|

شوک امیر تتلو به هوادارانش؛ خواننده منشوری دختر دار شد کنسرتشم رفت رو هوااا

amir tataloo shayanews

هر چی به کنسرت امیر تتلو نزدیک میشیم شایعات و اخبار در مورد تتل بیشتر میشه و حالا در یک خبر عجیب اعلام شد که سحر و تتلو باهم آشتی کردند!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- این روزها و در آستانه کنسرت امیر تتلو یک شایعه عجیب و باورنکردنی در فضای مجای منتشر شد و اون هم خبر آشتی دوباره سحر قریشی با امیر تتلو بود موضوعی که شاید در ابتدا خیلی هارو کنجکاور کرد. اما با کمی بررسی و سر زدن به پیج تتلو و سحر خیلی زود میشه به شایعه بودن اون پی برد.

در واقع این شایعه احتمالاً از سوی نزدیکان امیر تتلو مطرح شده و شاید هدف اون ها این بوده که از این طریق و در آستانه کنسرت کمی فضای مجازی رو به نفع تتلو برگردونن و تو این شرایط که طبق پیش بینی ها از کنسرت 28مهر تتلو و پیشرو استقبال خوبی نخواهد شد کمی ورق رو برگردونن.

کنسرت تتلو لغو شد!

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام ضمن اعلام لغو شدن کنسرت مهر ۱۴۰۱ علت این موضوع را مجوز ندادن مسئولین ترکیه دانست.

تتلو به دنبال کنندگانش گفت که مجوز کنسرت ۲۸ مهر ۱۴۰۱ این خواننده جنجالی به مشکل خورده است مدعی شد دلیل آن را می داند.

f2022

اما چرا احتمال آشتی سحر و تتلو تقریباً صفره؟

سحر قریشی به تازگی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با تتلو وارد رابطه شده است، گفت: مسیر من رو انتخاب کردم من همیشه عاشقم. انسان جایزالخطاس گاهی میشود از راه کج به مقصد رسید متوجه شو که ببین من چی میگم.این صحبت های خانوم قریشی با واکنش تند تتلو مواجه شد و امیر بلافاصله با انتشار پستی کنایه آمیز نوشت: من برام نوازنده هام کنسرتم هدفم هوادارام از هر شخص و از هرکس و هرچیزی مهم تره اونی که سرعتمو بگیره و هدفمو نبینه میره کنار میخواد مادر باشه میخواد پدر میخواد زن یا حتی دوست و رفیق مهم فقط یک چیزه هدف.

درخواست-عجیب-امیر-تتلو-از-سحر-قریشی

ماجرای ازدواج سحر قریشی با شیخ ثروتمند عرب صحت دارد؟

سحر قریشی خب تا به امروز چندین رابطه عاشقانه داشته و با افراد مشهور زیادی بوده حداقل اون هایی رو که ما می دونیم تتلو، مهدی طارمی و امید علوی و البته یکی دو نفر دیگه هم بودن که شاید خیلی معروف نبودن اما بعد از اینکه خانوم با تتل کات کرد و ازش جدا ده حالا یه شایعه عجیب مطرح شده و اون هم ازدواج سحر قریشی با شیخ ثروتمند عرب! اما این شایعه از کجا اومد؟ ماجرا مربوط میشه به عکسی که سحر قریشی تو پیج اینستاگرامش داره  و مربوط به حضور خنوم تو یه مسجد در دبی است خیلی ها بعد از دیدن این عکس گفتند که احتمالاً سحر خانوم برای عقد کردن رفته اونجا در حالی که این عکس مال چندین سال پیش است و احتمالاً خانوم بازیگر به قصد شیطنت اون رو بازنشر داده.

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

پای بن سلمان این وسط چگونه باز شد؟

یه سریا اومدن این شایعه رو پر و بال دادن و حتی نوشتند که اون شیخ ثروتمند عرب که قرار با سحر قریشی ازدواج کنه محمد بن سلمان ولیعهد فعلی و پادشاه آینده ربستان است موضعی که شاید اگه کسی باور کنه باید در عقل و شعورش شک کرد. احتمالاً این موضوع و خط و ربط سحر قریشی به پادشاه آینده سعودی ها از اونجایی دراومد که چند سال پیش صفحه اینستاگرام خانوم هک شده بود و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور، در صفحه‌اش منتشر شد.

saharghoreishi-1-03

تتلو و خورشید خانومی که یه شب شد زن و مادر دخترای تتل!

سحر قریشی که از پیش امیر رفت و این رابطه پرحاشیه به پایان رسید تتلو یه مدت افسرده شده بود و حتی شایعه شده بود که می خواد خودکشی کنه و از این حرفا...اما حالا خبر رسیده که امیر با یک دختر ورزشکار ایرانی نامزد شده و قراره بعد کنسرت ازدواج کنند. این مورد شاید در مورد تتلو خیلی عجیب نبود و یه جورای قابل پیش بینی هم بود اما حالا داستان جدید دخترایی که امیر تتلو به فرزند خوندگی قبول کرده و قرار بابای اونا باشه!

1

اما این دخترا از کجا اومدن و چجور شد که تتل شد باباشون؟

ماجرا از این قراره که امیر تتلو چندی پیش با انتشار پستی اعلام کرد که دختر دار شده! دخترای که گویا پدر و مادرشون امکان نگهداری از اون هارو نداشتند و رسماً و کتباً اعلام کردند که من به فرزندی قبولشون کنم. پس از امروز می تونید من رو بابا امیر صدا کنید!!

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها