|

تلاش عجیب "سانیا سالاری" واسه نشون دادن گوشای ژیگولش؛ پیشونیه خانوم قد اتوبان شد!

sania salari shayanews

سانیا سالاری از بازیگرای کمرنگ اما پرطرفداریه که عکسای جلب توجه کُن زیادی از خود در فضای مجازی منتشر کرده و حالا نوبت به چشمای خانوم رسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سانیا سالاری از بازیگرای خوش چهره و با استعدادیه که با بزی در سریال "دلدادگان" نشون داد میتونه به خوبی در این عرصه فعالیت و البته پیشرفت کنه. سانیا سالاری در سریال شبکه خانگی "گیسو" نیز ایفای نقش داشت اما خب در این کار کمی تا قسمتی آروم بود و در کل کاراکتری بسیار خنثی رو نشون داد که چندان چالش خاصی نداشت و فقط خود سانیا سالاری بود که حسابی توسنت با چهره جذابش فالوور جذب کنه، نه نقشش!

سانیا خانوم سالاری اما برخلاف اونچه که ازش در گیسو دیدن خیلیم شیطونه و عاااشق شیطنت و عکس بازی! خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش به شدت فعاله و تصاویر زیادی از خودش در زوایای مختلف منتشر میکنه که البته اصلااا هم ساده نیستند و هر کدوم یه نکته ای برای جلب توجه دارند!

اما در ادامه تصویری از سانیا سالاری مشاهده می کنید که زیبایی خاصی داره و کلیم آرایشش به مذاق کاربرن خوش اومد.

sania-salari-

سانیا سالاری با این فیگوراش خودشو مارو کشتتت!

سانیا سالاری از اون مدل خانوماست که چندان به آرایش و عمل های زیبایی و فیلتر کردن عکس و ... توجهی نداره و از اعتماد به نفس خوبی برخورداره و از طرفی ژستای عجیب غریب میگیره جوری که انگاری این فیگورا شدن امضای سانیا خانوم و اصلا اگه ساده عکس بگیره امتیاز این مرحله رو از دست میده!!

سانیا سالاری حالا با توجه به چهره و رنگ پوستی که داره رنگ زرد قناری خیلی بهش میاد و خیلی زیادم ازش استفاده میکنه. خانوم خانوما نصف عکساش با زرد هستش و ترفندای مختلفم میزنه تا مثلا هم کسی بهش در رابطه با حجاب گیر نده و هم جذابیت خودش رو حفظ کرده باشه و البته جلب توجه زیادی کنه! در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده را مشاهده می کنید.

2110691557-talab-org

sania-salari-khanoom-2

دندونای زردسانیا سالاری که فراموش شده بود!

بالاتر گفتیم که سانیا سالاری به ژست و افاده و در کل استایلش خیلی توجه داره اما خانوم بازیگر مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که در حال خندیدن بود و دندوناش سوژه ای به دست کاربران همیشه در صحنه شد و گفتند دندوناش زرده و ...

این موضوع انگار خیلی برای خانوم بازیگر مهم بود چرا که از اون به بعد هر عکسی که از ایشون منتشر شد دندون ها سفید و لمینت شده بود و خانوم که کمتر تو عکس هاش می خندید برای اینکه بگه رفتم دندونام رو برق انداختم یه مدت تو عکساش همش می خندید!

sania__salari_1620474048

این روزا دیگه تو فضای مجازی هر کی یه مدلی تو حال خودش سیر میکه و نمیشه به کسی چیزی گفت! سانیا سالاری نیز همانند خیلی از خانومای مشهور و غیر مشهور یه سلیقه ای داره که حالا برا ایشون یکم خاااصه!

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است.

0tWg6xQZIFKO

سانیا سالاری اینجوری خودشو به روز نگه میداره!

اهل کتاب خواندن هستم؛ رمان می‌خوانم. سال‌هاست شعر و رمان خواندن مورد علاقه من بوده و از همراهان همیشه من است.

حیوان خانگی کوچولو و کیوت سانیا سالاری

الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها