|

لباس زیادی گرون زنِ سپهر حیدری از پر مرغ؛ زرق و برق خونه زندگیش دیگه عینک لازمه!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می بادش که با استفاده از عکسای جورواجور خود جوری گرد و خاک تو اینستاگرام به پا کرد که فقط باس گفت واووو!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه این روزا از هر ده نفر کاربر یکیشون بلاگره و حسابی احساس شاخ بودن داره! این حس کاذب بین کسایی که یکی از اعضای خانوادشون مشهور خب قطعا خیلی بیشتره و خیلیاشونم از این فضا نهایت استفاده رو میکنن خودشون رو میکشن بالا! حالا شاید بگین کی مثلاااا؟! یکیش آرام جوینده همسر سپهر حیدری که با استفاده از شهرت و اعتبار آقای شوهر حسابی نونش تو روغنه. سپهر حیدری از فوتبالیست های پیشکسوت پرسپولیس محسوب میشه که این روزا دیگه خانومشه که حرف اول رو میزنه چرا که بیش از نیم میلیون دنبال کننده داره و حسابی در حال تازونده!

آرام جوینده مِن جمله چهره هایی هستش که تو پیجش از گذاشتن هیچ عکس و ویدیویی با ظواهر جلب توجه کننده دریغ نمینه و اصلا با همین روندم تونست خیلی زیبا و شیک به این تعداد از فالوور برسه!

اما خب قطعا یه پیج بلاگری باید تولید محتوا داشته باشه تا بتونه فعالیتش رو ادامه بده و حتی فالووراشو بیشترم کنه به همین جهت چی بهتر از نشون دادن زار و زندگی و لاکچری بازیا؟! ضمنا همونطور که میدونید استایل های نامتعارف نیز تاثیر بسیار زیادی در این راه داره که آرام خانوم توش از سلاطین هستند. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که کمی تا قسمتی هم کاربران رو متعجب ساخت!!

ssIClurTZMSE

وقتی سپهر و آرام تو ایران موندنی میشن، البته زورکی!!

چند روز پیش سپهر حیدری به همراه همسر و فرزندانش به ایران اومده بودند که خب به گفته خودش سپهر برای انجام برخی کارهای شخصی بوده اما انگاری بیشتر از این سپهر خان مایل به توضیح نبودن و خلاصه که آرام خانوم نیز در حال حاضر تو ایران گیر کرده!

حالا چرا میگیم گیر کرده؟ چون چهره هایی مثل آرام جوینده و یا ستاره معصومی همسر مهدی قائدی اینطور که تا به اینجای کار نشون دادن چندان علاقه ای به موندن تو ایران ندارند و بیشتر سبک زندگی و ظاهر دبی رو میپسندند و البته لاکچری بازیا و آزادی در پوششی که اونور هست!

sphr_hydry_1

هدف آرام جوینده از این کارای جینگول مستون چیه؟!

حالا شاید براتون سوال بشه که مگه آرام جوینده چه فعالیتی در پیجش داره و اصلا هدفش از این کار چیه؟ آرام جوینده همانند مثلا همان ستاره معصومی نیست که فقط و فقط چشمش به جیب و درآمد آقای شوهر باشه، بلکه تلاشی هم جهت درآمد خودش داره و این کار کردنش هم تنها در دبی نبوده و ایرانم که بود سالن آرایشی داشت اما با شکست مواجه شد.

حالا آرام جوینده در دبی چند آنلاین شاپ داره که محصولات مختلفی رو از امارات خریداری کرده و به ایرانیا میفروشه! خب میدونیم که برای جذب فالوور چی بهتر از نشون دادن مواردی که در ابتدای متن هم گفته شد!

به طور مثال آرام خانوم همین چند روز پیش ویدیوی منتشر کرد که در این فیلم دیگه هر چی فیلتر و آرایش و عمل زیبایی و لباس تنگه نون کشیده یه لیوان آبم روش! این مدلی نه تنها آرام جوینده بلکه هر دختری هم میتونه جذب فالوور کنه!!

خونه زندگی لاکچری که به رُخ کشیده شد!!

از این ها که بگذریم همونطور که گفتیم خانواده حیدری زار و زندگی مرفهی دارند و دبی هم که شهری جذاب برای زندگی هستش با آسمان خراش هایی لوکس و بلند و خلاصه فضایی مناااسب برای فیلم گرفتن بلاگرا و افرادی که میخوان کلاس بزارن . آرام جوینده نیز ویدیویی منتشر کرد که ابتدا از داخل خونشون میگیره و خوشگلی خونه رو نشون میده و بعد هم وارد فضای بیرون و ویوی ناب ویلا میشه و همرو استوری میکنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها