادیده گرفت.

Untitled

ورزش لاکچریه آزاده صمدی! هِی بابا خفنننن

دیگه این روزا بانوان به نسبت سال های گذشته بیشتر به خودشون میرسن و توجه خوبی به خودشون دارند. این حرکت حالا میتونه از بلاگرا یادگیری شده یا از بازیگرا! به هر حال که بانوان همه با هم دارن از هم یاد میگیرن و برای چشم و هم چشمی هم که شده مثلا باشگاه میرن و مراقب اندام و سلامتیشون هستند.

خانومای بازیگر هم که چه عرض کنیم! یکی نشون دادن ورزشکار بئودن و دیگری نشون دادن این که سگ و گربه دارن از کلاس بازیاشون شده و احتمالا به انی رواله که اگه یکی این دو مورد رو نداشته باشه ار بقیه عقبه! آزاده صمدی از تنیس بازا هستش اما اونقدر زیاااد با این مورد جلب توجه نمیکنه.

unknown_42922041_322452588559803_1867758678251802841_n (1)

وقتی تئاتر دیگه حد و مرز نداره و دیالوگ های ناجور گفته میشه...

در ابتدای متن گفتیم خیلی موارد در این عرصه بیش از اندازه راحت شده! چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

بیوگرافی و ناگفته هایی جالب از آزاده صمدی!

آزاده صمدی یه خانوم دهه پنجاهیه که در هفدهمین روز از دی ماه سال 1357 در لاهیجان به دنیا اومده. خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن نیز هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

قطعا بازیگری یه استعداده که نیازه شخص تواناییش رو داشته باشه و مثلا مثل سارا و نیکا فرقانی نباشه که فقط دوتا چهره بودن که بدون هیچ لحن و دیالوگ خاصی دیده میشدن چون الکی پلکی به این عرصه ورود کردند. آزاده صمدی به گفته خودش از بچگیش زیاد رویا پردازی میکرده و خیال پرداز خوبی بوده و خودش رو جای شخصیت های مختلف میذاشته و بازی میکرده!

آزاده صمدی گفت: رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

unknown_66030844_699284757190500_6189585021102521869_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی