|

تپلی شاخ درار الهام حمیدی جلو خانوم دُکی استخونیش تضاد شد عجیب؛ مِیک پرفکتشو

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره با کلی تبلیغات جورواجور این روزا تو اینستا حسابی پرکاره و اخیرا با تیپ های مجلسی و جذاب استایلشو به رخ میکشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای خاص و خفنش روز به روز به تعداد طرفداراش افزوده میشه. از اونجایی که الهام حمیدی مدت زیادیه در عرصه بازیگری دیده نمیشه، ولی با تبلیغات و فعالیت های بسیارش در اینستا میشه گفت حتی بیشتر از قبل به چشم میاد. الهام حمیدی اولین بار با بازی در سریال "زیر تیغ" خیلی سریع تونست جایگاه خودش رو در حوزه سینما و تلویزیون تثبیت کنه و پس از اون با نقش آفرینی فوق العاده اش در سریال "شوق پرواز" بیش از پیش به عنوان یه بازیگر توانمند شناخته شد.

الهام خانوم پس از مدت های طولانی با یه تبلیغ جدید و البته ویژه به میون اومد که توی اون داره کل یک کلینیک زیبایی رو زیر و رو میکنه تا همه به چشم ببینن این بازیگر چه جاهای لوکس و شیکی واسه انجام کاراش میره. بسیاری از بازیگران همچون الهام حمیدی تونست در طی چند سال اخیر به کمک تبلیغات فراوون منبع درآمد خوبی برای خودشون دست و پا کنن که الهام حمیدی هم از این غافله نخواسته عقب بمونه و با این کاراش حسابی تو دل جوونا خودش رو جا کرد!

مانتوهای شیک و لوکس الهام حمیدی که شبیهشُ ندیدین!

الهام حمیدی از اون دسته بازیگراییه که خیلی به نوع پوشش و ظاهر آراسته داشتن اهمیت میده و هر جایی که باشه با هر ظاهری از خودش عکس نمیذاره. همین موضوع هم باعث شده که خیلی از کاربرای فضای مجازی از او تقلید کنن و بخوان مدام از مانتوهای بسیار شیک و جذابش بدوزن.

البته تیپای الهام حمیدی فوق العاده شیک و تو دل برو هست و مشخصه که حسابی پول بالاش رفته و با فرم دست دوزی که داره نسبت به همه بازیگرا یه پله تو استایل ساختن جلوتره. ناگفته نمونه که خیلی اوقات همی تیپای خانوم خانوما از مدل های خارجی برداشته میشه و طرفدارای بسیاری هم واسه این بازیگر جذب میکنه که همه بگن مطابق مد داره جلو میره.

hh

h

dr

وقتی الهام خانوم حمیدی شده کیس مورد نظر مزون داراا

خب اینطور که معلومه الهام حمیدی هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ قد و هیکل مورد پسند خیلی از مزون داران و ارایشگران هتسش چرا که تا به حال بارها و بارها برای مدلینگ دعوت شده و تا به خانوم بازیگر رو در استایل و ارایش های مختلف و بسیاری دیده ایم.

مثلا در ادامه یک نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که الهام حمیدی برای تبلیغ این مزون رفته و ستی خانومانه رو هم به تن کرده که البته به مذاق کاربران خوش نیومد چون بنظرشون این استایل فقط گرونه و زیبایی خاصی نداره که هیچ، این عکس و ظاهر الهام حمیدی هم بسیار مورد انتقاد قرار گرفت!

الهام

میکاپای عجیب الهام حمیدی که حسابی غوغا میکنه!

الهام حمیدی از همون ابتدا فیس خیلی جذاب و معصومی داشت و به همین دلیل در بسسیاری از نقش هایی که به عهده میگرفت، فوق العاده مثبت و دوست داشتنی بود. اما در چند سال اخیر و تقریبا پس از ازدواجش تبدیل شده به خانومی که شیفته میکاپ های پر و پیمونه و دوست داره همه جوره زیبایی های ظاهریش رو به رخ بکشه.

الهام خانوم در طی این مدت با یه چهره متفاوت که کمی هم خشونت توش هست عکس از خودش میذاره و با میکاپ هایی که همیشه پیش بهترین میکاپ آرتیست انجام میده، تبدیل به یه خانوم هزار چهره شده!

fgd

as

اندکی با الهام حمیدی!

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

aa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها